Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
R3EVO    0

Witam.Posiadam Lamborghini R3 EVO 85,ostatnio wyjechałem z garażu i nagle zgasło,do tej pory nie chce odpalić, próbowałem odpowietrzać lecz nic to nie dało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    361

Paliwo dociera do pompy? Do wtrysków?


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Uziu92    2829

może pompka zasilająca padła


Sprzedam talerzówkę Słupsk Famarol 2x8 talerzy w stanie BDB. Więcej info na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2829

pewnie że mozna, tylko zalezy czy masz mechaniczną czy elektryczną.


Sprzedam talerzówkę Słupsk Famarol 2x8 talerzy w stanie BDB. Więcej info na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek026    26

polecam przeregulować zawory a przy okazji jak już pokrywka zdjęta można sprawdzić wtryski a na pewno przeczyścić na prawdę warto, czy ktoś w ogóle regulował zawory w tych ciągnikach/?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zawory powinno się regulować a co do wtrysków jak chodzą i nie poddymia  to nie dotykać bo można tylko przypadkiem zepsuć :)


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek026    26

poddymiać nie będzie, ale moc lekko spada, bo są zabrudzenia ciśnienie wtrysku jest niższe przez co zapłon jest lekko opuźniony i silnik chodzi twardo i słabiej wkręca się na obroty, lepiej ratować oryginały niż czekać aż się zapieką  i wymieniać na zamienniki, lepiej za wczasu przeczyścić i wyregulować ciśnienie, na wtryskach jest napisane jakie ma być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak ktoś wymienia na zamienniki to szkoda a tak na marginesie to wytłumacz mi kolego która cześć w wtryskiwaczu się zużywa że wtrysk się otwiera na za niskim ciśnieniu lub na za wysokim ? ciekaw jestem co napiszesz a to co napisałeś z utrata mocy to też zawory mogą dać taki objaw ba jak i wiele innych rzeczy na przykład pompa lub pompa wstępna ...


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2829

lejace wtryski nie obniza mocy, co najwyzej bedzie dymił i moze pojawic sie paliwo w oleju, mozna je profilaktycznie przeczyscic jakim preparatem, tylko najlepiej nie dolewac go do ropy tylko zrobić zasilenie i powrót np do buteleczki i niech na tym pochodzi.


Sprzedam talerzówkę Słupsk Famarol 2x8 talerzy w stanie BDB. Więcej info na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek026    26

jak ktoś wymienia na zamienniki to szkoda a tak na marginesie to wytłumacz mi kolego która cześć w wtryskiwaczu się zużywa że wtrysk się otwiera na za niskim ciśnieniu lub na za wysokim ? ciekaw jestem co napiszesz a to co napisałeś z utrata mocy to też zawory mogą dać taki objaw ba jak i wiele innych rzeczy na przykład pompa lub pompa wstępna ...

 

jak brudem zalizie to i może się otwiera na za niskim, widziałem jak to na przyżądzie wygląda i jak się otwierały przy 170 a na wtrysku jest 220 i tak się mają otwierać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no i tu jest jeden myk bo wtryskiwacz składa się z korpusu talerzyka końcówki wtrysku sprężyny i podkładki lub bolca regulującego zazwyczaj jak otwiera się na za niskim ciśnieniu oznacza to ze iglica zrobiła już sobie miejsce byt duże w kocówce wtryskowej lub sprężyna się wypracowała i zrobiła się miększa (powtarzam na przykład!) jak za wysokie to zazwyczaj się już zatarła iglica w końcówce wtryskowej lub w talerzyku (jeszcze raz na przykład!) wiec jak by nie patrzeć końcówka do wymiany! i tyle w temacie

 

PS.

 

stoi u mnie w tym momencie silver130 już z """regenerowanym""" układem paliwowym chyba ze 3 razy go robili aż trafił do mnie co ciekawsze płakałem z śmiechu jak słyszałem że jakiś mechanik popuszczał sobie przelew by ustawić wtryskiwacz na dane cieśninie bo mu się zawieszał jak ktoś coś takiego mówi to nie ma pojęcia o układach wtryskowych czyli około 95% warsztatów wtryski zostały już naprawione jeszcze tylko pompy do ogarnięcia ale to już inna kwestia co ciekawsze jakiś pajac zj***ł to klientowi bo uszkodzone było zupełnie co innego a układ paliwowy był sprawny wiec ...

 

jak masz się czepiać czyszczenia to radze wyczyścić myśli pod zimnym prysznicem :)


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek026    26

każdy mądry ale efekt jest taki że ciągnik śmiga jak należy i ładnie wkręca się na obr i ładnie pracuje, a wczesniej miał muła i mocy nie był i silnik chodził twardo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    296

Koledzy mam problem otóż: 

dnia 30,11 (był spory mróz i myslałem ze to jego winna ale poprzednio nie miałem nigdy z tym problemu tylko z zamarznietym paliwem) ostatni raz odpalałem normalnie ciągnik r3.85EVO z tym że z 3dni wstecz przestał działać licznik roboczogodzin. (juz to 3raz , serwis przyjezdzał i wymieniali cały zegar i było ok. 1zegar na ok.300rbg 2zegar 250rbg. Teraz 3zegar stanoł na 1890rbg) 

dziś tj. 3,12 ze świetym przekonałem wziełem się za układ paliwowy ale wszystko z nim OK pompka- daje paliwo,filtr paliwowy dałem nowy drugi także, membrana -cała. A z komina NIC ani dymek nie leci jak kręce rozrusznikiem.

Tel. do serwisu -podpowiedz o to abym wyjął  centralkę i ją wzioł do domu aby wyschła .watpie ze cos to da ale coż MOŻe :(

Mam wrażenie ze cos jest nie tak z instalacją -to tylko moje gdybanie.

 

Może macie jakiś sugestie podpowiedzi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2829

a jakie napięcie przy rozruchu aku daje ? Jak spada poniżej 9,5V i masz moduł przepięciowy to możesz kręcić cały dzien i nie zagada bo pompa paliwa nie poda jak masz wtrysk elektorniczny, a jak mechanczny to zapowietrzony może być.


Sprzedam talerzówkę Słupsk Famarol 2x8 talerzy w stanie BDB. Więcej info na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

regulator masz mechaniczny czy elektryczny ?


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zmęczenie wychodzi co innego miałem zapytać a co innego napisałem ty masz silnik na mechanicznym wtrysku czy elektronicznym podaj symbol z tabliczki znamionowej

 

Edytowano przez piotrbm_211320

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

masz cewkę miedzy pompa 1 a 2 ? jak jest to sprawdź czy dostaje zasilanie po zapłonie


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PaweWincencik
      Witam.
      Jak przekręcam kluczyk słychać cykanie na przekażniku rozlusznika
      Wskazówka amperomierza sięga - 30 A.
      I rozrusznik się nie kręci.
      Co może być powodem?
       
      Napięcia na aku 12.4, przekazniku, 12,4 na bendiksie 12.4 a po przekreceniu stacjuki 10.4
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.