Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

kuba741    4

czym się różni weźmy na to Z058 hydrostatic od zwykłego Z058? i czy w ogóle są takie że tak powiem 2 rodzaje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Henius91    584

troche glupie pytanie. no chyba ze nie wiesz co to jest hydrostat. hydrostatick ma naped hydrostatyczny(hydrauliczny) od pomp no a zwykly napedzany jest normalnie ze skrzyni biegow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kuba741    4

tyle to ja wiem ale chodzi mi o inne rzeczy np rozstaw osi gabaryty itp przyrządy czy to się czymś rożni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


xsc    54

dalej nie wiesz o co chodzi! Te kombajny roznia sie tylko sposobem napedzania kol jezdnych i niczym wiecej!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tomek7G    1

hydrostat można z zewnątrz poznać tylko po nalepkach, a jeśli nalepki pozdzierane to nie odróżnisz ich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czacza    65

O człowieku, dowaliłeś, to ja sobie przykleje taką naklejke na swoja kosiarke do trawy i też bede miał kosiarke hydrostatyczną...

 

http://img14.imageshack.us/my.php?image=dscn2769x.jpg

Po tym podzespole możemy poznać czy maszyna jest z napędem hydro, czy też nie, czyli po silniku hydrostatycznym. Na rysunku układ jezdny Bizona Giganta Z083.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Henius91    584

no dokladnie. jesli kobajn nie ma zalozonego hedera to bez wiekszego szukania i przygladania mozna rozpoznac czy to hydrostat bo widac przy kolach pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

miras6336    0

tam przy kołach są pompy i tyle wszystko to samo mniałem takiego super sprzęt ale olej z tego ciekł więc niepolecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

smolar    0

A da się Hydrostat zamontować do zwykłego Rekorda czy nie bardzo ( nie znam sie na tym wiec nie wie, i dlatego pytam)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Henius91    584

watpie. a w ogole to by sie nie oplacalo bo pewnie same pompy by kosztowaly jakies 10 tys komplet a jeszcze do tego przrobka skrzyni... cala przerobka jakies 20-30 tys pewnie by kosztowala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Daniel215    0

Wszystko się da zrobić, wystarczy dużo czasu i troche pieniędzy... no i kombajn ;) więc nie pisz że nie!!!

Najlepszym przykładem na to jest rekord MarcinJvD@

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Henius91    584

no tak ale jego rekord nie mial przerobki na hydrostat ale tylko zmodyfikowany slinik i chlodzenie. no moze jeszcze pare rzeczy ale hydrostatu nie robil. no i jestem ciekaw kto by sie dal na tak przerobke bo to musi byc zupelnie inna skrzynia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oFsik    30

@Henius masz jakieś stare informacje ;) już jest i hydrostat a nie wiem czy nie był nawet od początku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Tomek7G    1

Kolega oFsik ma rację MarcinJvD ma w Rekordzie hydrostat, a wcześniej nie miał

proszę:http://www.agrofoto.pl/forum/Rekord-image41789.html

 

@czacza - Jeśli wolisz wchodzić po kombajn, żeby zobaczyć czy to hydro to proszę bardzo - ja wolę poszukać naklejki na osłonie, albo wejść do kabiny, a dopiero na końcu szukać pomp przy kołach - szybciej, łatwiej, i bezpieczniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

krolikNH    56

Nie trzeba wchodzić do kabiny, czy szukać naklejek, wystarczy spojrzeć w pare newralgicznych miejsc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

smolar    0

Ja słyszałem, że Hydrostatic to znaczy, że napęd jest po przez pompy hydrauliczne ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tomek7G    1

@krolikNH jakie to miejsca?

 

pompy przy kołach, heder (inne osłony+hydrauliczny napęd nagarniacza)

 

???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Henius91    584

@oFsik to sorry, jednak mialem stare informacje ;)

 

@Tomek7G jaki naped nagarniacza????!!!!!!!!! przeciez taki naped mialy tylko bizony co szly na eksport i wszystkie Giganty no i moze pare krajowych rekordow z 84-85 roku ale co to ma do hydrostatu????!!!!!! nawet juz te ostatnie wersje mialy naped nagarniacza poprzez pasek a mialy hydrostat. jezeli chcesz zobaczyc czy ma hydrostat to spojrz czy przy kolach ma pompy i czy nie ma sprzegla. to wedlug mnie sa jedyne miejsca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

krolikNH    56

@Tomek7G właśnie chodziło mi o pompy ;) Może się troszkę się zagalopowałem mówiąc "pare" bo w istocie chodziło mi o to tylko jedno :)

Ważne, że wszystko już wyjaśnione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tomek7G    1

@krolikNH dziękuję za odpowiedź

 

@henius91 - to jest szczegół, o który nie warto się kłócić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

martinezo    16

tam przy kołach są pompy i tyle wszystko to samo mniałem takiego super sprzęt ale olej z tego ciekł więc niepolecam

 

jeżeli już, to są tam silniki hydrauliczne a pompa jest przy silniku i napędza te silniki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mariusz90    8

ja posiadam rekorda Z 058 hydrostatick wersje eksportową,tak jak już powyżej napisano,różni się napędem hydraulicznym,hydrauliczne motowidła,cofanie gardzieli hydrauliczne, np zwykle rekordy maja czerwone rury i motowidła a mój ma białe,.wersja eksportowa jest jakoś, trwalej wykonana:przykładowo kosa jak kupiłem go 3 letniego z danii to jedną kosa w wózku byłą nei uzywana i smigalem na niej 4 sezony a potem jak kupiłem orginalną w polsce to co sezon mieniam,ogólnie posiadacze krajowych rekordów dziwli się ze ja mam uzywke i chodzi mi bezawaryjnie a u nich nowe miały problemy.Po prostu inne materiały;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam gorącą prośbę do posiadaczy bizonów wyposażonych w napęd hydrostatyczny. potrzebuję zdjęć jak jest zamontowana pompa jazdy z silnikiem i sterowanie w kabinie ogólnie to najlepiej wszystkie różnice . następna sprawa to czy układ hydrostatu pracuje osobno czy wpięty jest w układ hydrauliczny kombajnu.w jaki sposób rozwiązane jest chłodzenie oleju. będę wdzięczny za każdą informację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez oFsik
      Witam, na ile wyceniacie Bizona 1988r. z nową sieczkarnią(nie używaną, dopiero co założoną :rolleyes:), bez kabiny, pozdro
    • Przez Bartek72511
      Witam. Ceny usług idą w góre i planujemy na nasze 12 ha kupic jakiegos bizonka na przyszły rok. Najche tniej bysmy kupili jakiegos za 20 tysiecy i wsadzic w niego z 10 żeby wiedzieć czym się jeździ. Uważacie że to dobry pomysł? Jakiego Bizona najbardziej polecacie w takiej cenie?
    • Przez MrTomo1919
      Witam wszystkich. Mam problem a raczej zapytanie co do sprzęgła w bizonie. Otóż po właczeniu biegu który też czasem wchodził ze zgrzytem puszczam pedał sprzęgła a kombajn praktycznie stoi w miejscu dopiero gdy ręką uniosłem pedał to powolutku kombajn ruszył. Kombinowałem już poluznic cięgiełko które łączy pedał ze sprzęglem ale wtedy biegi już wogóle nie chciały wejsc. Więc jedyne co mi przyszło na myśl to zjechana tarcza sprzęgłowa ale to też troche mnie dziwiło bo kombajn oryginalnie nie ma nawet 1000mtg wiec już tarcza??? Rozkreciłem sprzegło no i co sie okazało; poprzedni właściciel chyba az za bardzo dbał o ten kombajn smarując go wręcz do bólu bo w obydowie sprzegła było pełno smaru dosłownie wszystko dociski tarcza az sie tam smar nie miescił wyciągłem stamtąd dosłownie pól wiadra smaru . Wszystko dokładnie wyczysciłem szmatami i odtłusciłem rozpuszczalnikem w miare możliwosci a tarcze kupiłem nową poniewaz koszt nie duzy a tamta od tego smaru zrobiła sie czarna. I tu moje pytanie czy po założeniu teraz nowej tarczy reguluje sie jakos łapki czy nie , bo zauważyłem na ich koncach sróbki takie ze jak sie wykręci to zmniejsza sie odległosc miedzy nimi a łożyskiem oporowym, jeżeli tak to jak?? Dodam jeszcze że nowa tarcza jest grubsza od starej o niecały milimetr i że nic wczesniej czyli od nowości nie było robione przy sprzęgle.
    • Przez arkady12
      Witam Panowie mam do zrobienia skrzynie biegów, a dokładnie łożysko biegu wstecznego ( na pewno ) i teraz pytanie jakie znacie sposoby na dostanie się tam, po za wyjechaniem osi do przodu ( nie mam już miejsca żeby tak zrobi ) pomysły są takie : podnieść Bz do góry podstawić coś, zdjąć koła, zdjąć oś opuścić ją na czymś i wyjechać w lewo ( np paleciakiem ) albo podnieść Bz do góry podstawić coś tak żęby koła były w powietrzu odkręcić skrzynie ( powinna się opuścić do tyłu ) ten pomysł najbardziej by mi pasował ale czy jest bezpieczny robił już ktoś tak ???
    • Przez MichaBonin
      pytanie dotyczy redukcji napięcia z 24v na 12v . Chcę założyć kabinę do mojego z056 i wykonać nową instalację elektryczną. Dokładnie chodzi o dwie instalacje. 24v zasilającą odbiorniki oryginalne poza oświetleniem i wyposazeniem kabiny oraz 12v zasilającą resztę (klimatyzacja, dodatkowe oświetlenie, itp.) Wiem że można podłączyć się do jednego akumulatora i mieć 12v i jednocześnie 24v z dwóch. Tak jest w oryginale w bizonie. Ale czy pobierając stale 12v w dużej ilosci przez kilka godzin dzienne nie uszkodzę jednego z akumulatorów? Czy może lepiej przetwornicę zainstalować? 
×