repek92

Pompa hydrauliczna

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
repek92    0

Witam. Posiadam fendta 380 gt z turem, i ostatnio zaczął pomalu podnosic. Jest sposob na sprawdzenie samej pompy? Sprawdzalem ciśnienie na ukladzie to jest w granicach 50 na wolnych okolo 200 na wysokich. Czy te dwie pompy skręcone ze soba pod spodem silnika to tylko one sa czy jeszcze jakas jest? Gdzie znajduje sie zawor który reguluje ciśnienie moze on jest uszkodzony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolu    0

Tak jest możliwość sprawdzenia samej pompy hydrotesterem który możesz wpiąć bezpośrednio w pompę oleju. Można sprawdzić też samemu ale jest to pracochłonne i trzeba uważać zeby nie uszkodzić pompy. Gdzie jest zawór przelewowy nie wiem w tym układzie. Pomiar samego ciśnienia nie jest miarodajny liczy sie ile litrów oleju pompa przetłoczy pod danym ciśnieniem. Wolno podnosi na zimnym i na gorącym oleju? czy jest jakaś różnica na zimnym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
repek92    0

Na zimnym lepiej u kolegi w deutz podobna pompa na wolnych ma okolo 200 bar czytalem na forum inne posty i jeden użytkownik mial podobnie po regeneracji pompy to samo dlategp nie chciałbym robic pompy co mialoby sie okazac ze jednak nie to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawlu    1

Czy orientuje się ktoś gdzie jest zawór priorytetowy w orbitrolu, pod którą śrubom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
repek92    0

Dodam tez nie wiem czy to zbieg okoliczności ale jak podczepilem tura bo mialem zdjetego to zaczela jakby pompa wyc jak skrecam. Nie wiem czy ma cos to wspólnego z podnoszenien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlu    1

zawór priorytetowy prawdopodobnie jest przy orbitrolu tylko jak się za niego zabrać pod którą śrubą się znajduje,są tam dwie śruby na imbusowe jedną głęboko w korpusie a z drugiej strony jest równo z korpusem, może być tam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolu    0

,,to zaczela jakby pompa wyc jak skrecam'' wyje ja skręcisz koła kierownicą do oporu? czy podczas skrecania? Jeśli chodzi o olej to  to wejdz na strone dowolnego producenata oleju np. total albo rowe.pl i po tzw. drzewku wybierasz maszyny rolnicze model rok i wyskakuja zalecane oleje można tez sprawdzić speciyfikacje danego oleju i dobrać zamienniki. Jeśli piszę niejasno to proszę mnie poprawić. A tak na marginesie to sprawdz zawór w rozdzielaczu tura może sie zawiesza (wtedy podnośnik ciągnika pracuje poprawnie a tur słabo bo na rozdzielaczu tura nie osiąga ciśnienia max.


Zapomniałem zapytać mierzyłeś ciśnienie na wyjściach hydraulicznych ciągnika ? czy na wyjściach z rozdzielacza do tura? W orbitrolu są dwa zawory regulujące ciśnienie jeden utrzymujący(160-180bar) drugi szokowy(przeciążeniowy 180-220)dane dla orbitrola ospc( 4 wyjścia z orbitrola.) jak mnie pamieć nie myli. Jeśli masz 5 wyjć to juz inna bajka wtedy masz orbitrol ls. Cięzko coś wywnioskować na odległość wrazie pytań dzwon pod nr.507983059 jeśli odbiorę postaram sie pomuć na ile umiem. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Witam od kilku dni boryka się z problemem słabo działającej bądź wogóle nie działającej hydrauliki i podnośnika, pieniącego się oleju i jeczenia w hydraulice - opuszczając podnośnik! Dodam że problem tkwi po stronie mechanicznej nie w elektronice. A zaczęło się od uszkodzonego czujnika pozycji podnośnika - po dźwignięciu doszedł podnośnik do końca i po chwili jęczenia (spowodowanym przeciskania oleju po dźwignięciu w max pozycje i nie rozłaczeniu ciśnienia) przestało ale i sam podnośnik nie chciał nawet opuścić mimo przełączania na mechaniczne sterowani(czytaj dźwignię hydrauliki) a teraz czasem idzie czasem nie i pieni się olej w zbiorniku. Dodam również że zdarza się powietrze w przewodach. Pozdrawiam i myślę że ktoś poradzi coś na co zwrócić uwagę i co sprawdzić... 
    • Przez Lee001
      Witam, ostatnio w moim Fendzie pojawił się poważny problem z hamulcami, otóż blokują się tzn na lewym tylnym kole, dziś jak jechałem z rozrzutnikiem to zaczął się wydobywać intensywny zapach przytartych klocków, dzieje się tak jakby cały czas utrzymywało się ciśnienie w układzie i hamowało jedno koło. Czy jest to wina tego, że zmniejszyłem ostatnio luz na pedale hamulca?
    • Przez kamil_z88
      Panowie mam problem. Ciągnik się mocno grzeje wymieniona pompa wodna, termostat oraz pompa oleju. Chociaż ciągnik jest bardzo gorący to woda w chłodnicy jest zimna. Czy jest jakaś procedura odpowietrzania Fendów ? 
      Ciągnik miał mierzone ciśnienie oleju. Na zimnym ma ponad 4 a na gorącym 1.
      Jak się rozgrzeje mocno to zapala się kontrolka od ciśnienia oleju. ( czujnik został wymieniony).
       
      Pomocy !!
    • Przez Shazam
      Witam,
      Możliwe że mój wątek został zawarty już w jakimś z innych tematów, aczkolwiek nie moge go odszukac, lub też wymienione wskazówki są mi niezbyt pomocne. Prosze wiec o pomoc, jeśli ktoś ma chociaż chwilę na to.
      Jakiś czas temu z pomoca majego znajomego mechanika kupiłem fendt'a farmera 311 turbomatika, dokładnie to model z '98 roku. Zagłembiając się w jego obsługe, zauważyłem że zaczeły wyswietlać pewne błedy. Wyszukując informacji na ten temat natchnełem sie na różnego typu odpowiedzi i podpowiedzi na temat tego iż takowe errosy można usuwać, niestety wszystkie wskazówki udzieleone w innych tematach nie były pomocne. Chcąc uzuskać pomoc na ten temat, zwracam się do was forumowicze. W sprawach elektroniki i elektryki nie jestem zupełnym laikiem, poniewaz ukończyłem szkołę o tej specyfikacji, lecz bez schematów, to dość trudno wszystko sprawdzić samemu, wiec też może jesli ktoś posiada jakiegoś typu opisy błedów do tych maszyn, to bardzo proszę o takie pomoce, wiele mi to pomoże w szukaniu za pomocą aparatury pomiarowej, danych czujników i podzespołów. Jeśli chodzi o usuniecie tych błędów, to nie moge tego rozgryźć.
      Pozdrawiam.
    • Przez Misiaczek57
      witam podczas zmiany kierunku jazdy zamiast pokazywać się strzałka do przodu na panelu u góry to wyświetla się na wyświetlaczu środkowym strzałka jazdy do przodu a tamta nic nie świeci
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.