Skocz do zawartości
News
Pator1212

Renualt 110.54- jak wyjąć wałek z trybem załączajacym przedni napęd

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Wałek
mariusz(ZDUN)    180

Trzeba rozebrać skrzynie


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Kolega nie sprecyzował troszkę o co dokładnie chodzi. Czy o wałek w przystawce czy wałek womu z osadzonym na nim kołem zębatym pośrednim napędu. Jeśli chodziło by o drugie to jak napisał Mariusz skrzynia do rozbiórki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

janosik32    0

Kabinę do góry, plecak zdjąć i odjechać mostem od skrzyni. Od przodu nic nie trzeba oddzielać- no przystawkę napędu...

 Co się dzieje, że zapytam?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    243

No właśnie nie sprecyzował i nie wiadomo o co chodzi. Może chodzi o przedni wałek który najczęściej się w Reniach obcina.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4997

Kolega @Pator1212 proszony jest o napisanie dokładniej o co chodzi, będzie łatwiej pomóc.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    243

Może już doszedł co i jak :).


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Właśnie mnie też to czeka. Mam do wymiany tryb z wałkiem na 43 zęby. Ale jeszcze przy okazji chce zaglądnąć do rewersu bo słychać zgrzyt przy włączeniu wstecznego i ma straszne opóźnienie na rewersie- rewers elektrohydrauliczny. Mam nadzieję że znajdę przyczynę. Pewnie jak zacznę to się odezwę bo będę miał sporo pytań ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizakking    0

Witam, Panowie mam problem z renault 110.14 wczoraj podczas orki ciągnik zatrzymał sie na chwile pod obciążeniem, wyskoczył na rewersie . dokonczylem pole i podczas zjazdu do domu zauważyłem dziwne drganie co pewien czas (na pedale gazu). pod obciązeniem nie bylo tego czuć, drganie jest nierownomierne nie zależy od prędkości czy dystansu podczas jazdy, może ktoś z was miał podobny przypadek? Zastanawiam sie czy moge dokończyc ostatnie 2,5 ha czy lepiej nie ryzykować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

A co ma gaz do rewersu?? Jak drgał gaz to pewnie kabina przenosi wibracje a ty to czujesz na gazie! Skoro rewers wyskoczył to miej cichą nadzieję że źle go wbiłeś i pod obciążeniem wyskoczył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizakking    0

źle zdiagnozowałem chyba przez to że w nocy wracałem, to nie rewers, ale nie ma co sie cieszć wyszlo na to że gdy ciągnik i oleje są już dobrze rozgrzane to podnośnik przy podniesieniu maszyny na max podbija co jakiś czas do góry. rozdzielacz do czyszczenia i mam nadzieje że to pomoże 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4997

Prawdopodobnie uszczelniacze siłownika. Jeśli masz siłowniki wspomagające to zacznij od wymiany uszczelniaczy właśnie w nich.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Nie w siłownikach wspomagających. Gdyby one puszczały to olej lał by się na zewnątrz. Zacznij od wymiany uszczelniaczy na siłowniku głównym pod "plecakiem" czyli umieszczonym w tylnym moście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4997

Oba zestawy są jednakowe z tym, że ten pierwszy jest tańszy.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez piotrekbial1
      witam mam rozebrany  silnik mwm 226-6 na cienkich, suchych  tulejach
      dwie z nich sa pęknięte,  co mogło być  przyczyną  ? przegrzanie/ zalanie gorącego  układu  zimnym płynem? 
      przegrzanie  wydaje sie być  najbardziej  prawdopodobne
      co o tym sadzicie ? może  sa jakies wady tego silnika ? 
    • Przez user88
      Witam.
       
      Mam problem z napędem.
      Włącznik w kabinie wł/wył naped wiec ciśnienie i wszystko po drodze powinno byc ok.
      Przy małym obciążeniu przód wspomaga tylne koła, ale problem zaczyna sie  gdy zapieram o drzewo - na półsprzgle jeszcze widac, że przód chce krecic, ale po puszczeniu przednie koła i wał napedowy przeskakuja jakby omykał (coś po drodze  w przystawce lub skrzyni?).
      Po zdjęciu przystawki - wałek pośredni wałka WOM jest cały i ma luz na oko max 1 mm(za łożyskach igiełkowych)
      Wieniec na dzwonie ma luz dość spory na boki pod katem można go układać. Byłem u Agroszyszki bo mam niedaleko to dali mi taki pierścień który blokuje wieniec, żeby się nie zsunął, ale nie wiem jak to zdemontować...na prasie stawia opór.
      Jak się dobrze przyjrzę to widać, że na wieńcu na styku z koszem sa trochę wyrobione frezy - może to one przeskakują pod dużym obciążeniem, ale tarczki chyba szybciej by popuściły...
       
      Prosze o sugestie i z góry dziekuje.
      Grzegorz
       
       
    • Przez Mikando
      Witam,
       
      planuje kupić ciągnik Renault 110(120).54 do gospodarstwa rolnego 40 ha ziemniaki/pszenica/rzepak. Głównie do ciężkich prac polowych. Rozstrzał cenowy tych ciągników jest ogromny, można znaleźć je w cenie od 35 tys do 60 tys. Zastanawiam się od jakiej ceny można szukać ciągnika, który będzie w dobrym stanie. Budżet to max 50 tys. Co sądzicie na przykład o tym ciągniku:
      http://otomoto.pl/oferta/renault-120-54-tz-klimatyzacja-ID6ywIqh.html#ad3e1b70dd
      Trzeba dokupić jeszcze odważniki i ciągadło. Zastanawiam się czy myśleć o przekroczeniu budżetu, czy może ta cena jest bardzo przesadzona i można kupić renówkę w dobrym stanie za 45 tyś ?
    • Przez Matik7171
      Czy Renault Ares 540rx ma taką samą skrzynie jak Massey Ferguson 30XX. Chodzi mi o działanie. Czy w Areskach tak samo wchodzą gładko biegi jak w MF. Miałem możliwość jazdy MF a teraz kupujemy Aresa i jestem ciekaw. 
×