Skocz do zawartości
fajek1255

john 6310 brak wstecznego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
fajek1255    0

dzień dobry. proszę o jakąś pomoc, mianowicie mam john deera 6310 z 99 roku zwykla skrzynia 6 biegów i 4 polbiegi. ostatnio cofajac chcąc podpiąć maszynę zginą wsteczny w przód jedzie na każdym biegu a w tył ani drgnie. podmienilem dzwignie od rewersu na inna sprawna i nic to note dało. pozamieniałem magnesy na cewkach i nic. pozamienialem całe cewki łącznie z czpieniem od jazdy przód -tył i na cewce od jazdy w tył ciągnik jedzie w przód natomiast w tył nadal nie jedzie. jak zamienie przewody na cewkach jazde przod z tylem to robiac rewersem w tyl traktor jedzie w przód a robiąc na jazdę w przód traktor nie jedzie w tył. pomóżcie prosze co to może być lub gdzie szukać przyczyny awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Poszły tarcze  na rewersie. Musisz całą szkrzynie wyciągać i robić.Kolega miał to samo 6800.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fajek1255    0

100% trafna diagnoza? musze wyciagac skrzynie?jak wyciagne silnik to dojde do tego?
kolego tomek73 co masz na myśli poszly tarczki na rewersie? skończyły się (spalily ulegly zuzyciu ) czy raczej że się cały kosz oberwał bo traktor jeździł i nagle przestał nie było objawów slizgania od tak przestał cofac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    189

U kolegi też cudowaliśmy z elektryką, nic nie ruszył,potem przyjechali mechanicy i skrzynie wyciągli. Okazało się że zerwało w środku w tarczach  frezy, zazębienia co na wałek się nakłada. wszystkie 3 poszły, Żeby do nich się dostać to trza całą skrzynię rozebrać, bo są na końcu.

On  z pola jechał i stanął ot tak sobie.W 6800 to prosto się wyciągasz samą skrzynię. Ściągasz koło, kabinę na bok kładziesz, specjalne cięgło od dołu zakłada się,  odkrecasz wał kardana i skrzynie go góry, w 10 też tak raczej jest, w 20 chyba już nie.

Mi  w Case na 4 półbiegu na jednej tarczy zerwało frez to ciągnął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    25

6310 też kładziesz kabinę i wyciągając skrzynie , parę godzin i zrobione, a później kogoś ponetnego który to zrobi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rad626    0

wie ktos może gdzie w 6400 jest komputer  BCU????

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MarekZulawy
      witam. chcialem spytac jak zwiekszyc moc w ciagnikach johne deere? interesuja mnie 6 cylindrowe serii 6030. ponadto ile tej mocy bezpiecznie mozna dodac, ile bedzie to kosztowało, czy nie koliduje z gwarancja i czy trzeba do tego mocniejszej skrzyni bbiegów?
    • Przez dexter00
      Witam. Posiadam elektrozawory i mam problem w 2 parami wyjść hydraulicznych dokładniej to podłączone przewody wyskakuja. Kiedy bez przewodów poruszam przyciskami  otwierającymi zawory widzę że gniazda są wypychane co zapewne sprawia że przewody wyskakują, Nawet gdy uruchamiam 1 gniazdo to wypycha też to z drugiej pary. 3 para działa ok.Proszę o pomoc
    • Przez JohnDeere6610
      Witam. Potrzebuje informacji na temat błędu DSM 523533.10(widocznego na zdjęciu). Problem w tym że ciągnik po właczeniu świateł załącza zapłon bez przekręconego kluczyka, załącząją się zegary i CommandCenter, dodatkowo nie ma świateł krótkich, tylko długie(przełączając krótkie/długie nic się nie zmienia, cały czas pokazuje niebieską kontrolke na zegarach).
      Polska instrukcja tłumaczy to jako: 
      Układ elektryczny
      Zablokowany przycisk na module przełączającym.
      Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem, lub jest w stanie pomóc ?
       
       

    • Przez Kamil1804
      Witam. Od nie dawna jestem posiadaczem John Deere 6320 premium 2004 roku . Po odpaleniu i przejechaniu kilku metrów zapalają się kontrolki nr 8 i 3 po czym gasną . Nie mija chwila i zapala i zapala się kontrolka nr 2 . Ciągnik pracuje normalnie hydraulika tez . Olej i filtry wymieniłem , ikonki zapalają się po każdym odpaleniu . Może ktoś miał podobny problem ? Pozdrawiam .

    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
×