Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Patryk1977    0

Witam. W moim Mf 6170 szarpały biegi dynashiftu (te zmieniane pod obciążeniem). Gdy go kupiłem to poprzedni właściciel mówił ze dolewał olej jaki miał pod ręką bo nie wiedział. Przy wymianie oleju i filtrów w najniżej położonym korku w skrzyni znalazłem coś jak kawałki okładzin z tarczy sprzęgłowej. W miedzy czasie elektryk szukał przyczyny niedziałania wskaźnika temperatury i tykania w rozruszniku. Okazało się ze w wiązce przewodów 2 były stopione po wymianie tych kabli przestał działać rewers. Niby przełącza a ciągnik stoi w miejscu. W ciągniku przestała działać również blokada dyfra (przed tym wszystko działało). Kolejnym problemem jest nieświecąca kontrolka od wolnych biegów przy startowaniu się zapala a po przełączeniu na żółwia ciągnik zmienia a kontrolka nie świeci. Prosze o szybką pomoc ponieważ ciągnik stoi a roboty masa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1977    0

Doszedłem do tego że w ciągniku zaczyna wszystko chodzić za drugim odpaleniem. Nie działa tylko blokada dyfra. Czy ktoś wie co może być przyczyną działania ciągnika za drugim odpaleniem? Proszę o pomoc z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johniy861    21

być może komputer dostał w łeb
poszukaj dobrego speca od elektroniki (nie elektryki) i szukaj tam problemu
ewentualnie gdzieś na głównych wiązkach pojawiają się spiecia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hardkor113    68

Wez sobie jakiegos porzadnego speca i niech to zrobi.
Prawdopodobnie jest to komputer mialem ten sam przypadek oddalem facetowi zeby porobil swiatla a on popodlaczal gdzie sie da i poszlo zwarcie.
A jesli chodzi o te pstrylanie w rozruszniku to zaloz wiekszy akumulator

Edytowano przez hardkor113

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Witam. W moim Mf 6170 szarpały biegi dynashiftu (te zmieniane pod obciążeniem). Gdy go kupiłem to poprzedni właściciel mówił ze dolewał olej jaki miał pod ręką bo nie wiedział. Przy wymianie oleju i filtrów w najniżej położonym korku w skrzyni znalazłem coś jak kawałki okładzin z tarczy sprzęgłowej. W miedzy czasie elektryk szukał przyczyny niedziałania wskaźnika temperatury i tykania w rozruszniku. Okazało się ze w wiązce przewodów 2 były stopione po wymianie tych kabli przestał działać rewers. Niby przełącza a ciągnik stoi w miejscu. W ciągniku przestała działać również blokada dyfra (przed tym wszystko działało). Kolejnym problemem jest nieświecąca kontrolka od wolnych biegów przy startowaniu się zapala a po przełączeniu na żółwia ciągnik zmienia a kontrolka nie świeci. Prosze o szybką pomoc ponieważ ciągnik stoi a roboty masa.

 

Dynashift - sprawdź akumulator hydrauliczny. Jak zmienia Ci na zimnym ? Jakim olejem zalałeś ?

 

Kawałki okładzin - w najlepszym wypadku pochodzą od hamulca ręcznego ( lub sprzęgła od WOMu ), w najgorszym to odklejające się okładziny z tarcz hamulcowych. Radzę to sprawdzić.

 

Elektryka - jeżeli przed jeździł, a po przestał to bierz za łeb "elektryka". Najprawdopodobniej jest problem z kompem, a dokładnie z jego zasilaniem / lub został uwalony przez elektryka.

 

Co do kontrolki, to świeci się tylko ZAJĄC. Żółwia nie ma na zegarach. To co Ci się świeci obok zająca to jest ślimak - od biegów pełzających.


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1977    0

W ciągniku mechanicznie jest wszystko sprawne tylko z elektroniką coś nie tak. Rewers jak i półbiegi zmieniane są za pośrednictwem komputera najprawdopodobniej tam leży przyczyna. Okładziny wyglądają jak z tarczy sprzęgła (sprawdzałem w sklepie) lecz nie wiadomo czy ktoś to robił a nie wyczyścił filtra pod ciągnikiem czy po prostu sypie się sprzęgło. Myśle że problem rozwiązany dzięki za pomoc.  :)  :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez daniels_91
      Witam,
      Jak w temacie poszukuje kompletnej instrukcji napraw do ciągnika Massey Ferguson 3115?? Czy ktoś może posiada?? Może też być w wersji PDF.
      Z góry dziękuje
    • Przez pitraszek1
      więc mam dziwny problem z ehr w fergusonie bo działają wszystkie pokrętła oprócz tego dużego do regulacji głębokości niby jest podłączony po jak nim kręce to migają kontrolki ale jakoś dziwnie bo na 4 podnosi i opuszcza na 5 podnosi na 6 znowu opuszcza i tak jest cały czas nie trzyma pozycji tylko opuszcza do samego dołu i podnosi do samej góry jak podniosę go do samej góry tylko nie tym pokrętłem tylko tym pstryczkiem góra dół mam nadzieje że wiecie o który chodzi i ustawie na 5 to gdy dam tym pstryczkiem w dół to podnośnik idzie na sam dół i się nie zatrzymuje widziałem filmiki na youtube jak działa ten ehr i tam właśnie się zatrzymuje na wybranym poziomie nie wiem co może być przyczyną bo rozkręciłem  ehr i pod nim są jakieś trzy niepodpięte kostki nie wiem od czego  są podejrzewam zepsuty czujnik położenia ramion podnośnika ale nie jestem pewien i nie wiem jak to sprawdzić  
    • Przez Kacper123022
      Wiatm. Na okres żniwny pożyczyłem od Teścia przyczepę wraz z ciągnikiem MF 2640 i podczas jazdy powstaje problem z przyśpieszaczem ponieważ po naciśnięciu przycisku przy biegach od przyśpieszki jest zero jakiej kolwiek reakcij. Ciągnik jest z 88r. Pytałem Teścia i mówi że mechaniczne wszystko ok jest tylko uwalona jest elektryka. I tu moje pytanie chciał bym to naprawić lecz nie wiem co gdzie i jak... gdzie powinny iść 3 kabelki co wychodzą z przycisku przyśpieszki. Może miał by ktoś schemat elektryczny lub jaką kolwiek wiedzę i doświadczenie i chciał by podzielić sie i pomóc bo wujek google za bardzo nic mi nie mówi... Za wszystkie porady i sugestie z góry dziękuję a jeśli jest już taki temat to przepraszam za utworzenie nowego. Pozdrawiam.
    • Przez WojtekLewandowski
      Witam. W moim mf przestał działać wom, napęd zmiana żółw zając, jest na żółwiu i reszta kontrolek zgasła. Kiedyś miałem podobnie ale ruszyłem wtyczką i było okej. Dodatkowo nie pokazuje prędkości jazdy. Proszę o szybką pomoc.
    • Przez pwierzbicki
      ile powinno byc zalozonych filtrow powietrza massey ferguson 3690. W moim zalozone sa dwa mniejszy w wiekszym. Czy nie wplynie to na doladowanie
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.