olozag

Zetor 7211 nie pobiera paliwa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
olozag    0

Witam, mam nietypowy problem zetor nie pobiera mi paliwa ze zbiornika,jak jest zimny pod pompuje go i odpala elegancko, pojadę na pole zaoram z 20a gaśnie i nie idzie go odpalić. pompuje paliwo nie leci i tak jest póki znowu odstoi swoje i jak ostygnie pompka łapie i znowu pracuje normalnie do tego samego momentu. wymieniłem filtry, pompkę zasilającą, przewody, wyczyściłem zbiornik i dalej to samo? Ktoś miał podobny problem? Czy wina jest w popie wtryskowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DarekD    61

od strony bloku masz śrubę z oczkiem do przewodu paliwowego . W śrubie jest ten właśnie zaworek -kulka podparta sprężyną . Bywa ,że przepuszcza i nie ma odpowiedniego ciśnienia w korpusie pompy


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    5791

Cały układ paliwowy ma być szczelny , a pompka paliwowa działać jak trzeba i nie ma że nie odpali . Kiedyś w zbiorniku pływał Mi płatek farby i tez co jakiś czas gasł traktor . Sprawdź czy zbiornik od dołu nie zagięty .

Edytowano przez zetorki12

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    35

Nie cały układ paliwowy musi być szczelny :) Odkręć korek zbiornika, prowizorycznie zabezpiecz wlew szmatką (przepuszczalną i cienką) i do roboty. Jeśli problem ustąpi to musisz rozłożyć korek aby go udrożnić - musi on zapewniać dopływ powietrza do zbiornika w miarę ubywania paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecki7745    30

miałem to samo walczyłem z przewodami pompką zbiornikiem a okazało się że problemem była miedziana podkładka pod śrubę przy pompce wymieniłem wszystkie dokręciłem wszystkie śruby i do dziś działa wszystko musi być szczelnie tak zetory mają niestety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Właśnie może być multum powodów. Mi przykładowo skądś wziął się jakiś śmieć w zbiorniku, zassało go i zaklinował się w tych metalowych końcówkach przewodów co dochodzą do odstojnika czy tam pompki. Niby wszystko sprawdzone, przewody i podkładki wymienione, zaworek i pompka również. Zaworek zwrotny też dokładałem i nic. Jako że ten śmiecik się zaklinował, nie wypad i nawet tego pierwszym razem przy czyszczeniu nie zauważyłem to się męczyłem sporo z tym. 

Ogólnie musisz w tym kierunku wszystko sprawdzać.


Przetrząsaczo-zgrabiarka - kupię

Kuhn Haybob 360; GRS 25 lub podobne. Kontakt priv.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Antekk
      Witam, czy jest jakaś różnica czy filtr powietrza jest schowany w masce czy na zewnątrz jak na zdjęciu? 

    • Przez dawid464
      witam mam problem z zetorkiem a niekiedy pracuje dobrze a nie kiedy słabnie i przygasa tak jakby brakowało mu paliwa wymieniłem filtry pompke zasilającą i nadal problem wystepuje był czyszczony bak nowe przewody od baku, zaworek zwrotny co moze byś nie tak ,pompka reczna pompuje normalnie
    • Przez ZimowyZolnierz
      Czy jest możliwość założenia LPG do tego ciągnika i czy było by to opłacalne?
      I jaki był by to koszt ?
    • Przez Mily235
      Witam, jestem tu nowy, mam problem z zetorem 5320. Ostatnio zostały przeplanowane głowice, dotarte zawory, założone nowe końcówki wtryskiwaczy ustawione identycznie jak stare, pompa prawdopodobnie nie robiona. Chodzi o to że na wolnych obrotach podciaga dymek na niebieskio, silnik nie bierze oleju, raz na kiedy tam trzeba te 100 czy 200 dolać w ciężkich robotach, teraz po wymianie końcówek ciężej pali na zimnym silniku przeplata przez chwilę i bardzo dymi na siwo i niebiesko, ciepły pali na strzała. Myślałem że po dotarciu zaworów problem zniknie ale jest tak jak było, pompa ma centralne smarowanie i czy możliwe jest ze olej dostaje się do sekcji i z paliwem do silnika? Wcześniej silnik chodził łagodniej, teraz działa bardziej twardo jest glosniejszy, motor ma 5300 przebiegu. Proszę o jakieś rady 
    • Przez damian350z
      Witam. Mam taki problem otóż Zetor wali olejem z odmy, dodam że w transporcie jak zrobię nim 40 km to około 1l wyrzuci, problemy zaczynają się największe gdy dostanie gazu powyżej 2000 obrotów czy w transporcie czy pracach polowych to się leje. na zimnym po odpaleniu ciśnienie oleju około 3-4 bar, na rozgrzanym przy około 500 obr/min cisnienie wynosiło około 1, w pracy 2-3 bary obroty do 2000. Co poradzicie jeździć tak czy remont ? A jak remont to czy pierścienie, tuleje i panewki czy coś jeszcze ? a dodam że siłę ma.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.