Skocz do zawartości
News
Pator1212

Renualt 110.54- jak wyjąć wałek z trybem załączajacym przedni napęd

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Wałek
mariusz(ZDUN)    193

Trzeba rozebrać skrzynie


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Kolega nie sprecyzował troszkę o co dokładnie chodzi. Czy o wałek w przystawce czy wałek womu z osadzonym na nim kołem zębatym pośrednim napędu. Jeśli chodziło by o drugie to jak napisał Mariusz skrzynia do rozbiórki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

janosik32    0

Kabinę do góry, plecak zdjąć i odjechać mostem od skrzyni. Od przodu nic nie trzeba oddzielać- no przystawkę napędu...

 Co się dzieje, że zapytam?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

No właśnie nie sprecyzował i nie wiadomo o co chodzi. Może chodzi o przedni wałek który najczęściej się w Reniach obcina.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5002

Kolega @Pator1212 proszony jest o napisanie dokładniej o co chodzi, będzie łatwiej pomóc.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Może już doszedł co i jak :).


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    62

Właśnie mnie też to czeka. Mam do wymiany tryb z wałkiem na 43 zęby. Ale jeszcze przy okazji chce zaglądnąć do rewersu bo słychać zgrzyt przy włączeniu wstecznego i ma straszne opóźnienie na rewersie- rewers elektrohydrauliczny. Mam nadzieję że znajdę przyczynę. Pewnie jak zacznę to się odezwę bo będę miał sporo pytań ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizakking    1

Witam, Panowie mam problem z renault 110.14 wczoraj podczas orki ciągnik zatrzymał sie na chwile pod obciążeniem, wyskoczył na rewersie . dokonczylem pole i podczas zjazdu do domu zauważyłem dziwne drganie co pewien czas (na pedale gazu). pod obciązeniem nie bylo tego czuć, drganie jest nierownomierne nie zależy od prędkości czy dystansu podczas jazdy, może ktoś z was miał podobny przypadek? Zastanawiam sie czy moge dokończyc ostatnie 2,5 ha czy lepiej nie ryzykować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    62

A co ma gaz do rewersu?? Jak drgał gaz to pewnie kabina przenosi wibracje a ty to czujesz na gazie! Skoro rewers wyskoczył to miej cichą nadzieję że źle go wbiłeś i pod obciążeniem wyskoczył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizakking    1

źle zdiagnozowałem chyba przez to że w nocy wracałem, to nie rewers, ale nie ma co sie cieszć wyszlo na to że gdy ciągnik i oleje są już dobrze rozgrzane to podnośnik przy podniesieniu maszyny na max podbija co jakiś czas do góry. rozdzielacz do czyszczenia i mam nadzieje że to pomoże 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5002

Prawdopodobnie uszczelniacze siłownika. Jeśli masz siłowniki wspomagające to zacznij od wymiany uszczelniaczy właśnie w nich.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    62

Nie w siłownikach wspomagających. Gdyby one puszczały to olej lał by się na zewnątrz. Zacznij od wymiany uszczelniaczy na siłowniku głównym pod "plecakiem" czyli umieszczonym w tylnym moście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5002

Oba zestawy są jednakowe z tym, że ten pierwszy jest tańszy.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rafii
      KOledzy prosze o informację jaki jest wymiar uszczelniacza wałka WOM w renault 120.54 z 1992r. Wymieniłem juz dwa(orginalne CLassa) uszczelniacze i po jakimś czasie leci olej. Teraz poszukam jakiegoś Polskiego .
    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez Macias1221
      Witam  mam problem zniknęły mi światła w aresie 616RZ z 2002r. trik jest taki ze czasem się pojawią na chwile. Myślałem że jest to wina włącznika mocno się na grzewał gdy światła były włączone, wiec go wymieniłem ale problem  nie zniknął. Sprawdziłem  też bezpieczniki i wszystkie są w porządku,  przekaźniki tez nie wyglądają na wypalone i nie wiem gdzie szukać proszę o pomoc może ktoś miał podobny problem
    • Przez maly2000
      Witam!
      Mojej Renówce coś zaczęło dolegać, na biegu jałowym zauważalne są delikatne skoki obrotów silnika, niewielki co prawda bo o około 20-30 obrotów. Ponadto jak silnik jest zimny to obroty utrzymują się lekko powyżej 700, zaś jak się rozgrzeje w pracy to na biegu jałowym spadają do okolicy 600. Sprawdzane filtry przewody i wszystko i nic nie widać, pompka paliwowa też wymieniona. Zaczeło się robić też tak, że w czasie transportu nie miał siły jechać, powoli się wkręcał na obroty, a lekka górka i pustych przyczep nie miał siły w  ciągnąć. Miał ktoś podobne objawy i jest w stanie coś doradzić.? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.