Skocz do zawartości
andrzejter

Fendt 312 lsa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
fendt
andrzejter    0

Witam. Mam problem z moim Fendt 312 lsa 91r. Mianowicie rozłącza mi przedni naped na automatycznym (przełacznik na pierwszej pozycji) na stałym i reszcie jest wszytko ok działa i kontrolni sie świecą tylko na automatycznym przerywa raz działa wszytko dobrze a raz przerywa. Co moze być przyczyną ?  przełacznik działa 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez robertbara
      Witam.
      Temat w ogólnym bo dotyczy serii 400, 700, 800 .
      Czy jest ktos stanie pomóc mi zrobić kalibracja skrzyni w 414 z 2012 roku?
      Przebieg 3500 mth. Pierwsza wymiana oleju na 2 tyś a teraz co 1500 będzie robiona.
    • Przez jan930
      witam czy ktoś orientuje się jakie oleje powinno się używać do ciągnika fendt chcę zrobić wymianę w 612ls rok 1980 ponieważ noedawno go zakupiłem jaki olej do hydrauliki i do silnika z góry dziękuję za podpowiedzi
    • Przez Antek1153
      Witam kupilem  fenda 716vario i zapala mi sie takie cos co to może być ?🙂 dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam😁😁😁

    • Przez Szuwar93
      Witam mam problem z przednim napędem w fendt 311 lsa turbomatik gdy udzwigne dźwignie do włączenia napędu zaraz opada spowrotem a zaczynało się to stopniowo przy pracy czasem się wyłączala aż do tego stopnia że nie może już załączyć. I teraz jeszcze do tego przy pracy z większym obciążeniem tak jak by pali sprzęgło (wiem to turbomatik) a nie moge wiecznie but w podloge. Jestem na etapie wymiany oleju bo chyba najlepiej od tego zacząć i pytam jaki polecicie może pomoże licze na pomoc a nie krytyke z góry dzięki 
       
       
       
    • Przez kosti68
      Posiadam profesjonalne , warsztatowe materialy napraw do ciagnikow firmy Fendt....moge powiedziec z praktyki a siedze w tych ciagnikach juz 13 lat ze bez tych materialow porzadna naprawa jest praktycznie niemozliwa. Posiadam rowniez instrukcje w jezyku polskim ( Fendt 700, 800, 900.....nawet do najnowszego Fendt 936) . W razie zainteresowania prosze o kontakt.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.