Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Tak tak powietrze, pół skrzyni oleju i powietrze Ci łapie, ciśnienie normalne wytwarza  i powietrze łapie, podniesie  ciężar trochę i co dalej nic  bo powietrze łapie? skąd? tam gdzie by mogła łapać to i wycieki by były oleju też. Przyczepy kipruje? 

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Przewod mam podlaczony zaraz przy pompie i wieze co sie dzieje wiecej powietrza jak oleju. Podlacze wszystko i wepne sam przewod w kiper i tez to samo. A przyczepe kopruje tak jak i podnosi bardzo powoli pulcacyjnie i skacze.

Opublikowano

A czasami problem nie leży w samym napędzie pompy? być może pulsacyjnie tylko łapie napęd i stąd wrażenie że łapie powietrze.

Opublikowano (edytowane)

Nie sa tam male opory wiec jakby przeskakiwal naped to bybylo slychac i widac na frezie pompy. A czy zobaczy cokolwiek co tam moze sie dziac przez dekiel z boku posredniej?

Edytowane przez YeLoN3
Opublikowano

Z boku nie zobaczysz, na frezie pompy też może nie być śladów, chodziło mi o sprzęgiełko, tych pomp praktycznie nie wolno załączać jak ciągnik chodzi, wyłączyć można, ale załączać pompę załącza się na zgaszonym silniku.

Opublikowano

To jest coś podejrzane  jednak z napędem, skąd tyle powietrza miałby łapać jak to wszystko utopione w oleju, albo gdzieś się coś rozleciało i przytkał dolot.

Opublikowano (edytowane)

Troche magnesem pojezdzilem po dole skrzyni i wylowilem jakby odlamek sciany korpusu skrzyni okolo 1cm ma wielkosc no ale po mojemi jakby przytkalo zasys to by zmniejszyl sie wydatek a nie powietrze by bral kosmosu
Juz sie pytalem w okolicy 5 mechanikow i zaden nie wie co to moze byc ani nie mowi mi czegos nowego co juz zrobilem. Czytalem ze juz nie jeden mial takie problemy ale o rozwiazaniu nikt nie napisal

Edytowane przez YeLoN3
Opublikowano

No więc tak rurka od zasilania pompy do filtrów idzie do samego tyłu jak pisałeś do zwolnic czyli wygląda że jest coś na spodzie tylnego mostu więc proponuje zrzucić plecak z tyłu i przegrzebać na spodzie czy nie ma czegoś na spodzie no bo innej już opcji nie ma a że z przodu pompa pociąga olej to być może że przez złącze od pompy przyśpieszacza i wom.Robiłem dziś 80 i odkręciłem specjalnie korek zaślepiający od spodu żeby spuścić olej z układu przez niego nie na filtrach tylko dalej zaślepkę na dupny śrubokręt od kanału i olej leciał bez problemu przez filtry a zakładałem nową pompę podnośnika.

Opublikowano (edytowane)

Na fotkach wydaje mi się że 80-tka ma inne filtry niż 912, bo w  912 w tej przystawce od siatkowego filtra jest jeszcze zawór, jeżeli jest podobny filtr jak w 912, to może i tam jest i się coś z nim dzieje. 

33-37  

1562518300_1332193795.jpg

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Jeden z mechanikow tez mowil o tym zaworku ale mnie jest wszysko przelotowe. Jeszcze dzisiaj sprobuje zalozyc grubsze oringi na kroccu pompy i odchyle obudowe pompy zobacze jak olej leci

Opublikowano

No więc tak rurka od zasilania pompy do filtrów idzie do samego tyłu jak pisałeś do zwolnic czyli wygląda że jest coś na spodzie tylnego mostu więc proponuje zrzucić plecak z tyłu i przegrzebać na spodzie czy nie ma czegoś na spodzie no bo innej już opcji nie ma a że z przodu pompa pociąga olej to być może że przez złącze od pompy przyśpieszacza i wom.Robiłem dziś 80 i odkręciłem specjalnie korek zaślepiający od spodu żeby spuścić olej z układu przez niego nie na filtrach tylko dalej zaślepkę na dupny śrubokręt od kanału i olej leciał bez problemu przez filtry a zakładałem nową pompę podnośnika.

Nigdy się nie zagłębiałem skąd dokładnie pobiera pompa olej, ale chyba nie do końca jest tak jak piszesz, pompa raczej pobiera olej przez ten pierwszy filtr prosto ze skrzyni, a ten drugi to mikropompka i być może wspomagająca,na pompie dolot jest zbyt duży by ciągnął olej cienką rurką z tylnego mostu.

Opublikowano

Nie ma oddzielnego wejścia i wyjścia z filtrów mają jeden wspólny otwór do zasilania olejem i wyjścia oleju i tak jak piszesz trochę mała jest ta rurka więc byle czym może przytkać przepływ oleju nawet kawałek starej uszczelki od plecaka.Jak pisałem koledze radził był odkręcić przystawkę od filtrów i spuścić olej na zasilaniu przystawki filtrów żeby ocenić jak leci olej.

Opublikowano

Wszystko juz sie wyjasnilo sprawa prosta. Dzisiaj rozpolowilem i okazalo sie ze mikropompka zasysa olej przy pompie hydraulicznej czyli za filtrami ta rurka ktora laczy sie elastycznym gumowym wezem z mikropompka i ona wlasnie byla peknieta i dlatego pompa ssala powietrze a mikropompka wcale nie dzialala

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Godzio
      witam gdzie się znajduje pompa wspomagająca hydrauliki w ciągniku 1222/1224 poprostu w ciężkiej serii. pulsuje mi podnośnik i niby można ta pompę wyjąć i zaslepic i przestaje pulsować ma ktoś jakieś zdj gdzie to jest? i czy ktoś to robił?
    • Przez Rafał2222
      Dzień dobry. Mam problem z podnoszeniem ramion w traktorze Zetor 5011. Gdy chce podnieść to zero reakcji nic nie reaguję. Na wolnych obrotach jak włącze kiper to obrotu spadają to znaczy że pompa sprawna i trzebaby przyjrzeć się rozdzielaczowi? 
    • Przez ursusikc330m
      Witam mam problem z podnośnikiem w moim Ursusie 1634 problem polega na tym że jak podepne maszynę to podnośnik po podniesieniu opada jak zakręcę ten zawór pod siedzeniem to wtedy trzyma i nie opadnie wie może ktoś co trzeba wymienić uszczelniacze w siłownikach wymieniłem i trochę się polepszyło ale jeszcze nie do końca 
    • Przez mateunia19
      założyłem ten temat kiedyś ale nie mogę go znaleźć więc powtórzę. Ciągnik gdy jest zimny podniesie wszystko idealnie gdy natomiast pochodził z godzinkę przy agregacie czy talerzówce i często używało sie podnośnika następowały problemy, gdyż znacznie wolniej podnosił lub wo gule nie chciał wtedy musiałem zgasić silnik na sekundkę to znowu zaczął podnosić ale bardzo powoli. czym to jest spowodowane? jak to naprawić. Pompka ta co jest w szkrzyni pośredniej jest po regeneracji. Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez piotrk1113
      Witam. Mam problem tego typu że przestaje mi działać układ hydrauliczny w c385 wtedy muszę go zgasić i ponownie zapalić i pewną chwile dalej podnosi oraz kipruje co może się dziać dodam    że 2 zawory w plecaku są wymienione i nie pomogło, zachowuje się tak jakby tracił ciśnienie między pompą hydrauliczną a podnośnikiem proszę o pomoc w diagnostyce usterki. Pozdrawiam

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v