niepokorny

Kody błędów Ares

Polecane posty

PrzemoO    28

Żeby skasować błąd trzeba podpinać komputer czy jest jakaś sekwencja przycisków?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kustosz    11

Jeśli usuniesz problem na maszynie błąd z deski zniknie sam, ale będzie zapisany w pamięci modułu dopóki nie zostanie usunięty z komputera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fugeo    78

Skąd można wziąć listę oznaczeń tych kodów błędów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niepokorny    3

W 697 zapaliła się kontrolka pomarańczowa z akumulatorem i szczałką z kierowaną do góry. Wyskoczyły błędy 322 i 422. Czy ktoś wypowie się w tym temacie ?

Problem rozwiązany wypiął się przewód z czujnika  skrzyni od temperatury oleju 

Edytowano przez niepokorny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr.W    0

Pozostaje mi wymontować turbosprężarkę i oddać do zakładu zajmującego się naprawami tego typu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr.W    0

Nie dzwoniłem ponieważ stwierdziłem, że nie chce płacić za dojazd serwisu i diagnozę.  Jeżeli serwis zdiagnozuje uszkodzony sterownik turbiny i powiedzą do wymiany a ja chce jeszcze zregenerować tą turbinę są firmy , które się zajmują tylko regeneracją turbin i mam do nich niedaleko (Tarnów,Mielec). Takie było moje myślenie wcześniej miałem i mam MTZ-a to sam robiłem naprawy nie wzywałem serwisu a teraz coś z tym trzeba zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kustosz    11

A jeśli dasz turbo do naprawy i okaże się, że nastawnik jest w porządku to przepłacisz podwójnie, bo i tak będziesz zmuszony do ich przyjazdu by sprawdzili instalację, bądź sterownik silnika. Jednak gdy zregenerują ci nastawnik to po naprawie i tak trzeba na nowo skalibrować VGT. Jedyne co możesz sprawdzić sam to to czy po przekręceniu kluczyka (włączenie zapłonu) geometria turbiny wychyla się na max'a i wraca do pozycji 0. Jeśli nie to zdejmij dźwignię geometrii i ręką pchnij ją sam by zobaczyć czy nie jest zatarta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr.W    0

A więc tak sprawdziłem dźwignia nie przesuwa się po włączeniu zapłonu. Przesunąłem dźwigni ręką nie stawiała znacznych oporów i powróciła sama w pozycje "0" czyli nie jest zatarta swobodnie się przesuwa. Po odpaleniu też mogę ją swobodnie przesuwać powraca na swoje miejsce. Nie zrobiłem tak jak napisałeś żeby zdemontować wodzik jest tam strasznie ciasno dłoń trudno włożyć.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez gospodarstwo85
      Witam może ktoś miał taki przypadek Claas Axion C-matic rok2009  bład 7986  skrzynia wpada w tryb awaryjny podczas jazdy wyzuca na luz a pozniej do 10km/h. Zapala sie również mruga na chwile kontrolka od cisnienia na skrzyni
    • Przez artur04c
      Witam, jak w temacie, Ile g powinno być w klimatyzacji, pacjent claas Arion 640 cebic 2008r,
    • Przez Pawel194
      Witam. Jestem posiadaczem claas ares 697 problem jest z miękka osią. Oprócz tego że mam luz na sworzniu na którym jest czujnik i urywa blachę (Jestem na etapie jego wybijanie, jest zaliczony ani drgnie) mam błędy, jak go kupowałem to działała więc chce to usprawnić.
      Dioda miga 2razy i 1raz po kalibracji tzn według mnie, ustawilem oba czujniki żeby miały ta sama wartość. Chyba pomogło bo dioda miga 1raz w jednakowych odstępach. Co dalej??? Jak mogę ja zresetować czy jej uruchomienie bez kompa jest możliwe? Bo nie reaguje ani do góry ani do dołu jest w środkowej pozycji ogólnie amoryzuje.
    • Przez Pawel194
      Witam wszystkich 🖐️
      Znajomy ma problem z Claasem Ares 697. Ciągnik kupiony parę miesięcy temu z Niemiec. Do tej pory wszystko było ok, ale ostatnio gdy temperatura na zewnątrz spadła w okolicy 0'C, to rano nie chce zapalić. Kręci jak szalony, a nie chce załapać. Wystarczy psiknąć mu odrobinę plaka to odrazu odpali. Wystarczy że pochodzi minutę i odpala później za każdym razem. Dziwne jest to, że jeżeli nocuje na hali gdzie temperatura jest w okolicy 7'C to odpala na widok kluczyka. Filtry paliwa wymienione przewody też. Cofanie się paliwa wykluczam bo na hali normalnie odpala nawet jak stoi 3 dni, a wystarczy noc na dworze i temperatura +2'C i już nie odpali. Czy ktoś miał podobnie? 
      Pompa Sanadyne DE10
       
       
       
    • Przez Piotr.W
      Witam. Ciągnik Arion 520 problem jest z układem paliwowym CR. Denso silnik John Deere 4,5L 16V.  Objawy usterki: obroty silnika spadają i wzrastają podczas pracy.
      Dokładniej. Podczas pracy silnik pod obciążeniem pracuje prawidłowo,nie czuć spadku mocy wystarczy ,że zrobię krótką przerwę np 2 minuty  w pracy bez gaszenia silnik ma wtedy obroty 850obr/min wznawiam prace a on mi zaczyna spadać z obrotów np: gaz ustawiony na 2000obr. i samoczynnie ujmuje prawie do 850obr. i tak kilka razy. Wtedy ja mu redukuje bieg bo nie jest w stanie się pozbierać i wkęcić ponownie na ustawione obroty. Trwa to może minute aż mu przejdzie to samo i pracuje normalnie aż znowu do kolejnej przerwy. Tak jakby ktoś dodał gazu i odejmował gaz.
      Zero objawów dymienia  ten silnik po prostu nie kopci na luzie i pod obciążeniem (dużym) jedynie przy odpaleniu puści czarnego bączka zwłaszcza na zimnym.
      Wymieniona pompka zasilająca (orginał nie zamiennik) pompe główną nic to nie pomogło.
      Wymienione filtry paliwowe na nowe MAN filter
      Zbiornik paliwa przy smoku sprawdzony nie ma tam nic było trochę szlamu piasku wyczyszczone nadal przerywa. Przewody drożne do filterka wstępnego.
      Wymieniony zawór SCV orginalny DENSO   294009-0260 nie pomogło nic. Zawór wymieniłem na nowy ponieważ oring był uszkodzony na starym i twierdził serwisant claas że on może być wadliwy. Po wpięciu komputera twierdzi że dobże pompa dawkuje paliwo.
       
      Jedni twierdzą ,że sterownik silnika jest uszkodzony drudzy ,że pompa do sprawdzenia nie sztuką jest wydać kasę na nowy sterownik silnika a później może okazać się że był dobry.
      Jeżeli ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc.
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj