Skocz do zawartości

Polecane posty

pawel131    0

Mam taki problem, że w moim mf 3080 przestał działać nadmuch i jak się okazało opornik dmuchawy się przepalił. Zlutowałem go i chwile działał po czym znowu się przepalił. I zastanawiam się czy jak kupie nowy opornik to będzie działać czy jest jakaś przyczyna że się przepala?

Znalazłem w miare tani http://allegro.pl/opornik-massey-ferguson-landini-3304510m92-i6755693077.html 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    11

Prawdopodobnie silnik ciezko sie kreci i dlatego przepala, poza tym ten opornik raczej nie powinien miec lutow bo i tak puszcza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafal88    11

Przytarlo prawdopodobnie na lozysku (tulejce) juz na samym wirniku, oczywiscie nie chce Cie wprowadzac w blad, przynajmniej u mnie tak bylo, mialem objawy jak napisales wyzej. Generalnie to ja rozebralem silnik i jedna tulejka byla zatarta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    450

a to tak ciężko dostać się do dmuchawy i ręką pokręcić???? myślenie nie boli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    11

U mnie nie bylo zadnych dziwnych odglosow czy czegokolwiek poprostu chodzil;a na tyle ciezko ze przepalilo opornik, ale czy u Ciebie tak jest tego nie wiem, musisz to poprostu sprawdzic, ewentualnie cos tam naprawic, albo olac temat i nie miec nawiewu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Misiaul
      Witam
      Rozebralem dzisiaj sprzęgło przedniego napędu i po wstępnych oględzinach tarczek wydają się one dobre. Rowki na nich są, grubość mają w okolicach 2,3mm. I czy rozbierać tą część co jest ten duży seger? Jest tam cos co by mogło wpływać na brak przedniego napędu? 
      Chyba zamowie te tarczki bo jak juz rozebrane i je wymienie. 
      Pozdrawiam
    • Przez Narko
      Witam.
      Kilka pytan mam do Was:
      -czy silowniki podnosnika to sa silowniki glowne czy jest jeszcze jakis w monobloku jak to jest w C- 330?
      - jakie jest cisnienie nominalne silownikow i rozdzielacza?
      - czy w ciagniku jest jakis amortyzator ktory niweluje skoki cisnienia w ukladzie hydrauliki np. przy zjezdzie  ciagnikiem  z miedzy z bardzo ciezka maszyna?
      - jaki jest skok silownika?
      Chcialbym takie silowniki zastosowac w innym ciagniku jako glowne podnosnika.
       
    • Przez mateusz3060
      Po odpaleniu ciagnika jest ładowanie awaryjnie podnosi kostki ktore znalazłem przeczyszczone po odpieciu ehr jest prad w dwuch kablach bezpieczniki dobre czego to moze byc przyczyna no i na blotnikach przyciski tez nie działaja ehr nie wlaczy sie nawet na sekunde z ogledzin kabli wszystko jest ok prosze o porady mecze sie z tym juz od jesieni i nikt mi jeszcze nie pomógł
    • Przez Wojar12
      Witam, zablokowała mi się skrzynia. Podczas jazdy ciągnik się zadusił. Od tamtej pory na luzie jest bieg (chyba 1) jak się wrzuca na dźwigni jakikolwiek bieg to ciągnik się zadusza, na luzie jeździ do przodu i tyłu ( zmieniając rewersem). Rozkeciłem dekiel z prawej strony i sir okazało że się od kręciła nakrętka nr 21. Teraz moje pytania. Czy mogła to być przyczyną zakleszczenia skrzyni? Dziś już nic nie robiłem, czy nie będę miał problemu ze skręcenie tego? Dodaje kilka zdjęć może ktoś zauważy inne nieprawidłowości i podpowie co od razu sprawdzić.



    • Przez Adan1
      nie mogę wyjać walka przędniego napędu ponieważ muszę wyjąć zwrotnicę.Proszę o pomoc w podaniu sposobu wyjęcia sfożni ze zwrotnicy
×