Skocz do zawartości

Renualt 110.54- jak wyjąć wałek z trybem załączajacym przedni napęd


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolega nie sprecyzował troszkę o co dokładnie chodzi. Czy o wałek w przystawce czy wałek womu z osadzonym na nim kołem zębatym pośrednim napędu. Jeśli chodziło by o drugie to jak napisał Mariusz skrzynia do rozbiórki .

Opublikowano

Właśnie mnie też to czeka. Mam do wymiany tryb z wałkiem na 43 zęby. Ale jeszcze przy okazji chce zaglądnąć do rewersu bo słychać zgrzyt przy włączeniu wstecznego i ma straszne opóźnienie na rewersie- rewers elektrohydrauliczny. Mam nadzieję że znajdę przyczynę. Pewnie jak zacznę to się odezwę bo będę miał sporo pytań ;-)

Opublikowano

Witam, Panowie mam problem z renault 110.14 wczoraj podczas orki ciągnik zatrzymał sie na chwile pod obciążeniem, wyskoczył na rewersie . dokonczylem pole i podczas zjazdu do domu zauważyłem dziwne drganie co pewien czas (na pedale gazu). pod obciązeniem nie bylo tego czuć, drganie jest nierownomierne nie zależy od prędkości czy dystansu podczas jazdy, może ktoś z was miał podobny przypadek? Zastanawiam sie czy moge dokończyc ostatnie 2,5 ha czy lepiej nie ryzykować.

Opublikowano

A co ma gaz do rewersu?? Jak drgał gaz to pewnie kabina przenosi wibracje a ty to czujesz na gazie! Skoro rewers wyskoczył to miej cichą nadzieję że źle go wbiłeś i pod obciążeniem wyskoczył.

Opublikowano

źle zdiagnozowałem chyba przez to że w nocy wracałem, to nie rewers, ale nie ma co sie cieszć wyszlo na to że gdy ciągnik i oleje są już dobrze rozgrzane to podnośnik przy podniesieniu maszyny na max podbija co jakiś czas do góry. rozdzielacz do czyszczenia i mam nadzieje że to pomoże 

Opublikowano

Nie w siłownikach wspomagających. Gdyby one puszczały to olej lał by się na zewnątrz. Zacznij od wymiany uszczelniaczy na siłowniku głównym pod "plecakiem" czyli umieszczonym w tylnym moście.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v