Polecane posty

pawel131    0

Mam taki problem, że w moim mf 3080 przestał działać nadmuch i jak się okazało opornik dmuchawy się przepalił. Zlutowałem go i chwile działał po czym znowu się przepalił. I zastanawiam się czy jak kupie nowy opornik to będzie działać czy jest jakaś przyczyna że się przepala?

Znalazłem w miare tani http://allegro.pl/opornik-massey-ferguson-landini-3304510m92-i6755693077.html 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    12

Prawdopodobnie silnik ciezko sie kreci i dlatego przepala, poza tym ten opornik raczej nie powinien miec lutow bo i tak puszcza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafal88    12

Przytarlo prawdopodobnie na lozysku (tulejce) juz na samym wirniku, oczywiscie nie chce Cie wprowadzac w blad, przynajmniej u mnie tak bylo, mialem objawy jak napisales wyzej. Generalnie to ja rozebralem silnik i jedna tulejka byla zatarta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    929

a to tak ciężko dostać się do dmuchawy i ręką pokręcić???? myślenie nie boli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    12

U mnie nie bylo zadnych dziwnych odglosow czy czegokolwiek poprostu chodzil;a na tyle ciezko ze przepalilo opornik, ale czy u Ciebie tak jest tego nie wiem, musisz to poprostu sprawdzic, ewentualnie cos tam naprawic, albo olac temat i nie miec nawiewu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez maxifarmer
      Jakie usterki najczęściej występują w Massey Fergusonie 3080 i jakie są jego wady.
    • Przez Piasek186
      Witam. Mógłby mi ktos dokladnie powiedziec lub moze ma zdjecie gdzie znajde filtr siatkowy oleju hydraulicznego w mf 3080 ? Nie znalazłem dokładnej odpowiedzi
    • Przez pawel131
      jak naciskam przycisk uruchamiający przyśpieszacz mf nie przyśpiesza. Co może byc powodem?
    • Przez john1
      Witam wspomagane ciężko chodzi pół roku temu kupiłem nowy orbitrol czyżby tylko tyle wytrzymał sprawdziłem ciśnienie  tu koło pompy mógłby ktoś mi powiedzieć czy to dobre cisnienie wstawię link do filmiku 
       
    • Przez tomuss17
      witam wszystkich forumowiczów
      mam problem z moim 3095 juz tłumacze problem. Ostatnio podczas cofania z wycinakiem do pryzmy z sianokiszonką "tradycyjnie z przednim napędem" dało sie zauważyć wyraźny brak "przedniego" pomimo ze byl on włączony zaciekawiło mnie to i z ciekawości zachamowałem dość ostro na mokrej trawie kontrolka przedniego na konsoli zareagowała poprawnie zapalając sie lecz nie zauważyłem blokady czy poślizgu przednich kol pomyślalem ze pewnie zawór sie zacioł lub zepsuł czytając forum zrobilem juz różne rzeczy przekladalem kable od blokady mostów lecz nie dało to efektu brałem na krótko zarór przy wylączonym ciągniku i było go słuchać jak cyka ale jeszcze nie sprawdzałem czy w czasie jazdy bedzie dzialać licze na wszystkie podpowiedzie właśnie ide coś pogrzebać może to włącznik liczy sie każda podpowiedz pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj