Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Panowie wlałem dziś do swojego ursusa 10 litrów ropy ze stacji . Teraz mam taki problem że ciągnik strasznie kopci, nie chce wejść w obroty , Ja dociskam gaz do końca a on nic . Najgorsze jest to że pod górkę gdy jechałem zawsze 6 biegiem to teraz 4 się morda , kopci jak lokomotywa. Obawiam się że to może być o tą ropę. Co o tym myślicie? Mogą być teraz jakieś problemy z silnikiem?;/

 

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Opublikowano

to pewnie nie ON ani BIO-DIESEL-na biodieslu na pewno nie osłabnie,nawet na rzepakowym oleju moc swą ma,już nie mówiąc o B-100-to jest dobre paliwo.

ci co narzekają to zapewne kupili jakieś mieszanki niewiadomego składu(nawet nie wiecie co oni mieszają-cuda),taką stację warto do inspekcji natychmiast zgłosić-bo kroją kasę niewiarygodną czyimś kosztem(czyli twoim).

jakby na stacji świństwo wykryli-niech go zamkną,jak uczciwie handluje to przecież może spać spokojnie-i niech sobie zarabia nawet dużo,niech mu się wiedzie,byle uczciwie.

Opublikowano

Masz racje, na tej stacji parę osób się przejechało z tym paliwem. Teraz się boje o swojego ursusa. Jeśli wleje coś porządnego to będzie lepiej? Czy teraz to już kaplica?

Opublikowano

kup normalne paliwo,na normalnej stacji-tam gdzie dużo osobówek tankuje-kilka groszy drożej,a i tak zaoszczędzisz-a nie na pokątnej stacji gdzie tylko ciągniki tankują.

duże stacje świństwa raczej nie mają.

to świństwo spuściłeś,to wlej normalne-przecież bardziej już nie zepsujesz.

Opublikowano

Moim zdaniem , wtryski masz napewno do roboty............a czy to paliwo to ciężko powiedziec , ale raczej nie , bo ja na różnych códach jezdziłem i nie było problemu ....wszystko przepali C-330 :rolleyes: Więc ON to raczej nie

Opublikowano

jak przedtem problemów nie miałeś-to zostaw w spokoju-od tej ilości nic mu nie jest-możesz tylko bardziej czujny być-no i znaleźć stację lub dostawcę z oryginalnym paliwem-może być BIO-tylko robione zgodnie z normami,a nie jakieś cuda,nie wiadomo z czego,oszczędności na tym nie ma.

 

takiego co sprzedaje takie mieszanki,najlepiej zgłosić "krokodylom",oni już będą wiedzieli gdzie z tym iść.on robi przekręty a ty robić będziesz ale silnik.

Opublikowano (edytowane)

To jeśli wtryski to regulacja czy nowe? i konieczna regulacja pompy tez bedzie?

 

 

edit: i tak nagle mogłby walnąć wtryski? dzień wcześniej bez zarzutów chodził.

Edytowane przez Mendieta
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Zalej ON i zobaczysz jak będzie chodził na razie nic nie ruszaj.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Tylko końcówki, wymontuj wtryski i jedz gdzies ustawić i tam Ci powiedzą czy trzeba obie nowe czy jedną może tylko wystarczy wyregulować.Zacznij od końcówek jesli to nic nie da to będziemy mysleć dalej, być może cos w pompie walnęło i to nie koniecznie od paliwa,ale mogło zapiec końcówki ch....a wie co było w tym paliwie.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

No, Panowie ja też dołączę się do tematu z podobnym problemem... Wszystko było ładnie pięknie kiedy pojechałem po wujka ciapkiem aby go ściągnąć bo poszedł mu pasek w aucie... Gdy go dociągnąłem nie zwróciłem uwagi na to że brakło mi paliwa i ciapek stanął.. Wujek dał mi 5 litrów jakiejś swojej ropy, zalałem odpowietrzyłem i po pewnym czasie zaczęła się męka. Ciągnik odpala, lecz kopci nawet przy najmniejszym wciśnięciu gazu na czarno i nie mam mocy. Gdy pod nie wielkie wzniesienie z nie obciążoną przyczepą wychodziłem na 6 to teraz przy jeździe na prostej drodze ciężko o to aby wbić 6 bo przyjdzie jakieś wzniesienie lekkie to kopci strasznie i trzeba redukować... Filtry paliwa zostały wymienione, lecz nic to nie pomogło. Czy myślicie że także muszę sprawdzić te wtryski ?

Opublikowano

Panowie pomóżcie, byłem u mechanika sprawdzalismy wszystko co trzeba , końcówki nowe ustawione założyliśmy , ale nadal to samo. Mechanik mówi że pompa wysiadła , ale pali od razu bez zadnych problemów , przy próbie jazdy znowu to samo , ledwie jedzie jakby gazu mu brakowało , kopci mniej i teraz na biało . Czy to może być pompa?

Opublikowano

Uciekaj chłopie od tego mechanika!!!!!!!!!!! jak ci ustawił wtryski na 160 to nie chce wiedziec jak pompe ustawił i założył.Bierz te pompe i wtryski i zawoż do Zawiercia tak jak pisałem tam ci ustawią po fachowemu .Wtryski ustawia sie na 135 a nie tak jak masz ustawione na 160.

Opublikowano (edytowane)

ale wy pie******* wtryski g*** prawda kiedyś jeździło sie na opałówce i nic traktorowi nie było więc jak spalił te 4 litry jakiegoś badziewia to nic mu sie nie stało

 

ja mam wtryski poustawiane na 110

Edytowane przez Ursus328
Opublikowano

@ursus328-opałówka była by ok-ja się spotkałem z mieszaniną rozpuszczalników-nie wiemy co to za mieszanka była no i z czego,kwasy,zasady,cuda mieszają-ważne że ktoś kupi,reszta w d..ie.

Opublikowano

Hej koledzy,

mam taki problem: nagle podczas jazdy moja "30" straciła moc, zaczęła dymić na niebisko (zapach nie do wytrzymania)

czy to może być wina paliwa? bo ostatnio kupiłem na innej stacji niż zwykle,

 

czy po prostu silnik się kończy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v