Skocz do zawartości
fajek1255

john 6310 brak wstecznego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
fajek1255    0

dzień dobry. proszę o jakąś pomoc, mianowicie mam john deera 6310 z 99 roku zwykla skrzynia 6 biegów i 4 polbiegi. ostatnio cofajac chcąc podpiąć maszynę zginą wsteczny w przód jedzie na każdym biegu a w tył ani drgnie. podmienilem dzwignie od rewersu na inna sprawna i nic to note dało. pozamieniałem magnesy na cewkach i nic. pozamienialem całe cewki łącznie z czpieniem od jazdy przód -tył i na cewce od jazdy w tył ciągnik jedzie w przód natomiast w tył nadal nie jedzie. jak zamienie przewody na cewkach jazde przod z tylem to robiac rewersem w tyl traktor jedzie w przód a robiąc na jazdę w przód traktor nie jedzie w tył. pomóżcie prosze co to może być lub gdzie szukać przyczyny awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    244

Poszły tarcze  na rewersie. Musisz całą szkrzynie wyciągać i robić.Kolega miał to samo 6800.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fajek1255    0

100% trafna diagnoza? musze wyciagac skrzynie?jak wyciagne silnik to dojde do tego?
kolego tomek73 co masz na myśli poszly tarczki na rewersie? skończyły się (spalily ulegly zuzyciu ) czy raczej że się cały kosz oberwał bo traktor jeździł i nagle przestał nie było objawów slizgania od tak przestał cofac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    244

U kolegi też cudowaliśmy z elektryką, nic nie ruszył,potem przyjechali mechanicy i skrzynie wyciągli. Okazało się że zerwało w środku w tarczach  frezy, zazębienia co na wałek się nakłada. wszystkie 3 poszły, Żeby do nich się dostać to trza całą skrzynię rozebrać, bo są na końcu.

On  z pola jechał i stanął ot tak sobie.W 6800 to prosto się wyciągasz samą skrzynię. Ściągasz koło, kabinę na bok kładziesz, specjalne cięgło od dołu zakłada się,  odkrecasz wał kardana i skrzynie go góry, w 10 też tak raczej jest, w 20 chyba już nie.

Mi  w Case na 4 półbiegu na jednej tarczy zerwało frez to ciągnął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    27

6310 też kładziesz kabinę i wyciągając skrzynie , parę godzin i zrobione, a później kogoś ponetnego który to zrobi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rad626    0

wie ktos może gdzie w 6400 jest komputer  BCU????

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez maciejrol
      Witam.

       

      Jestem uzytkownikiem john deere 6630.

       

      1. Przy zmianie kierunku rewersem wciskanie pedalu rozsprzeglania nie jest konieczne, natomiast zmiana polozenia rewersu moze odbyc sie momentalnie z jazdy w przed na jazde w tyl, czy najpierw napolozenie N, a nastepnie w przeciwna strone? Jak najlepiej uzytkowac skrzynie Power Quad plus?

       

      2 Czy z powodu zdyt duzych wychelen przedniej osi tls moze dojsc do uszkodzenia?

       

      3 Przy obrotach okolo 1600 slychac dziwny dzwiek w okolicy przyrzadow sterowniczych. Jakby syczenie czy szumienie.

       

      Prosze o pomoc i informowanie o mankamentach john deere 6x30

       

      Pozdrawiam

       

       
    • Przez Halex
      Witam wywaliło nam cały olej ze skrzyni przez siłownik w prasie. Ciągnik stoi kilometr od domu czy mogę go holować dodam że to John deere 6830P skrzynia AutoQuadPlus
    • Przez johniy861
      Witam, od pewnego czasu mam problem z uciekajacym powietrzem z układu hamulcowego. Ogólnie przez większość roku powietrze nie jest potrzebne ale w żniwa z przyczepami juz jak najbardziej a denerwujace jest to ze za każdym razem gdy zgasze ciągnik a za 15 min znowu odpale to trzeba czekać aż nabije powietrza do ukladu ( żeby można było ruszyć przyczepy). Podczas jazdy problemu nie ma bo kompresor bije na bieżąco. Wstępnie zlokalizowalem gdzie ciśnienie ucieka i wydaje mi sie ze z zaworu sterowania hamulcami przyczepy ( al160250). Wiadomo john bierze pneumatyke z wabco tylko pytanie czy jest możliwość naprawy takiego zaworu? sa gdzieś dostępne części do nich? Niby na necie są jakieś zestawy naprawcze ale znów ich cena powala no i jak je dopasować do konkretnego modelu zaworu. Może ktoś rozwiazywal juz ten problem u siebie i pomógł by mi z nim?
    • Przez czaku
      witam
      w 2012 r kupiłem jd 6630 przed zniwami tego samego roku dodanie mocy z 119 na 150 km przez 44 tuning z pod opola wszystko pieknie i kolorowo aż do tego roku kiedy to zaczęła się podnosić temp płynu chłodzącego o ile to nie wiem ale użytkownicy tych ciągników będą wiedziec o czym teraz napiszę znaczy tak od nowośći temperatura oscylowała na 5 kresce w tym roku wiosną w uprawce wskaznik wskoczył na 6 i 7 kreche (oczywisćie tylko w cięzkiej robocie )znaczy się bardziej się nagrzewa ,nie będę pisać  że filtry i płyny wymieniane regularnie chłodnice też błysk .jak się zachowują wasze jd te z z chipem podzielcie się opiniami może jakieś rady ?????
    • Przez michal1111
      Witam
      W moim JD od jakiegoś czasu nie działa pneumatyczny hamulec postojowy znaczy gdy wciska się hamulec nożny przyczepa hamuje a gdy ręczny to tylko ciągnik a wcześniej i przyczepa hamowała co się mogło stać.
      Proszę o pomoc.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.