Skocz do zawartości
Pator1212

Renualt 110.54- jak wyjąć wałek z trybem załączajacym przedni napęd

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
wałek
Pator1212    0

Witam mam pytanie jak wyjąć ten wałek z trybem co załącza przedni napęd  w bloku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Kolega nie sprecyzował troszkę o co dokładnie chodzi. Czy o wałek w przystawce czy wałek womu z osadzonym na nim kołem zębatym pośrednim napędu. Jeśli chodziło by o drugie to jak napisał Mariusz skrzynia do rozbiórki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

janosik32    0

Kabinę do góry, plecak zdjąć i odjechać mostem od skrzyni. Od przodu nic nie trzeba oddzielać- no przystawkę napędu...

 Co się dzieje, że zapytam?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

No właśnie nie sprecyzował i nie wiadomo o co chodzi. Może chodzi o przedni wałek który najczęściej się w Reniach obcina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4048

Kolega @Pator1212 proszony jest o napisanie dokładniej o co chodzi, będzie łatwiej pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Właśnie mnie też to czeka. Mam do wymiany tryb z wałkiem na 43 zęby. Ale jeszcze przy okazji chce zaglądnąć do rewersu bo słychać zgrzyt przy włączeniu wstecznego i ma straszne opóźnienie na rewersie- rewers elektrohydrauliczny. Mam nadzieję że znajdę przyczynę. Pewnie jak zacznę to się odezwę bo będę miał sporo pytań ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizakking    0

Witam, Panowie mam problem z renault 110.14 wczoraj podczas orki ciągnik zatrzymał sie na chwile pod obciążeniem, wyskoczył na rewersie . dokonczylem pole i podczas zjazdu do domu zauważyłem dziwne drganie co pewien czas (na pedale gazu). pod obciązeniem nie bylo tego czuć, drganie jest nierownomierne nie zależy od prędkości czy dystansu podczas jazdy, może ktoś z was miał podobny przypadek? Zastanawiam sie czy moge dokończyc ostatnie 2,5 ha czy lepiej nie ryzykować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

A co ma gaz do rewersu?? Jak drgał gaz to pewnie kabina przenosi wibracje a ty to czujesz na gazie! Skoro rewers wyskoczył to miej cichą nadzieję że źle go wbiłeś i pod obciążeniem wyskoczył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizakking    0

źle zdiagnozowałem chyba przez to że w nocy wracałem, to nie rewers, ale nie ma co sie cieszć wyszlo na to że gdy ciągnik i oleje są już dobrze rozgrzane to podnośnik przy podniesieniu maszyny na max podbija co jakiś czas do góry. rozdzielacz do czyszczenia i mam nadzieje że to pomoże 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4048

Prawdopodobnie uszczelniacze siłownika. Jeśli masz siłowniki wspomagające to zacznij od wymiany uszczelniaczy właśnie w nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Nie w siłownikach wspomagających. Gdyby one puszczały to olej lał by się na zewnątrz. Zacznij od wymiany uszczelniaczy na siłowniku głównym pod "plecakiem" czyli umieszczonym w tylnym moście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
×