Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

otóż Panowie ponownie proszę o jakieś rady gdyż nie rozwiązałem problemu do końca po wymianie końcówki wtrysków wszystko było dobrze ale teraz podczas oprysków ciągnik tak jakoś dziwnie pyka jakby się miał zapowietrzyć ale jednak tego nie robi i na wolnych obrotach tak jakby zmieniał je sobie o to akurat podejrzewam regulator w pompie ale co dalej

Edytowane przez thug
Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów,Pozwoliłem sobie rozpocząć nowy temat gdyz nie moglem znalezc podobnego,co moze byc bezposrednia przyczyna kopcenia trzydziestki głownie pod obciazeniem,mialem porownanie ostatnio do innej trzydziestki sasiada,wozilismy material na droge,oba ciagniki podobnie doładowane i "sasiada" trzydziestka mniej kopci,co ewentualnie mozna byloby ustawic?Wtryskiwacze czyscilem dokladnie i to samo,moze zawory? pozdrawiam.

Opublikowano

Kopci na czarno,jeżeli tak to znaczy że wtryski ci leją.Wtryskiwaczy raczej się nie czyści,albo są dobre albo szrot.Jeżeli nie pije oleju proponuje kupić nowe wtryski,ustawić, nie wiem ile jest u 30,podejrzewam że ok 180 bar.założyć i śmigać,powinno być dobrze

Opublikowano

Jak ktoś czytał instrukcje ciapka to jest napisane że się czyści ;) i nie pisz głupot bo z tego co pamiętam koledzy na forum pisali że się ustawia na 135 ale i tak nie ustawi się ciśnienia bez przyrządu :)

Opublikowano (edytowane)

Ale to jest ciekawe ze jakby lały wtryski to chyba kopciłby caly czas a on kopci tylko jak jest obciazony,po rownym przy slabym obciazeniu nie widac nawet dymu....

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

Witam. Mam problem ze swoją trzydziestką. Dzisiaj jeździłem z nią z lekka przyczepką jakieś 2 godziny. Później zgasiłem na godzinę, zapaliłem, przejechałem kilka metrów i silnik zaczął chodzić na 1 garze i kopcić jak lokomotywa.Przy dodawaniu gazu do oporu ogień z tłumika. Głowica i pompa regenerowana zimą.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Wyjęcie wtryskiwaczy w ciapku nie powinno zająć więcej niż 20 minut. Jak już masz je na wierzchu to idziesz do sąsiada, który ma c 360, 7211 albo jakiś inny ciągnik tego typu, odkręcasz jeden przewód od wtryskiwacza, przykręcasz tam swój wtryskiwacz z ciapka i patrzysz czy rozpyla. Potem to samo z drugim. Od tego by zaczął, a jak to nic nie da to dopiero wtedy pisałbym na forum ;) .

Opublikowano

Prawdopodobnie przyczyną będzie drugi wtrysk. Po lekkim odkręceniu przewodu I sekcji zaczął gasnąć. Gdy popuściłem drugi przewód leciała pieniąca się ropa - silnik nie reagował. Co najlepsze wtryski były robione zimą.

Opublikowano

Witam

Jestem "Zielony" więc zadam te pytanie:)

Dziś wymieniałem olej w pompie wtrysowej i zamiast oleju byla ropa dodam ze mam tez problem z cieknącą ropą z takiej miedzianej rurki od pompy idzie Wiec jak to naprawic co jest popsute itp :P

Opublikowano

Sprawa jest prosta i są dwie możliwości jak ropa może się dostać do pompy: pierwszą z nich jest zużyta pompa zasilająca w nowszej wersji tej pompy wystarczy wymienić sam oring na popychaczu jeśli ciągnik dobrze chodzi,

druga możliwość to ropa dostaje się poprzez zużyte sekcje. Co do problemu z cieknącą ropą to ta rurka to jest właśnie przelew i jak jest za dużo oleju lub właśnie ropa dostaje sie do oleju to nią wycieka nadmiar.

Opublikowano

Jak zamiast oleju jest ropa to pewnie jakaś sekcja walnęła także samemu to ciężko będzie zrobić. Najlepiej dać do regeneracji za jakieś 250zł i spokój.

Opublikowano (edytowane)

A gdy będe jezdzic to nic sie nie stanie? az tak bardzo nie przepuszcza ta rurka tylko kapie z spustu oleju pompy wtryskowej

Edytowane przez Hiddenly
Opublikowano

Nie pompa ma swój olej ale jeśli masz taki sam problem jak ja to podoobno ten olej wyleci ci z ropa a nie martw sie o pompe bo ropa wystarczająco dobze smaruje :)

Opublikowano

W Krotoszynie nie robią zestawów naprawczych do C-330 ani c-360 od kiedy Mahle przejeło firmę,czyli już chyba z 10lat.

Importują je nie wiadomo skąd i tylko podpisują się swoim logo.

Teraz to już nie wiadomo co kupić.U mnie w okolicy jest dwóch mechaników co zajmują się profesjonalnie naprawą ciągników i oni robią tylko na tulejach Zetor'a.Jak chcesz inne to tylko na swoją odpowiedzialność.Kiedyś rozmawiałem z właścicielem takiej firmy "Sprawka" w Częstochowie o tulejach Mahle to powiedział że to to samo co Zetor tylko w innym opakowaniu a cena X2.

a skad masz takie informacje?? z tego co ja wiem to raz na jakis czas uruchamiaja linie i tuleje jada do "zetorow" tylko tloki i pierscienie sprowadzaja....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v