Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kotek12321    0

Dzień dobry,

 

Jestem szczęśliwym posiadaczem Eicher'a 4060A z napędem na cztery koła. 

Ciągnik nie jest awaryjny, podczas gdy go posiadam nie zepsuło się jeszcze nic, aż do ostatniej chwili. Zepsuł się obrotomierz, jest to zwykły na linkę. Niestety nie można już nigdzie takiego dostać, nawet w rodzimym kraju w Niemczech. 

Chciałem zainstalować obrotomierz pulsacyjny, pytanie czy jest to dobre rozwiązanie lub może ktoś ma lepszy pomysł. Niestety nie wiem też jaki kupić. Zakres jakoś do 2500 obrotów. 

Dziękuję wszystkim za pomoc. 

 

Marcin 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    32

A tak Ci ten obrotomierz niezbędnie potrzebny do pracy? Wiem że fajnie jak działa ale jak nie działa to wielkiej straty nie ma

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    111

Być może kolega chce mieć 100% sprawny ciągnik, a nie jak co niektórzy... instalacja powyrywana, motogodzin nie liczy, zegary nie działają, a potem nie ma co się dziwić że się zatarł albo przegrzał. Do liczenia godzin pracy polecam licznik VDO z maszyn niemieckich. Pokaż jak wygląda ten licznik, to może coś dopasujemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kotek12321    0

Jeżeli chodzi o to czy mi jest potrzebny to tak. Nie chodzi nawet o wygląd lecz o nawożenie lub opryski. Na podstawie obrotów wiedziałem z jaką prędkością jadę, teraz niestety dokładnie tego ustawić nie mogę. 

Dziś wieczorem podeśle zdjęcia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichaGciarz    0

Ten model posiadał  chyba silnik perkinsa , czy jest chłodozny powietrzem jak poprzednie konstrukcje ?  Jęsli masz perkinsa to kup od ursusa 4512 lub coś koło tego :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez c330ursus
      Mam obrotomierz w ursusie C-330 i przełamała mi sie w nim skazówka mam już nową ale nie wiem jak rozebrać obrotomierz. Jest tak kilka śrubek powiedźcie które wykręcić żeby czegoś nie urwać ani nie rozebrać za dużo Głównie chodzi mi o zdjęcie plastikowej pokrywy tylnej.
    • Przez bartekm66
      witam
      mam problem z obrotomierzem - licznikiem motogodzin w moim zetorze 7045
      otóż obroty wskazuje normalnie ale motogodziny to różnie czsami potrafi "zaciąc się"i nie pracowac przez 10 i wiecej godzin a czasami kręci jak szalony
      czy jest to wina samego licznika czy tez może pradniczki przy silniku
      miał ktos taki przypadek ???
    • Przez Rafal8888
      Witam mam taki problem, zmieniałem silnik w kombajnie i mam założony od stara i tam jest inne wyjście na wałek napędzający prądniczkę obrotomierza w starym miałem na czworokąt podobny jak przy kluczach nasadowych, a w pompie która jest w nowym silniku ma wyjście na obce pióro a pompy nie przekładałem bo w nowym silniku tez były dwa smoki a zapomniałem sprawdzić wyjście na napęd prądniczki. Zmiana pompy nie wchodzi w grę ponieważ to się wiąże z wyjmowaniem silnika co byłoby czystym absurdem. Ma ktoś jakiś pomysł jak to ogarnąć? Z góry dziękuję.
    • Przez pietro1984
      Witam mam takie zapytanie poniewaz sttaram sie troche poprawic władka i mam zamiar wymienic obrotomierz. I teraz tak czy musi byc tylko orginalny obrotomierz,bo mam na mysli taki obrotomierz od c330, c360 wydaje mi sie ładniejszy i bardziej czytelniejszy. Ma ktos taki patent u siebie czy oryginalny naped bedzie pokazywal obroty takie same na oryginalnym i na tym od ursusa.
    • Przez mikipost
      Witam,posiadam Clasa 98s maxi z 92r. Mam problem ze wskazaniami obrotów silnika.Obrotomierz zaniża mniejwiecej o połowe obr. Natomiast podczs jazdy nie przełancza mi na predkosc jazdy tylko cały czas pokazuje obroty silnika.Z góry dziekuje za pomoc w rozwiązaniu zagadki.
×