Skocz do zawartości
repek92

Pompa hydrauliczna

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pompa
repek92    0

Witam. Posiadam fendta 380 gt z turem, i ostatnio zaczął pomalu podnosic. Jest sposob na sprawdzenie samej pompy? Sprawdzalem ciśnienie na ukladzie to jest w granicach 50 na wolnych okolo 200 na wysokich. Czy te dwie pompy skręcone ze soba pod spodem silnika to tylko one sa czy jeszcze jakas jest? Gdzie znajduje sie zawor który reguluje ciśnienie moze on jest uszkodzony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolu    0

Tak jest możliwość sprawdzenia samej pompy hydrotesterem który możesz wpiąć bezpośrednio w pompę oleju. Można sprawdzić też samemu ale jest to pracochłonne i trzeba uważać zeby nie uszkodzić pompy. Gdzie jest zawór przelewowy nie wiem w tym układzie. Pomiar samego ciśnienia nie jest miarodajny liczy sie ile litrów oleju pompa przetłoczy pod danym ciśnieniem. Wolno podnosi na zimnym i na gorącym oleju? czy jest jakaś różnica na zimnym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
repek92    0

Na zimnym lepiej u kolegi w deutz podobna pompa na wolnych ma okolo 200 bar czytalem na forum inne posty i jeden użytkownik mial podobnie po regeneracji pompy to samo dlategp nie chciałbym robic pompy co mialoby sie okazac ze jednak nie to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawlu    1

Czy orientuje się ktoś gdzie jest zawór priorytetowy w orbitrolu, pod którą śrubom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
repek92    0

Dodam tez nie wiem czy to zbieg okoliczności ale jak podczepilem tura bo mialem zdjetego to zaczela jakby pompa wyc jak skrecam. Nie wiem czy ma cos to wspólnego z podnoszenien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlu    1

zawór priorytetowy prawdopodobnie jest przy orbitrolu tylko jak się za niego zabrać pod którą śrubą się znajduje,są tam dwie śruby na imbusowe jedną głęboko w korpusie a z drugiej strony jest równo z korpusem, może być tam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolu    0

,,to zaczela jakby pompa wyc jak skrecam'' wyje ja skręcisz koła kierownicą do oporu? czy podczas skrecania? Jeśli chodzi o olej to  to wejdz na strone dowolnego producenata oleju np. total albo rowe.pl i po tzw. drzewku wybierasz maszyny rolnicze model rok i wyskakuja zalecane oleje można tez sprawdzić speciyfikacje danego oleju i dobrać zamienniki. Jeśli piszę niejasno to proszę mnie poprawić. A tak na marginesie to sprawdz zawór w rozdzielaczu tura może sie zawiesza (wtedy podnośnik ciągnika pracuje poprawnie a tur słabo bo na rozdzielaczu tura nie osiąga ciśnienia max.


Zapomniałem zapytać mierzyłeś ciśnienie na wyjściach hydraulicznych ciągnika ? czy na wyjściach z rozdzielacza do tura? W orbitrolu są dwa zawory regulujące ciśnienie jeden utrzymujący(160-180bar) drugi szokowy(przeciążeniowy 180-220)dane dla orbitrola ospc( 4 wyjścia z orbitrola.) jak mnie pamieć nie myli. Jeśli masz 5 wyjć to juz inna bajka wtedy masz orbitrol ls. Cięzko coś wywnioskować na odległość wrazie pytań dzwon pod nr.507983059 jeśli odbiorę postaram sie pomuć na ile umiem. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez darek2010
      Mam problem ze sprzęgłem (fendt 312 rocznik 96 turbomatic), które się ślizga i czasmi piszczy prawdopodobnie to przez turbomatic w którym nie był nigdy zmieniany olej, Może ktoś wie jaki olej tam się wlewa i w jakiej ilości.
    • Przez repek92
      Witam mam problem z hamulcami w swoim fendzie. Hamulce działają bardzo ostro można powiedzieć że gwałtownie przy mocniejszym naciśnięciu nie można hamować płynnie w zależności od naciśnięcia hamulca wciskając hamulec jest mało odczuwalne dopiero przy każdym końcu łapie gwałtownie.odpowietrzalem kilkakrotnie tarcza nie zjechana klocki są dobre
    • Przez sebas97
      Witam Chciałbym się jeszcze czegoś dowiedzieć na temat Fendta. Tym razem chciałbym mieć jakieś pojęcie o kontrolkach w nim, jeśli ktoś mógłby mi wytłumaczyć znaczenie niektórych z nich byłbym bardzo wdzięczny
      1. Ładowanie
      2. Klocki hamulcowe (?)
      3. 
      4. 
      5. Olej silnikowy
      6. Olej przekładniowy (?)
      7. 
      8. 



      I jeszcze czy ktoś mi powie co oznacza ta jedna kontrolka z drugiego zdjęcia? 


      Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez manitou123
      Witam,mam problem przy wymianie oleju w skrzyni w fendt 312.Problem polega na tym,że na wszystkich stronach z olejami jest napisane ,że oleju powinno wejść wraz z mechanizmem różnicowym 34.5l,a weszło tylko 21l i na miarce jest full.Czy olej ze skrzyni jest połączony razem z mechanizmem różnicowym?Mam tylko miarkę od skrzyni biegów a nie mogę znaleść od mechanizmu rożnicowego.Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez andrzejoo7
      Witam wszystkich i przepraszam za zakładanie może podobnego posta. Mam problem z 311. Mianowicie podczas jazdy przybywa mi oleju w skrzyni.olej ucieka korkiem wlewu  tym za kabiną. Biegi działają polbiegi też. Co może być przyczyną? Ciągnik przy opryskiwacz więc to pilne
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.