Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam ciągnik mi nagle zaczął kopcić w połowie drogi na aż taki zaniosły dym siwy i bardzo śmierdzący jakby olej się spalał z silnika,po chwili ustało i niema ani dymka, silnik z dpf, zauważyłem ze tłumik na koću wydechu zrobił się troszkę mokry ale już wszystko ustało, co sie do cholery dzieje to jest nowy ciągnik pomocyy, pracowałem co prawda troszke na wolnych obrotach i morze tego dpfa przypchało.

Opublikowano

No to pocieszyliście mnie bo już myślałem ze rypło, ale to jest po prostu śmieszne to wyglądało jakby ktoś zapalił oponę w piecu aż taki dym z tego idzie, przecież jak mnie ludzie zobaczą to powiedzą ze jakiś złom to jest i chla olej, ciągnik ma 6 mtg ja pytałem o to jak kupowałem ciągnik to gadali ze 800 zł zamiennik kosztuje ale jak ominąć komputer. Zielona kontrola od dpf świeci dopiero przy 2000obr/min a kto tak będzie cały czas jeździł ....????

Opublikowano

DPF da się wywalić ale niestety tylko po gwarancji (przynajmniej u mnie serwis powiedział ze nie uzna gwarancji jeśli zrobimy to w jej trakcie). Po wymianie DPF ciągnik nie jest już tak mułowaty jak był przed wymianą. W zetorach komputer nie jest mocno skomplikowany, jeśli wymienisz wkład filtra DPF wystarczy wyciągnąć bezpiecznik żeby na desce nie świeciły kontrolki od DPF i żeby nie piszczał (po prawej stronie masz taki komputerek gdzie sprawdzasz zapełnienie tego filtra, jesli jest pełny to zaczyna piszczeć). Ogólnie polecam wymienić ten wkład. Sprawdzaj poziom oleju bo niestety jeśli ten filtr będzie ciągle zapchany to lubi trochę brać.. 

Opublikowano

Ja dzwoniłem do serwisu to powiedzieli ze jak oni to zrobią tam z kąd kupowałem ciągnik, to będzie dalej gwarancja czyli po czym mam poznać ze ten filtr jest już przytkany i będzie jego wypalanie lada chwila ???olej kontroluje co odpalenie z rana, jest w porządku.Ale dolany do max.

Opublikowano

Po prawej stronie tam gdzie masz gaz ręczny, odkręć ten plastik masz tam komputerek zapal ciągnik i jeśli będzie chyba powyżej 10 barów (nie jestem pewny, do jednostki tez nie) to jest zapchany, jeśli na panelu świeci Ci się czerwona lampka to znaczy ze musisz pracować na wysokich obrotach żeby Ci się wypaliło. Jeśli serwis powiedział Ci że nadal będzie gwarancja to wywal tego DPF, odczujesz różnice.  

Opublikowano

Być morze i to ustrojstwo wywale strasznie to jest uciążliwe ,a nie dało by się po prostu środek filtra wyciągnąć i odłączyć ten komputer ?? nie bedzie problemów?

Opublikowano

wkład servisowy iwyjac bezpiecznik od kontrolek i po problemie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v