Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
R3EVO    0

Witam.Posiadam Lamborghini R3 EVO 85,ostatnio wyjechałem z garażu i nagle zgasło,do tej pory nie chce odpalić, próbowałem odpowietrzać lecz nic to nie dało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

R3EVO    0

Można samemu sprawdzić czy pompa zasilająca działa poprawnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek026    8

czyszczenie wtryskiwaczy i regulacja ciśnienia na wtryskacj oraz regulacja zaworów by się przydała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1364

pewnie że mozna, tylko zalezy czy masz mechaniczną czy elektryczną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
R3EVO    0

Kupiłem zamiennik pompy i jest wszystko Ok,dzięki za pomoc,do zamknięcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek026    8

polecam przeregulować zawory a przy okazji jak już pokrywka zdjęta można sprawdzić wtryski a na pewno przeczyścić na prawdę warto, czy ktoś w ogóle regulował zawory w tych ciągnikach/?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zawory powinno się regulować a co do wtrysków jak chodzą i nie poddymia  to nie dotykać bo można tylko przypadkiem zepsuć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek026    8

poddymiać nie będzie, ale moc lekko spada, bo są zabrudzenia ciśnienie wtrysku jest niższe przez co zapłon jest lekko opuźniony i silnik chodzi twardo i słabiej wkręca się na obroty, lepiej ratować oryginały niż czekać aż się zapieką  i wymieniać na zamienniki, lepiej za wczasu przeczyścić i wyregulować ciśnienie, na wtryskach jest napisane jakie ma być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak ktoś wymienia na zamienniki to szkoda a tak na marginesie to wytłumacz mi kolego która cześć w wtryskiwaczu się zużywa że wtrysk się otwiera na za niskim ciśnieniu lub na za wysokim ? ciekaw jestem co napiszesz a to co napisałeś z utrata mocy to też zawory mogą dać taki objaw ba jak i wiele innych rzeczy na przykład pompa lub pompa wstępna ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1364

lejace wtryski nie obniza mocy, co najwyzej bedzie dymił i moze pojawic sie paliwo w oleju, mozna je profilaktycznie przeczyscic jakim preparatem, tylko najlepiej nie dolewac go do ropy tylko zrobić zasilenie i powrót np do buteleczki i niech na tym pochodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek026    8

jak ktoś wymienia na zamienniki to szkoda a tak na marginesie to wytłumacz mi kolego która cześć w wtryskiwaczu się zużywa że wtrysk się otwiera na za niskim ciśnieniu lub na za wysokim ? ciekaw jestem co napiszesz a to co napisałeś z utrata mocy to też zawory mogą dać taki objaw ba jak i wiele innych rzeczy na przykład pompa lub pompa wstępna ...

 

jak brudem zalizie to i może się otwiera na za niskim, widziałem jak to na przyżądzie wygląda i jak się otwierały przy 170 a na wtrysku jest 220 i tak się mają otwierać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no i tu jest jeden myk bo wtryskiwacz składa się z korpusu talerzyka końcówki wtrysku sprężyny i podkładki lub bolca regulującego zazwyczaj jak otwiera się na za niskim ciśnieniu oznacza to ze iglica zrobiła już sobie miejsce byt duże w kocówce wtryskowej lub sprężyna się wypracowała i zrobiła się miększa (powtarzam na przykład!) jak za wysokie to zazwyczaj się już zatarła iglica w końcówce wtryskowej lub w talerzyku (jeszcze raz na przykład!) wiec jak by nie patrzeć końcówka do wymiany! i tyle w temacie

 

PS.

 

stoi u mnie w tym momencie silver130 już z """regenerowanym""" układem paliwowym chyba ze 3 razy go robili aż trafił do mnie co ciekawsze płakałem z śmiechu jak słyszałem że jakiś mechanik popuszczał sobie przelew by ustawić wtryskiwacz na dane cieśninie bo mu się zawieszał jak ktoś coś takiego mówi to nie ma pojęcia o układach wtryskowych czyli około 95% warsztatów wtryski zostały już naprawione jeszcze tylko pompy do ogarnięcia ale to już inna kwestia co ciekawsze jakiś pajac zj***ł to klientowi bo uszkodzone było zupełnie co innego a układ paliwowy był sprawny wiec ...

 

jak masz się czepiać czyszczenia to radze wyczyścić myśli pod zimnym prysznicem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek026    8

każdy mądry ale efekt jest taki że ciągnik śmiga jak należy i ładnie wkręca się na obr i ładnie pracuje, a wczesniej miał muła i mocy nie był i silnik chodził twardo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×