Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ursusek94 Dziękuje za pomoc.

O co chodzi z tym katowaniem ciągnika?

Niby facet a nie wie jak katować traktor ;)

Samochód też możesz zajechać....Czy ty czym kolwiek jeździsz ?A może tylko koniem i tylko tym własnym osobistym :o

Opublikowano

Jeżdże traktorem,rowerem.

Gazowanie na max to jest katowanie czy nie?

O kurde..jak masz na najnizszym biegu a traktr obciazony na max i cisniesz gaz ile sie da to jest wowczas katowanie.

 

Se w ksiazce poczytaj o tym jak wyglada ekonomiczna jazda traktorem podczas poszczegolnych prac nim.Wystarczy troche checi tylko.Wiec zamiast na facebooku panny podrywac do nauki !!!

Opublikowano (edytowane)

Błąd.Nie podrywam panien na facebboku.Nie poddywam panien w oguke bo jestem za młody.Na panny przyjdzie czas.

Każdy jest dobry w jakieś dziedzinie.
Nie każdy wszystko wie.
Wy wiecie dużo o rolnictwie.
Ja wiem dużo na temat jak powiwinno wyglądać ekologiczne i ekonomiczne spalanie paliw stałych itp.
Je**ny słownik androida!!!
A dlaczego jazda na 2H z pługami to katowanie silnika skoro nie jest to najniższy bieg?
Na najniższym biegu silnik napędza mały tryb,który kręci dużym trybem czyli ma lekko więc jak ma być przeciąrzony?

Edytowane przez Sadownikx2
Opublikowano (edytowane)

Kolego Sadownikx2 czy jak ci tam

Pocieszny z ciebie dzieciak ale nie pisz juz więcej o tym na czym się nie znasz

Z tymi trybami jest dokładnie odwrotnie niż napisałeś więc nie ośmieszaj się więcej

A co do katowania silnika to występuje ono wtedy gdy obciążenie wzrasta do wartości nominalnej silnika Inaczej mówiąc jak już nie daje rady więcej z niego wyciągnąć Wzrasta wtedy jego temperatura a co za tym idzie temp płynu chłodzącego oraz co gorsze temperatura oleju Olej się rozrzedza i spada jakość smarowania panewek a to już prosta droga do zatarcia silnika Oczywiście można silnik obciązyć w 100 proc na krótko to nie szkodzi ale jeśli ten stan trwa za długo można się szykowac na remont silnika Mysle że ci to obrazowo opisałem i zrozumiesz (nie pisałem o szkodliwym skutku wzrostu temp spalin czy o innych problemach przy przegrzaniu jestem ich świadomy ale po co mącić w głowie nadmiarem wiedzy naraz) Więc nie pisz juz więcej i nie pytaj o rzeczy, o których przeczytasz na połowie stronek dotyczących silników spalinowych

Aha i edytowanie posta nic ci nie da i tak wszyscy pamiętaja ze napisałeś że duży tryb napędza mały i silnik ma lekko

Popracuj nad ortografią bo normalnie masakra Dysleksje masz czy co ?

Edytowane przez Karol445
Opublikowano

W interneci piszą aby nie gazować na zimnym i aby nie gazować do oporu ale nie piszą dlaczego (chodzi o gazowanie do oporu).
Trzeba by czymś ten olej zageścić?
A istnieje coś takiego jak chłodnica oleju silnikowego?

Opublikowano

Tak - istnieje coś takiego jak chłodnica oleju silnikowego .

 W internecie sie nie znaja , śmiało gazuj , jeżeli odczuwasz taką potrzebę .

olej gasi sie gaśnicą pianowa lub proszkowa .

Jeżeli masz jeszcze jakies pytania , to chętnie pomogę .

Opublikowano (edytowane)

W ciągniku se mozesz gazować ile chcesz  regulator obrotów i tak ci nie pozwoli rozkręcić tego silnika na tyle ile mógłby sie rozkręcić W tarpanie ten sam silnik rozkręca się do 4 tys obr/min i jakos mu to nie szkodzi więc te 2500obr/min w ciągniku to pryszcz dla niego

Zaraz się zapytasz gdzie jest ten regulator Odpowiedź :w miejscu gdzie uzytkownik nie ma dostępu

Edytowane przez Karol445
Opublikowano

A to bardzo prosto . Kupujesz przystawkę na WOM , zakładasz łańcuch , dorabiasz trybatkę do zwolnicy i szukasz nadbiegu .

Opublikowano

Uważałem że jestes po prostu młody i głupi Zaczynam zmieniac zdanie....... Jak ty kur...a chcesz dorabiać biegi???? przecież to nierealne za wolno jeździ to zmień ciągnik na taki co jeździ 40 na godzinę albo na takiego co na autostradzie stówa gonił z przyczepą

Opublikowano

Nie mam zwolnic w ursusie.

 Są , są , tylko musisz dobrze szukać . Mój kolega mówił że są . Zacznij szukanie od lamp . :ph34r:

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez aster453
      Ostatnio taka myśl mi przyszła do głowy czy aby nie zamienić dwóch wysłużonych 60 tek z dopłatą na 4514. Co o tym sądzicie ? Czy ten wiekszy bedzie dużo więcej palił ? Myślałem o nim jako pomocniczym główny to proxima 90 plus. Jako że proxa ma tur więc praktycznie jest do wszystkiego w ciągu roku robi ok 400 Mth więc wg mnie sporo podczas gdy te dwa dziadki jedynie pracują przy cyklopie, czasem z mniejszym rozrzutnikiem 4,5 t, opryskiwacz, zielonce przewracanie, podwalanie więc dużo nie mają do roboty...  W dodatku chciałbym do niego  również tura czyli wyręczył bym dziadki w tych mniejszych pracach jak również i  przejął bym od proximy choćby prace związane z turem a nawet zamiennie prasowanie w Unia DF1,2. 
      @mf Wiesz to tez sposób można i tak zrobić tez o tym myślałem najwyżej tak tez bym zrobił. tylko czy w ogóle jest sens sprzedawać jedną (czy dwie moze mniejszy sens) i dołożyć i kupić ten pośredni ciągnik ? Czy taki ciągnik srpawdza się w turze np. ?
    • Przez Damiano604
      Witam, jestem na etapie zamawiania części do układu pneumatycznego w Ursusie 4514. Znalazłem schemat całego układu jednak przy nr. 10 mój zawór hamulca ręcznego posiada 2 wejścia a tutaj są 3, również przewód od pedału hamulca ten po prawej powinien iść przed regulator ciśnienia przed butlą (tak mi się wydaje). Może ktoś przerabiał ten temat i podpowie czy dobrze myślę. Z góry dziękuje. Pozdrawiam! 


    • Przez Marcin70707
      Witam, zamontowałem kabine na moim ursusie 3512 Lubsko 2. Kabina ma metalowy dach, ale pasuje mi coś dać od wewnątrz aby chociaż minimalnie wygluszyc na ile jest to możliwe. Jak polecacie mi to zrobić stosunków tanim kosztem i jakie macie pomysły na takie coś ?

    • Przez kacper9540
      witam chciałem zapytać się na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa 5314
    • Przez Lalafka
      Cześć, od nowości mam podłączonego tura na 1 parze wyjść hydraulicznych. Natomiast chciałbym teraz podłączyć go w taki sposób, aby zawsze dostępne były 2 pary. Ma ktoś coś takiego, albo robił? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v