Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam, mam nietypowy problem zetor nie pobiera mi paliwa ze zbiornika,jak jest zimny pod pompuje go i odpala elegancko, pojadę na pole zaoram z 20a gaśnie i nie idzie go odpalić. pompuje paliwo nie leci i tak jest póki znowu odstoi swoje i jak ostygnie pompka łapie i znowu pracuje normalnie do tego samego momentu. wymieniłem filtry, pompkę zasilającą, przewody, wyczyściłem zbiornik i dalej to samo? Ktoś miał podobny problem? Czy wina jest w popie wtryskowej?

Opublikowano

od strony bloku masz śrubę z oczkiem do przewodu paliwowego . W śrubie jest ten właśnie zaworek -kulka podparta sprężyną . Bywa ,że przepuszcza i nie ma odpowiedniego ciśnienia w korpusie pompy

Opublikowano (edytowane)

Cały układ paliwowy ma być szczelny , a pompka paliwowa działać jak trzeba i nie ma że nie odpali . Kiedyś w zbiorniku pływał Mi płatek farby i tez co jakiś czas gasł traktor . Sprawdź czy zbiornik od dołu nie zagięty .

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Nie cały układ paliwowy musi być szczelny :) Odkręć korek zbiornika, prowizorycznie zabezpiecz wlew szmatką (przepuszczalną i cienką) i do roboty. Jeśli problem ustąpi to musisz rozłożyć korek aby go udrożnić - musi on zapewniać dopływ powietrza do zbiornika w miarę ubywania paliwa.

Opublikowano

miałem to samo walczyłem z przewodami pompką zbiornikiem a okazało się że problemem była miedziana podkładka pod śrubę przy pompce wymieniłem wszystkie dokręciłem wszystkie śruby i do dziś działa wszystko musi być szczelnie tak zetory mają niestety

Opublikowano

Właśnie może być multum powodów. Mi przykładowo skądś wziął się jakiś śmieć w zbiorniku, zassało go i zaklinował się w tych metalowych końcówkach przewodów co dochodzą do odstojnika czy tam pompki. Niby wszystko sprawdzone, przewody i podkładki wymienione, zaworek i pompka również. Zaworek zwrotny też dokładałem i nic. Jako że ten śmiecik się zaklinował, nie wypad i nawet tego pierwszym razem przy czyszczeniu nie zauważyłem to się męczyłem sporo z tym. 

Ogólnie musisz w tym kierunku wszystko sprawdzać.

Opublikowano

Witam, problem z zetorem 7211, silnik pracował normalnie, a po zgaszeniu długo kręcił żeby odpalić, nie chciał wejść na obroty a jak wszedł z wielkim bólem to nie chciał z nich spaść, zapewnie coś z pompą 🤔 tylko co to może być? 

Opublikowano

Ty nie pytaj co może być tylko pompę zawieź do pompiarza razem z wtryskiwaczami. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
    • Przez Piotruniu25
      Ile wchodzi płynu do układu chłodzenia w 5211?Dzisiaj wymieniałem i nie wiem ile powinno wejść.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Czy orientuje się ktoś

      jaki powinien być nominalnie luz na wale w silniku perkins 6, dokładnie jest to T6.354.? Silnik odebrany ze szlifierni i przy mierzeniu występu tłoka, jest wyczuwalny luz, czujnik zegarowy pokazuje 0,04mm - 0,05mm. Czy jest to dopuszczalne? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez wojt
      Witam
      Doradzcie czy to objedzie dajac nowe panewki czy nadaje sie do szlifu, na 4 cylindrze takie rysy na wale, roznica pomdzy gladka powierzczhnia a gdzie rysa jest tak od 0.05 do 0.1.
      Wał nominał 
       








       


    • Przez Włader
      Witam potrzebuje pomocy mam problem z odpalaniem zetora majora 80 z silnikiem deutz 2016 rok. Włączam zapłon kontrolki się zaświecą po chwili zgasną wszystko jest jako powinno być przekręcam kluczyk zakręci  krótko coś rozłączy i nie odpali czy miał ktoś taki sam problem ? Dodam jeszcze że od nowości jest przejechane 500 motogodzin i akumulator jest nowy założony 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v