Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Cześć!

W moim zetorze 12011 którego mam (Od teraz) do transportu brakuje instalacji pnemuatycznej. Tzn mam sprężarkę i jest ona sprawna, ale brak butli zaworów itp - jakiś przewód z prawej strony zaślepiony też jest. Zegar od pneumatyki stanął na 1atm czyli kiedyś pewnie było :)

Panowie pytanie teraz, dużo zabawy z przywróceniem układu, czy nie zawracać sobie gitary? Zetor ma dobre hamulce, ale przy dwóch przyczepach pszenicy niestety hamowanie to śmierć w oczach

Opublikowano

Roboty dużo nie ma jeśli masz sprawną sprężarek to bym zrobił hamulce dla własnego spokoju a przy okazji przydaje się do pompowania koła w trasie lub do czyszczenia w kabinie.

Opublikowano

Witam ponownie.

Nareszcie kupiłem wszystkie rzeczy potrzebne do złożenia pneumatyki w zetorze 12011. Teraz moje pytanie brzmi czy połączenie to w takim sposób jest poprawne? Sprężarka ----> Regulator ciśnienia -----> butla ------> zawór hamulcowy ---- > wyjście na tył ciągnika pod złączkę. Wszystkie części skompletowałem z rozbiórki, ale wolę się jednak upewnić. Druga sprawa to że chciałbym zrobić całą instalację na wąż hydrauliczny, bo niestety rurki były w opłakanym stanie i zrezygnowałem z tego. Warto w taki układ montować odolejacz jak było to w c360 np? Wstawiam zdjęcia kupionych rzeczy + schemat z którego wynika, że wszystko mam.

W tym regulatorze ciśnienia niestety nie ma zaślepki na ten mały przewód, będę musiał coś wykombinować...

IMG_20200322_115506.jpg

IMG_20200322_115651.jpg

INSTALACJA STEROWANIA HAMULCÓW PNEUMATYCZNYCH TABLICA 63.png

Opublikowano

Od sprężarki po butle musi być stal lub miedź z racji wysokiej temperatury. Resztę robisz tekalanem. Zawór który trzymasz w rękach jet jedynym jaki jest montowany ma w sobie zawór bezpieczeństwa ustawiony na 10 bar i zawór sprężarki ustawiony na 6atm z kawałkiem. Nie trzeba też zaślepki króćca do "pompowania kół".  

Opublikowano

Super wiadomość z tą zaślepką! No i to, że muszę jeszcze dostać tą rurkę od sprężarki. Ten zawór hamulcowy też ująłem w rozpisce, bo niestety nie mam tego w traktorze :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Morela15
      Dzień dobry
      Mam pytanie czy wie ktoś jak przerobić hamulce jednoobwodowe na dwuobwodowe? Dużo to zmian? Proszę o pomoc
    • Przez Żubr113
      Jak się ciągnik nagrzeje to blokuje mi hamulce całkowicie co to może być jak postoi ostygnie to można dalej jeździć płyn gotuje co chwilę jak się cały dzień robi 
    • Przez karol259
      Witam,
      Po remoncie ciągnika zamontowałem i odpowietrzyłem hamulce i pojawił się problem.
      Kiedy hamuję jedną stroną, na pedale jest opór. Kiedy wcisnę hamulec drugiej strony, po pierwszym wciśnięciu wpada na maxa, za drugim wciśnięciem łapie opór, a za trzecim jest należyty opór. Kiedy wcisnę po raz kolejny pierwszy hamulec, ten wpada na maxa i potem dopiero łapie opór.
      Czy to jest normalne czy należy coś z tym zrobić?
      Pozdrawiam 
    • Przez Giegor
      Witam
      Mam problem z hamulcami w Proximie cały czas się zapowietrzają, pochodzą 2-3dni i znowu trzeba odpowietrzać.
      Gdzie szukać przyczyny czy w wyrównywaczu czy w zaworze za zbirnikiem paliwa?
      Bardzo proszę o pomoc
       
       
    • Przez PawelK198719
      Witam,
      posiadam ciągnik ZTS 10245 który fabrycznie nie posiada układu  pneumatycznego jak również hamulców hydraulicznych, w miejscu sprężarki była zamontowana sprężarka od klimatyzacji. Hamulce do przyczep są mi potrzebne w tym ciągniku i pytanie  czy ktoś montował taki układ do ciągników ZTS? Będę wdzięczy za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v