Skocz do zawartości
olozag

Zetor 7211 nie pobiera paliwa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
olozag    0

Witam, mam nietypowy problem zetor nie pobiera mi paliwa ze zbiornika,jak jest zimny pod pompuje go i odpala elegancko, pojadę na pole zaoram z 20a gaśnie i nie idzie go odpalić. pompuje paliwo nie leci i tak jest póki znowu odstoi swoje i jak ostygnie pompka łapie i znowu pracuje normalnie do tego samego momentu. wymieniłem filtry, pompkę zasilającą, przewody, wyczyściłem zbiornik i dalej to samo? Ktoś miał podobny problem? Czy wina jest w popie wtryskowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DarekD    60

od strony bloku masz śrubę z oczkiem do przewodu paliwowego . W śrubie jest ten właśnie zaworek -kulka podparta sprężyną . Bywa ,że przepuszcza i nie ma odpowiedniego ciśnienia w korpusie pompy


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    4926

Cały układ paliwowy ma być szczelny , a pompka paliwowa działać jak trzeba i nie ma że nie odpali . Kiedyś w zbiorniku pływał Mi płatek farby i tez co jakiś czas gasł traktor . Sprawdź czy zbiornik od dołu nie zagięty .

Edytowano przez zetorki12

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    34

Nie cały układ paliwowy musi być szczelny :) Odkręć korek zbiornika, prowizorycznie zabezpiecz wlew szmatką (przepuszczalną i cienką) i do roboty. Jeśli problem ustąpi to musisz rozłożyć korek aby go udrożnić - musi on zapewniać dopływ powietrza do zbiornika w miarę ubywania paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecki7745    29

miałem to samo walczyłem z przewodami pompką zbiornikiem a okazało się że problemem była miedziana podkładka pod śrubę przy pompce wymieniłem wszystkie dokręciłem wszystkie śruby i do dziś działa wszystko musi być szczelnie tak zetory mają niestety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Właśnie może być multum powodów. Mi przykładowo skądś wziął się jakiś śmieć w zbiorniku, zassało go i zaklinował się w tych metalowych końcówkach przewodów co dochodzą do odstojnika czy tam pompki. Niby wszystko sprawdzone, przewody i podkładki wymienione, zaworek i pompka również. Zaworek zwrotny też dokładałem i nic. Jako że ten śmiecik się zaklinował, nie wypad i nawet tego pierwszym razem przy czyszczeniu nie zauważyłem to się męczyłem sporo z tym. 

Ogólnie musisz w tym kierunku wszystko sprawdzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szczepan5
      Witam. Mam problem z ciśnieniem w zetorze forterra 115. Zrobiłem kapitalny remont nowy wal panewki korbowody tuleje tłoki i nie było cisnienia. mial 3 na zimnym silniku. Po czym zmieniłem całą pompe zawor sprezynke smok. I cisnienie nadal slabe maks 3.2.na zimnym silniku. co może byc nie tak. Bo juz sam nie wiem. Prosze o pomoc
    • Przez Blady25
      Witam.
      Co to za numery panewek, 51010304 panewka korbowodowa oraz panewka główna 51010167, w katalogach są numery zaczynające się od 55 np. 55010304 oraz 55010167, pytanie czy to to samo.
      Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź.
    • Przez Poznaniak
      Proszę o poradę jak krok po kroku zdemontować i zamontować pompę wtryskowa 7245. Co odkrecic, Czy trzeba ustawić w jakiś punkt, czy jest klin 
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam problem z układem paliwowym w zetorze 6211, opisze krótko w czym tkwi problem. Otóż wymieniłem pompkę zasilającą (Bosch) rok temu wówczas ciągnik nie chciał pracować gdy w zbiorniku było ok połowy paliwa, zbiornik 90 litrów więc ma bardzo nisko do ciągnięcia paliwa. Przewody sprawdzone, korek też na próbę jeździłem nawet bez nic nie pomagało, teraz sytuacja się powtarza pytanie co robić ? 
      Mam dwa pomysły: 1 - kupić nową pompkę oraz dodatkowo pompkę jak z linku http://www.sklep.traktor.com.pl/pl/czesci-do-traktorow/3044-pompa-paliwa-niskocisnieniowa-hep-02a.html  i tą drugą podpiąć zaraz przy zbiorniku by pompa od zetora miała lżej tylko czy to na dłuższą metę zda egzamin, co z nadmiarem paliwa i ciśnienia ?
      2 - kupić nową pompkę zasilającą plus zbiornik ok 10l z czujnikiem rezerwy i umieścić go nad silnikiem (powyżej pompy wtryskowej) i pompkę HEP02A i ze zbiornika dolnego pompować do tego 10l a wyłączać ją za pomocą czujnika w zbiorniku 10l?
      Każda pomoc jak rozwiązać i ulepszyć problem mile widziany?
    • Przez mds212
      Dzis zauwazylem ze luz na kole pasowym ejst dośc spory. Czy moge tak przejezdzic do zimy i dopiero wtedy naprawic czy brac sie odrazu bo istnieje ryzyko wyrobienie rowka na klin na wale?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.