Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
MarcinSkrok    0

Witam wszystkich użytkowników. Mam problem z jelonkiem jest to model 5080GF 2013r.(sadowniczy) ale przedstawie co sie dzieje bo juz nie mam nerwow...
Specyfikacja:
Silnik 4045HAT80
Skrzynia 24/24 z mechaniczną przekładnią Hi-Lo,biegi zmieniam rowniez recznie(nie jest elektrohydraulicza)
Sprzęgło suche
Hydraulika-pompa zebata typu tandem. wspomaganie hydrostatyczne.
Naped na przednia oś włączany przyciskiem, WOM recznie,blokada mechanizmu recznie.
A wiec jakis czas temu zaczelo brakowac mocy podczas oprysku ciezko mial na równym terenie,wolne obroty nie falowaly i do tego zaczal strasznie kopcic na bialo co mnie wrecz przerazilo, dodam że olej filtry byly zalozone tego roku przed sezonem. w sumie zawsze pilnuje by na czas zmieniac. Przyjechal znajomy pompiarz (dobry fachowiec) turbo ok. wiec wtryski wyciagniete do sprawdzenia i wyszlo ze są w idwalnym stanie. wiec podejzenia padly na pompe wtryskowa ale zeby miec pewnosc zalozone wtryski na swoje miejace sprawdzony filterek w pompie i czysciutki jak łza. wezyk przeźroczysty puszczony zostal od filtra do pompy czy przypadkiem nie lapie lewego powietrza,odpal i co...ciagnik pracowal jak sie nalezy (odwidzialo mu sie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agriculture    169

Weź czystą bańkę dobrej jakości paliwa (najlepiej z innej stacji niż zazwyczaj się zaopatrujesz) i podłącz mu ją na krótko. Zobacz czy będzie poprawa. Wydaję mi się, że problem może być właśnie w ON. Trzeba wykluczyć najbardziej oczywiste rzeczy zanim wykręcisz pompę wtryskową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    25

przez tyle lat mogły Ci przewody paliwowe już popekac, nigdzir nie widać że się poca, kiedy czyscilem zbiornik ostatni raz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MarcinSkrok    0

co do paliwa, wlasnie caly czas z jednej stacji bylo brane i od tamtej pory lane z tych
"najlepszych" i to samo. ale z ta banka zobacze na pewno czy to cos pomoze...po gruntownym odpowietrzeniu na zimnym silniku jest ok dopoki nie pojade dzialac.zagrzeje sie od nowa... bak czyszczony byl przy wyciaganiu wtryskow. dziwi mnie to ze wskaznik paliwa raz chodzi raz nie chodzi, zauwazylem ze jak paliwo zostaje juz w baku pod kabina to wtedy pokazuje i te obroty wom mnie irytuja...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tracker    56

Jak miałem podobne objawy w innym traktorze to po długich walkach i sprawdzeniu wszystkiego, łącznie z wymianą pompki zasilającej wyszedł ... paproch w przewodach, który tylko częściowo zatykał przepływ, niby paliwo dochodziło do pompy, ale gdy silnik potrzebował większe ilości spadały obroty i moc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinSkrok    0

kolego tracker miales objawy dymienia? na zimnym jest ok, po rozgrzaniu tak sie dzieje? czy identycznie było u Ciebie?
Czeski film sie zrobil. przewody wymienione, pompa wykrecona sprawdzona(jakis defekt miala przy tej kostce co jest pilaczona z czujnikiem temp. wchodzacym do obudowy termostatu i dalej to samo.... no juz nie mam nerwow. a moze przyczyna tkwi gdzie indziej? nie doladowywuje go przy obciazeniu? luz zaworowy? pierscionki?
spróbuję nagrać filmik jak to wyglada na zimnym i pozniej po chwili pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomek2201
      Witam. Jakie oleje silnikowe lejecie do swoich dość młodych modeli JD? Ja do mojego 5075E do tej pory lałem dedykowany fabryczny olej silnikowy John Deere Plus-50 II 15W40. Teraz zastanawiam się czy nie można byłoby zalać jakimś tańszym olejem o tych samych parametrach np. Turdus 15W40 lub jakiś FUCHS? Jakimi olejami wy zalewacie swoje ciągniki John Deere i jakie jest Wasze zdanie na temat oleju Turdus, bo słyszałem że jest to tańszy ale jeden z lepszych olejów. Przykładowo mam też Renault Ares 610 z silnikiem JD i mechanik doradził mi żeby zalać go właśnie Turdusem, tylko że to już jest dość stary silnik i dlatego waham sie czy lać ten olej do JD5075E.
    • Przez Mskm
      Witam,
      chciałbym się spytać użytkowników tego ciągnika z jakimi agregatami pracują. Planuje zakup uprawowo-siewnego nabudowanego 3m .Nie wiem czy nie będzie za ciężki. Czy ktoś pracuje takim zestawem. Dodam że ciągnik jest podkręcony do 100 koni i ma 750kg balastu z przodu.
    • Przez PawePopiel
      Witam potrzebuję aby ktoś wrzucił filmik z ustawień bcu, bif, ecu, ecp, do DJ5090r najlepiej z opisem funkcji , ponieważ teraz pokazuje mi w milach i niemam godziny ,(sąsiad wykasował błędy i chyba coś przestawił ale zgubił kartkę i nie chce grzebać aby czegoś nie uwalić)
    • Przez wabrzek
      Witam mam opony Michelin multibib 600/65/38 tył i przód 480/65/28 ciągnik jd 6115r. Pytanie do jakiego sensownego poziomu obnizyc ciśnienia przy pracy z plugiem i agregarem upr-siew. Maszyny o wadze ok 1.5 t. Chodzi o pracę w polu i przejazd drogą utwardzoną. Według kalkulatora firmowego można obniżyć do 0.6 Bara ale wtedy są piasek jak bez powietrza. 
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam, mam dylemat. Zastanawiam się nad wyborem JD o mocy ok 115km. W grę wchodzi JD 6330(nie premium) lub Jd 6115M. Cena w zasadzie jak podaje diler będzie podobna. Mam obawy co do silnika z filtrem cząstek stałych W modelu 6M. I pytanie czy lepiej wstawić CHIPA do 6330 i ze 105 km zrobić ok 120 km i mieć starą generację silnika (na pewno niezawodną) bez filtra czy nie obawiać się filtra i wybrać 6M bez Chipowania(bez ingerencji w fabryczne ustawienia) trochę lepiej wyciszonego i różniącego się nieznacznie nowościami. Mam po prostu obawy przed "nowym dzieckiem" JD i "chorobami wieku dziecięcego" związanych z silnikiem. Proszę o porady i wypowiedz użytkowników serii 6R z racji obecności filtra cząstek stałych
×