Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krychan144    0

Witam, 

Posiadam ciągnik fendt 311 Lsa od roku i doprowadzam go do porządku. Po naprawie skrzyni, przedniego napędu czas na założenie układu pneumatycznego. Zwracam się z uprzejmą prośbą o podesłanie mi kilku zdjęć mocowań, ułożenia sprężarki abym mógł to odwzorować.

Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlu    0

w miejscu napinacza jest sprężarka,ja akurat teraz skończyłem pnełmatyke wyszło fajnie i ekonomicznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krychan144    0

Byłbyś w stanie zrobić zdjęcie mocowania spręzarki ? Sprężarkę posiadam ale ciężko mocowanie skonstruować. z góry dzięki! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawlu    0

jakom chcesz dać sprężarkę,ja znalazłem na olx sprężarkę wabko z ałta bodajże że star kosztowała mnie 130zł nic przy niej nie robiłem,cała instalacja kosztowała 700zl no i oczywiście własna inwestycje twórcze ,poszukaj tutaj na forum o sprężarkach,pnełmatyke były tam zdjęcia też chciałem dorabiać uchwyt ale kolega z forum podpowiedźiał mi co i jak. Teraz jestem na wakacjach to nie mam jak zrobić fotkę ale jak przyjade to tak jakbyś chciał dowiedzieć się więcej pisz na priv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krychan144    0

Jestem na etapie kompletowania ukłądu, sprężarkę i kilka innych pierdołów mam już. Jak nikomu innemu nie będzie chciało się mi pomoc odezwę się do Ciebie. A jeszcze jedno alternator masz na tej samej stronie co sprężarka ? Bo niektórzy piszą że trzeba go przenieść na drugą stronę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlu    0

powtarzam ci sprawdź temat sprężarka do Fenda 312 jest tam kilka fotek, załóż sprężarkę wabko z stara 200 są takie same jak oryginał,bardzo dużo ich jest na olx pasują w oryginalnym miejscu nic nie trzeba przerabiać tylko demontuje się napinacz z prawnej strony,ja znalazłem foty gdzie można wpiąć się z smarowaniem i odpływem.A tak w ogóle jakiego masz Fenda rok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez rafalpronar82a
      montuje sprężarkę w mf 3090 silnik perkins i nie wiem gdzie podłączyć obieg oleju powrót znalazłem ale skąd wziąści ciśnie myślałem o czujniku oleju wstawić trójnik ale czy nie spadnie mi ciśnie oleju w silniku skąd jest brany oryginalnie obieg oleju do sprężarki ?
    • Przez kermit154
      Witam.
       
      Jestem w trakcie naprawy ciągnika fendt favorit 514c turboshift rok 95.
       
      Zaczne może od tego jak dosżło do usterki.
       
      Znajomy wybierał się po nowy rozrzutnik ale zauważył wyciek oleju od hydrauliki ze skrzyni biegów.
       
      Dolał do skrzyni 30L ponieważ nie wie jaki ma stan oleju bo mu wskaźnik nie działa na wyświetlaczu.
       
      Pojechał po rozrzutnik, przyjechał ( w drodze ciągnik zachowywał się normalnie) zaparkował.
       
      Zgasił ciągnik i poszedł na obiad po obiedzie odpala a ciągnik ani do przodu ani do tyłu.
       
      Na pupicie na przemian miga kontrolka ostrzegawcza (czerwony trójkąt) i kontrolka od kierunku jazy w przód.
       
      Zmiana kierunku jazdy po przycisku nic nie daje nadal mrugają kontroli te co opisałem wyżej.
       
      Dodatkowo na wyświetlaczu tym centralnym pokazuje się błąd:
       
       
      4.1.10 na przemian z symbolem kontrolki smarowania przekładni.
       
      oraz
       
      5,1,72 na przemian z kontrolką reduktora
       
      Znalazłem pewne objaśnienie tych błedów w instrukcji od fenda 814.
       
      Odpowiednio:
       
      4.1.10 Oznacza cytuję: Zdefektowany zawór neutralny. Przełącznik w pozycję neutralną. nie jest możliwe uruchomienie.
       
      Gdzie szukac tego zawóru? Dodam jeszcze, że ten błąd występuje po uruchomieniu silnika.
       
      5,1,72 Oznacza cytuję:Zdefektowany wodzik. Nie ma możliwości redukowania biegów ( polowe/szosowe)
       
      Błąd ten występuje i na zapłonie i na uruchomionym silniku.
       
      Nie kasowałem jeszcze błędów bo nie wiedziałem jak. W jaki sposób przeprowadzić kasację błędów?
       
      Czy wykonuję się to tak jak gdzies znalazłem w poście instrukcję ( strzałki w góre i w dół i enter i esc)?
       
      Wczoraj znalazłem uszkodzone przewody od jakiegoś czujnika po stronie prawej ciągnika (strona od "pasażera") czujnik z trzema przewodami gdzieś na wysokości sprzęgła, przewody kolorów (brąż, biały, biało-brązowy). Naprawiłem ta wtyczke ale nic to nie dało.
       
      Bardzo proszę o pomoc.
       
      Dziękuję.
    • Przez bzykuu
      Witam
      Nadszedł czas na zmianę ciągnika, trzeba w końcu przesiąść się z C-360 poczytałem parę postów, parę możliwości już odrzuciłem, finalnie muszę wybrać któryś z ciągników: Deutz Fahr DX4.50(lub wersje poboczne), Fendt 108, MTZ 82 lub jeszcze Landini 7550. Szukałem postów o dostępności części i ich ceny, awaryjności itp lecz bardzo ciekawi mnie wasze zdanie w porównaniu tych ciągników co wy byście wybrali. Czy wy mieliście styczność z tymi ciągnikami czy w sklepach są dostępne części a jak są to czemu tak drogo Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam.
    • Przez zdredzik
      Witam.
      Posiadam Fenda 916 Vario i mam problem z hydraulika, mianowicie nie działają sekwencje z joystika(czerwona i zielona) oraz nie wyświetlają sie one na monitorze.Żółta i niebieska działa.
      Z gory dziękuję za pomoc.
    • Przez kimono111
      Przyczepa 18t, 3 osie.
      Resor przypomina ten ze zdjęcia, koniec zaznaczony na czerwono jest bardziej zaokrąglony. Moje pytanie: co znajduje się bezpośrednio pod nim? Jak to się nazywa? Z drugiej strony widzę tylko fragment metalowego elementu o grubości 2 cm. Zależy mi na czasie. Z góry dziękuję.

×