Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Belaruss820    12

Witam, mam problem z obrotomierzem w zetorze, wskazówka stoi w miejscu na 700 obrotach i nie kręci mth. Co może być przyczyną? Dodam że przed włączeniem zapłonu wskazówka również stoi w miejscu. Jak kupiłem ciągnik to już tak było. I jeszcze takie pytanie przy okazji, mam zamiar zmienić stare "chlapacze" z tyłu błotników, widziałem że można założyć plastikowe przedłużki tylko pytanie czy od proximy czy forterry? Dziękuję za każdą odpowiedź. Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku i udanego Sylwestra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    392

Chlapacze jak już to od forterry, ale i tak nie będą pasować bo błotnik w forterrze jest zaokraglony o zewnątrz. 

A z obrotomierzem to myślę że to wina zegara. Może woda poszła i przyrdzewiala oś, może sprezynka pękła i przyblokowala wskazówkę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Belaruss820    12

I wystarczy tylko wymienić licznik i powinno być tip top? Pierwsza moja myśl właśnie taka była że wina licznika. Czyli może się okazać że nie taka straszna będzie "naprawa". Jeszcze te chlapacze mnie mocno interesują bo ładnie by wyglądał niż na tych co teraz ma założone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Hubi102
      Witam
      Mam problem z Cergosem 350. Nie działa licznik (ten elektroniczny w prawym dolnym rogu) i wskazówka obrotomierza. Miał ktoś podobny problem? Jakieś problemy z alternatorem, jakieś czujniki winne?
      Pozdrawiam
    • Przez hubertuss
      Jeden z użytkowników prosił o podanie procedury zmiany mp/h na km/h. Zrobię to tutaj aby inni też skorzystali jeśli komuś potrzeba i może. Bo nie wszystkie 42xx mają taką możliwość. Na konsoli po prawej stronie lub pod nią przy bezpiecznikach muszą być cztery przyciski. M - tryb, C - zmiana, O lub 0 - cofnąć i strzałka w górę - wybór.
      Zmiana mile na kilometry
      - włączyć zapłon na liczniku pojawią się normalne wskazania z wartościami zerowymi.
      - po 3 sekundach wcisnąć M zera na wskaźniku prędkości znikną.
      - naciskając strzałkę dokonujemy zmiany z mil na kilometry. Pojawi się mała literka m od metric.
      - aby zatwierdzić wciskamy C. Nie zwracamy uwagi na to co będzie pojawiać się na wyświetlaczu. Po trzech sekundach pod symbolem ciągnika pojawi się strzałka. I wyświetlacz wróci do normalnego trybu pracy. Pojawi się tez mała literka m.
      Kalibracja wielkości kół
      - odmierzyć dystans 100 m
      - wcisnąć przycisk M na liczniku prędkości wom pojawi się 0-0 licznik prędkości pusty
      - wcisnąć przycisk C raz skazania prędkości lub dwa razy monitor wydajności. W dwóch okienkach pojawią się wcześniej zaprogramowane wartości. np 3-0 w oknie wom i 0515 w oknie prędkości jazdy
      - wcisnąć przycisk M aby skasować wskazania wyświetlacza nie ruszając ciągnikiem w międzyczasie. Na wyświetlaczu prędkości pojawią się cztery kreski.
      - wybrać niski bieg i powoli ruszyć. dojechać do zaznaczonego miejsca pamiętając aby zatrzymać się dokładnie tym punktem ciągnika od którego zmierzyliśmy 100 m.
      - po zatrzymaniu na końcu zmierzonego odcinka wcisnąć przycisk O. Po trzech sekundach licznik powróci do normalnego stanu. Jaki mamy zawsze po włączeniu zapłonu.
      Jeśli procedura się nie uda pojawi się napis error na wyświetlaczu prędkości wom.
      Procedura sprawdzenia nowej wartości.
      - na włączonym zapłonie wcisnąć przycisk M okno wom np 0-0 okno prędkości jazdy cztery kreski
      - dwukrotnie wcisnąć przycisk C aby wyświetlić zaprogramowaną wartość np okno wom 3-0 okno prędkości jazdy 0509. Tutaj zauważymy zmianę jeśli mieliśmy źle ustawione na skutek zużycia opon czy innego ciśnienia. Bo np wcześniej było 0515.
      - wyłączamy zapłon lub dwukrotnie wciskamy C aby powrócić do normalnego trybu wyświetlacza.
      Jeśli kogoś ciekawi programowanie szerokości roboczej maszyn, zerowanie przebiegu częściowego czy częściowej obrobionej powierzchni to ewentualnie dajcie znać.
       
       
    • Przez piotrekbial1
      witam przerabiał ktoś  problem  z obrotomierz  elektronicznym w 54serii ? 
      orientuje się  ktoś  na którym  pinie idzie sterowanie z alternatora na obrotomierz  i czym jest sterowany ? masa czy może  prądowym ? 
      jeśli  ktoś  ma dostęp  do rozpiski skrzynki bezpiecznikow byłbym  wdzięczny 
    • Przez zetor88
      Witam jak w temacie mam problem z obrotomierzem w c85 proszę o pomoc jak on działa tzn. Skąd zczytuje obroty jest jakiś czujnik jeśli tak to gdzie? Czy czyta z alternatora? Pozdrawiam 
    • Przez zetor88
      Witam jak w temacie mam problem z obrotomierzem w c85 proszę o pomoc jak on działa tzn. Skąd zczytuje obroty jest jakiś czujnik jeśli tak to gdzie? Czy czyta z alternatora? Pozdrawiam 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.