MarcinSkrok

John Deere 5080GF Problem

Polecane posty

MarcinSkrok    0

Witam wszystkich użytkowników. Mam problem z jelonkiem jest to model 5080GF 2013r.(sadowniczy) ale przedstawie co sie dzieje bo juz nie mam nerwow...
Specyfikacja:
Silnik 4045HAT80
Skrzynia 24/24 z mechaniczną przekładnią Hi-Lo,biegi zmieniam rowniez recznie(nie jest elektrohydraulicza)
Sprzęgło suche
Hydraulika-pompa zebata typu tandem. wspomaganie hydrostatyczne.
Naped na przednia oś włączany przyciskiem, WOM recznie,blokada mechanizmu recznie.
A wiec jakis czas temu zaczelo brakowac mocy podczas oprysku ciezko mial na równym terenie,wolne obroty nie falowaly i do tego zaczal strasznie kopcic na bialo co mnie wrecz przerazilo, dodam że olej filtry byly zalozone tego roku przed sezonem. w sumie zawsze pilnuje by na czas zmieniac. Przyjechal znajomy pompiarz (dobry fachowiec) turbo ok. wiec wtryski wyciagniete do sprawdzenia i wyszlo ze są w idwalnym stanie. wiec podejzenia padly na pompe wtryskowa ale zeby miec pewnosc zalozone wtryski na swoje miejace sprawdzony filterek w pompie i czysciutki jak łza. wezyk przeźroczysty puszczony zostal od filtra do pompy czy przypadkiem nie lapie lewego powietrza,odpal i co...ciagnik pracowal jak sie nalezy (odwidzialo mu sie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Weź czystą bańkę dobrej jakości paliwa (najlepiej z innej stacji niż zazwyczaj się zaopatrujesz) i podłącz mu ją na krótko. Zobacz czy będzie poprawa. Wydaję mi się, że problem może być właśnie w ON. Trzeba wykluczyć najbardziej oczywiste rzeczy zanim wykręcisz pompę wtryskową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

przez tyle lat mogły Ci przewody paliwowe już popekac, nigdzir nie widać że się poca, kiedy czyscilem zbiornik ostatni raz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinSkrok    0

co do paliwa, wlasnie caly czas z jednej stacji bylo brane i od tamtej pory lane z tych
"najlepszych" i to samo. ale z ta banka zobacze na pewno czy to cos pomoze...po gruntownym odpowietrzeniu na zimnym silniku jest ok dopoki nie pojade dzialac.zagrzeje sie od nowa... bak czyszczony byl przy wyciaganiu wtryskow. dziwi mnie to ze wskaznik paliwa raz chodzi raz nie chodzi, zauwazylem ze jak paliwo zostaje juz w baku pod kabina to wtedy pokazuje i te obroty wom mnie irytuja...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tracker    650

Jak miałem podobne objawy w innym traktorze to po długich walkach i sprawdzeniu wszystkiego, łącznie z wymianą pompki zasilającej wyszedł ... paproch w przewodach, który tylko częściowo zatykał przepływ, niby paliwo dochodziło do pompy, ale gdy silnik potrzebował większe ilości spadały obroty i moc.


Bóg Honor Ojczyzna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinSkrok    0

kolego tracker miales objawy dymienia? na zimnym jest ok, po rozgrzaniu tak sie dzieje? czy identycznie było u Ciebie?
Czeski film sie zrobil. przewody wymienione, pompa wykrecona sprawdzona(jakis defekt miala przy tej kostce co jest pilaczona z czujnikiem temp. wchodzacym do obudowy termostatu i dalej to samo.... no juz nie mam nerwow. a moze przyczyna tkwi gdzie indziej? nie doladowywuje go przy obciazeniu? luz zaworowy? pierscionki?
spróbuję nagrać filmik jak to wyglada na zimnym i pozniej po chwili pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj