Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Patryk1977    0

Witam. W moim Mf 6170 szarpały biegi dynashiftu (te zmieniane pod obciążeniem). Gdy go kupiłem to poprzedni właściciel mówił ze dolewał olej jaki miał pod ręką bo nie wiedział. Przy wymianie oleju i filtrów w najniżej położonym korku w skrzyni znalazłem coś jak kawałki okładzin z tarczy sprzęgłowej. W miedzy czasie elektryk szukał przyczyny niedziałania wskaźnika temperatury i tykania w rozruszniku. Okazało się ze w wiązce przewodów 2 były stopione po wymianie tych kabli przestał działać rewers. Niby przełącza a ciągnik stoi w miejscu. W ciągniku przestała działać również blokada dyfra (przed tym wszystko działało). Kolejnym problemem jest nieświecąca kontrolka od wolnych biegów przy startowaniu się zapala a po przełączeniu na żółwia ciągnik zmienia a kontrolka nie świeci. Prosze o szybką pomoc ponieważ ciągnik stoi a roboty masa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1977    0

Doszedłem do tego że w ciągniku zaczyna wszystko chodzić za drugim odpaleniem. Nie działa tylko blokada dyfra. Czy ktoś wie co może być przyczyną działania ciągnika za drugim odpaleniem? Proszę o pomoc z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johniy861    17

być może komputer dostał w łeb
poszukaj dobrego speca od elektroniki (nie elektryki) i szukaj tam problemu
ewentualnie gdzieś na głównych wiązkach pojawiają się spiecia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hardkor113    57

Wez sobie jakiegos porzadnego speca i niech to zrobi.
Prawdopodobnie jest to komputer mialem ten sam przypadek oddalem facetowi zeby porobil swiatla a on popodlaczal gdzie sie da i poszlo zwarcie.
A jesli chodzi o te pstrylanie w rozruszniku to zaloz wiekszy akumulator

Edytowano przez hardkor113

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    76

Witam. W moim Mf 6170 szarpały biegi dynashiftu (te zmieniane pod obciążeniem). Gdy go kupiłem to poprzedni właściciel mówił ze dolewał olej jaki miał pod ręką bo nie wiedział. Przy wymianie oleju i filtrów w najniżej położonym korku w skrzyni znalazłem coś jak kawałki okładzin z tarczy sprzęgłowej. W miedzy czasie elektryk szukał przyczyny niedziałania wskaźnika temperatury i tykania w rozruszniku. Okazało się ze w wiązce przewodów 2 były stopione po wymianie tych kabli przestał działać rewers. Niby przełącza a ciągnik stoi w miejscu. W ciągniku przestała działać również blokada dyfra (przed tym wszystko działało). Kolejnym problemem jest nieświecąca kontrolka od wolnych biegów przy startowaniu się zapala a po przełączeniu na żółwia ciągnik zmienia a kontrolka nie świeci. Prosze o szybką pomoc ponieważ ciągnik stoi a roboty masa.

 

Dynashift - sprawdź akumulator hydrauliczny. Jak zmienia Ci na zimnym ? Jakim olejem zalałeś ?

 

Kawałki okładzin - w najlepszym wypadku pochodzą od hamulca ręcznego ( lub sprzęgła od WOMu ), w najgorszym to odklejające się okładziny z tarcz hamulcowych. Radzę to sprawdzić.

 

Elektryka - jeżeli przed jeździł, a po przestał to bierz za łeb "elektryka". Najprawdopodobniej jest problem z kompem, a dokładnie z jego zasilaniem / lub został uwalony przez elektryka.

 

Co do kontrolki, to świeci się tylko ZAJĄC. Żółwia nie ma na zegarach. To co Ci się świeci obok zająca to jest ślimak - od biegów pełzających.


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1977    0

W ciągniku mechanicznie jest wszystko sprawne tylko z elektroniką coś nie tak. Rewers jak i półbiegi zmieniane są za pośrednictwem komputera najprawdopodobniej tam leży przyczyna. Okładziny wyglądają jak z tarczy sprzęgła (sprawdzałem w sklepie) lecz nie wiadomo czy ktoś to robił a nie wyczyścił filtra pod ciągnikiem czy po prostu sypie się sprzęgło. Myśle że problem rozwiązany dzięki za pomoc.  :)  :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez gatrem
      Witam.
      Mam problem w MF 6160 ponieważ świeci się czujnik niskiego ciśnienia hydraulicznego. 
      Filtry od hydrauliki zostały założone nowe, cała hydraulika działa poprawnie tylko przez ten czujnik zostały wyłączone półbiegi, cały czas świeci się D. 
      Wszystkie wtyczki zostały oczyszczone. Wczoraj wieczorem odpaliłem ciągnik to kontrolka zgasła i było wszystko dobrze, po nocy znowu ten sam cyrk:(

      Czujnik jest taki jak na zdjęciu (chyba że się mylę). Czy do niego ma dochodzić + czy - ? Bo do tej wsuwki dochodzą dwa kable i są ze sobą połączone.  Można go jakoś obejść/zmostkować aby sprawdzić czy wina leży w czujniku czy gdzieś indziej w elektryce? 
      Skoro wszystko inne związane z hydrauliką działa to chyba nie wina pompy? 

    • Przez erni16pl
      Jak w temacie mam problem z ciągnikiem MF 3080 głośno wyje skrzynia. Niewiem jaka jest tego przyczyna, i jak to naprawić? proszę o pilne odpowiedzi kto miał z tym doczynienia. wyczytałem coś o jakiśch łożyskach igiełkowych ale niewiwm jak je sprawdzić i gdzie się znajdują
       
      skrzynia power shift 32x32 bez komputera zaczyna wyć jak się rusza pod wpływem obrotów i wyje coraz głośniej
       
      z góry dzięki
    • Przez markur7
      Witam Panów,
      mam pytanie odnośnie zaworu trójdrożnego / trójdzielnego - nie wiem jak się fachowo to nazywa. Czy w przewodzie powrotnym (powrót niskiego ciśnienia do skrzyni) jest jakiś "dinx" który blokuje odpływ oleju z zaworu przy zgaszonym silniku? Pytam, bo z przeźroczystego przewodu od zaworu do pompek hamulcowych, po zgaszeniu silnika cofa się (grawitacyjnie) olej - zostaje tylko to co jest poniżej odpływu zaworu ( jak na zdjęciu).  Olej pozostaje na tym poziomie - czy to normalne???. Ciągnik był rozpoławiany z 12 mth temu, dokręciłem wszystkie przewody łączące się z zaworem, wymieniony i uszczelniony wężyk przeźroczysty. Po postoju zimowym zapowietrzone były hamulce - zostały odpowietrzone, sprzęgło też odpowietrzone. Delikatne ślady wilgoci są pod pompką sprzęgła.
       

    • Przez Patryk212
      Witam może ktoś wie jakiej grubości jest docisk hamulcowy?

    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×