Skocz do zawartości
niepokorny

Kody błędów Ares

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ares
PrzemoO    10

Żeby skasować błąd trzeba podpinać komputer czy jest jakaś sekwencja przycisków?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kustosz    11

Jeśli usuniesz problem na maszynie błąd z deski zniknie sam, ale będzie zapisany w pamięci modułu dopóki nie zostanie usunięty z komputera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niepokorny    3

W 697 zapaliła się kontrolka pomarańczowa z akumulatorem i szczałką z kierowaną do góry. Wyskoczyły błędy 322 i 422. Czy ktoś wypowie się w tym temacie ?

Problem rozwiązany wypiął się przewód z czujnika  skrzyni od temperatury oleju 

Edytowano przez niepokorny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr.W    0

Pozostaje mi wymontować turbosprężarkę i oddać do zakładu zajmującego się naprawami tego typu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr.W    0

Nie dzwoniłem ponieważ stwierdziłem, że nie chce płacić za dojazd serwisu i diagnozę.  Jeżeli serwis zdiagnozuje uszkodzony sterownik turbiny i powiedzą do wymiany a ja chce jeszcze zregenerować tą turbinę są firmy , które się zajmują tylko regeneracją turbin i mam do nich niedaleko (Tarnów,Mielec). Takie było moje myślenie wcześniej miałem i mam MTZ-a to sam robiłem naprawy nie wzywałem serwisu a teraz coś z tym trzeba zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kustosz    11

A jeśli dasz turbo do naprawy i okaże się, że nastawnik jest w porządku to przepłacisz podwójnie, bo i tak będziesz zmuszony do ich przyjazdu by sprawdzili instalację, bądź sterownik silnika. Jednak gdy zregenerują ci nastawnik to po naprawie i tak trzeba na nowo skalibrować VGT. Jedyne co możesz sprawdzić sam to to czy po przekręceniu kluczyka (włączenie zapłonu) geometria turbiny wychyla się na max'a i wraca do pozycji 0. Jeśli nie to zdejmij dźwignię geometrii i ręką pchnij ją sam by zobaczyć czy nie jest zatarta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr.W    0

A więc tak sprawdziłem dźwignia nie przesuwa się po włączeniu zapłonu. Przesunąłem dźwigni ręką nie stawiała znacznych oporów i powróciła sama w pozycje "0" czyli nie jest zatarta swobodnie się przesuwa. Po odpaleniu też mogę ją swobodnie przesuwać powraca na swoje miejsce. Nie zrobiłem tak jak napisałeś żeby zdemontować wodzik jest tam strasznie ciasno dłoń trudno włożyć.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Fugeo
      Witam
       
      Czy ktoś wie jak wyciągnąć panel sterowania klimatyzacją/nawiewem w Claasie nie uszkadzając go?
      Czy ktoś wie co może być przyczyną nie działania biegu 1 i 2 (chodzi mi o pokrętło do regulacji siły nadmuchu)? Na pozycji 3 dmucha aż miło, ale czasem po prostu za mocno i tu by się przydało zmniejszenie siły nadmuchu np. na pozycję 1 albo 2
       
       

       
    • Przez gumis567
      Witam.
      Mam problem z Ciągnikiem Claas Ares 567 ATX.  
      Co jakiś czas nieregularnie na zegarach zaświeca się kontrolka akumulatora z piorunem, a na wyświetlaczu  błąd  314,414. Silnik zaczyna  nierówno pracować Tak jakby 'plewi',Przerzuca sam na inne przełożenie o nie można zmienić biegi podczas  gdy błąd jest aktywny,sam rozlacza i załącza  przedni napęd. Po ustąpieniu błędu często nic się nie dzieje, czasem jednak nie może się wkręcić  na wyższe  obroty niz  1800. Po zgaszeniu silnika wraca  do normy,  aż do ponownego pojawienia się błędu. 
      Jest w stanie ktoś doradzić  gdzie można by szukać przyczynę?  Miał  ktoś podobne objawy  ?
    • Przez ArturSłowinski
      Witaj kolegów, mam od wczoraj problem z miękką osią z Claasie Ares 816 z 2005r, otóż oś się nie podnosi, leży na najniższej pozycji, zero reakcji na przyciśnięcie guzika. Żółty guzik po naciśnięciu zamiast się świecić jak to było wcześniej, teraz mruga a oś nie reaguje. Podejrzewam jakiś problem z elektryka. Dzięki z góry za pomoc.
    • Przez Dawid1156
      Witam, mam pewien problem z Claas axion 810 z 2010r, podczas orki wyskakuje błąd 7738- zbyt wysoka temperatura na wylocie zaworu EGR oraz 7777- zmniejszenie obciązenia w celu zabezpieczenia silnika. Błędy migaja około 5 sekund po czym znikają, podczas wystąpienia błędu ciągnik puszcza czarny dym. Błędy pojawiają sie w pracy na obrotach niższych niz 1800, powyżej nie zdażyło sie żeby błąd wyskoczył. Proszę o jakaś pomoc
    • Przez przemek99
      chodzi mi o ich awaryjnoesc i dostep do czesci i ich cene?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.