Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jak ciśnienie nad sekcją jest z 300 at to i mniej więcej do tylu max powinno otworzyć wtryskiwacz chyba logiczne czyli jak masz 135 at otwarcie to razy dwa powinna otwierać max 270 at

Edytowane przez Roki212
Opublikowano (edytowane)

zreszta jest nowa to musi dawać nawet patrząc na to jak była nowa to przecie po 6 miesiącach nie padła a dwa na kilku jest to samo

 

ale to nowa pompa

Edytowane przez Baartus
Opublikowano (edytowane)

Nowa nowej nie równa, mówię minimalnie przy 202 at powinno wtryskiwacz przebijać

To może zegar masz zły lub cos nie tak mierzysz

Nowa pompa, mówiłeś że środek nowy 65 mth temu zapytałem jakie części wstawił

Edytowane przez Roki212
Opublikowano (edytowane)

Ustaw na 210 jak będzie ładnie pylił podczas kręcenia rozrusznikiem powinno ok być. Bo jak sekcja daje za małe ciśnienie to właśnie będzie dymił i słaby

Edytowane przez Roki212
Opublikowano (edytowane)

Jak nie to to będziesz pewny że sekcja daje prawidłowe ciśnienie i wykluczysz je, w tym przypadku musisz chwytać się wszystkiego

Edytowane przez Roki212
Opublikowano (edytowane)

Wkręć jej z pół obrotu na pompie.Ma za dużą dawkę paliwa.Ona nie może przepalić tego paliwa i kopci i jest słaba.Pokombinuj z dawką paliwa i opóźnij ciut wtrysk.Tak robiła ta c 330 jak na samym początku pisałem.Odpal ją popuść kontrę na regulatorze i po trochu wkręcaj.

Edytowane przez balcerek1
Opublikowano (edytowane)

Pisał wcześniej że już to robił i nic nie dawało, ale silnik przepali wszystko u siebie na starej pompie wykręcałem ten wkręt walił dymem i kolektor był lekko mokry ale szedł i nic się nie dławił :D

Edytowane przez Roki212
Opublikowano

nom już próbowałem z dawką i nic nawet już 2 obroty i tak samo kopci ale wcale już nie jedzie ............... <_< jeszcze jutro sprawdzę te sekcje i chyba trzeba będzie się poddać a 30- stke zakopać w garażu.......................

Opublikowano (edytowane)

Ty go nie opóźniaj tylko przyspiesz (poluzuj i pokręć osią pompy w prawo) powinieneś przy raptownym dodawaniu gazu słuchać stuki, puki w głowicy.

Nie wiem co wy się uczepiliście do tego opóźniania

Edytowane przez Roki212
Opublikowano

Odpal ciągnik popuść kontrę na regulatorze wkręć z ćwierć obrotu.

Roki212 jak jest za wczesny wtrysk to silnik robi się głośny i kopci ostro na niebiesko jak jest zimny no i ma biedę odpalić jak za późny robi się głuchy

Opublikowano (edytowane)

Tak jak za bardzo przyśpieszysz robi się głośny, a jak opóźnisz robi się cichy tylko nawet dziś jednemu wstawiałem pompę po remoncie i jak opóźniłem to ciężko pali dymi i wolno wchodzi w obroty, a jak przyśpieszyłem odpala od razu nie dymi i pracuje normalnie, Więc chyba jest odwrotnie jak napisałeś. Oczywiście mowa o przyśpieszeniu aby nie było słychać tych stuków

Każdemu ustawiam jak u siebie http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=K3AvaQrfXHw

dymi coś :)

Edytowane przez Roki212
Opublikowano

to co mam jeszcze zrobić wsadziłem w niego przeszło 3tys a tera co inny kupić nie wiadomo w jakim stanie

 

no i to widać ze moc i 30-stka całkiem inaczej chodzi dymu nie widać a mój to złom !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano (edytowane)

Ustaw porządnie początek wtrysku, sprawdź te sekcje jakie dają ciśnienie możesz pobawić się z dawką, ale jak dla mnie nic to nie da. Jak pracuje zobacz czy przelewem w zbiorniku leci paliwo czy jak dodasz gazu leci szybciej czy wolniej.

Nie jest złom tylko coś jest zje***e w jakimś miejscu. Ciekawi mnie tylko czemu nie słychać wtryskiwaczy na wolnych obrotach jak pompka zasilająca sprawna to daje dużo większe ciśnienie niż zapotrzebowanie i powinno słychać je. U tego gościa co mu dziś wstawiałem pompę też miał nową zasilającą i skrzypiały przy wolnych obrotach

Edytowane przez Roki212
Opublikowano

nom tak zrobie

 

nie wiem czemu nie słychać ale widzisz twoja ma całkiem inny dźwięk a mj wszyscy mówią ze jakoś dziwnie chodzi jak dałem wujkowi zęby się przejechał to tez jak dalej odjechał to to nie jest dźwięk 30-stki

Opublikowano

Wiesz tego dźwięku tak bym twardo się nie trzymał, mam jeszcze drugą C-330 na częściach tego samego producenta robioną i też ustawianą prze zemnie i ona w ogóle inaczej pracuje, tak już jest postaw każdy silnik ma inną pracę ;) Ważne właśnie aby miał siłę, zimny jak i ciepły ładnie odpalał itd

Opublikowano (edytowane)

Wywal wtryskiwacze i załóż nowe.Na przyrządzie pokazuję dobrze a jak odpalisz dostaje temperaturę i leje.Jak na 3 pompach to samo się dzieje. Miałem taki numer w swojej c 360.Po zmianie na nowe jest dobrze.

Edytowane przez balcerek1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v