Skocz do zawartości
olozag

Zetor 7211 nie pobiera paliwa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
olozag    0

Witam, mam nietypowy problem zetor nie pobiera mi paliwa ze zbiornika,jak jest zimny pod pompuje go i odpala elegancko, pojadę na pole zaoram z 20a gaśnie i nie idzie go odpalić. pompuje paliwo nie leci i tak jest póki znowu odstoi swoje i jak ostygnie pompka łapie i znowu pracuje normalnie do tego samego momentu. wymieniłem filtry, pompkę zasilającą, przewody, wyczyściłem zbiornik i dalej to samo? Ktoś miał podobny problem? Czy wina jest w popie wtryskowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olozag    0

Który zaworek dokładnie jak on wygląda i gdzie jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DarekD    56

od strony bloku masz śrubę z oczkiem do przewodu paliwowego . W śrubie jest ten właśnie zaworek -kulka podparta sprężyną . Bywa ,że przepuszcza i nie ma odpowiedniego ciśnienia w korpusie pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    2006
Napisano (edytowany)

Cały układ paliwowy ma być szczelny , a pompka paliwowa działać jak trzeba i nie ma że nie odpali . Kiedyś w zbiorniku pływał Mi płatek farby i tez co jakiś czas gasł traktor . Sprawdź czy zbiornik od dołu nie zagięty .

Edytowano przez zetorki12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    34

Nie cały układ paliwowy musi być szczelny :) Odkręć korek zbiornika, prowizorycznie zabezpiecz wlew szmatką (przepuszczalną i cienką) i do roboty. Jeśli problem ustąpi to musisz rozłożyć korek aby go udrożnić - musi on zapewniać dopływ powietrza do zbiornika w miarę ubywania paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecki7745    19

miałem to samo walczyłem z przewodami pompką zbiornikiem a okazało się że problemem była miedziana podkładka pod śrubę przy pompce wymieniłem wszystkie dokręciłem wszystkie śruby i do dziś działa wszystko musi być szczelnie tak zetory mają niestety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Właśnie może być multum powodów. Mi przykładowo skądś wziął się jakiś śmieć w zbiorniku, zassało go i zaklinował się w tych metalowych końcówkach przewodów co dochodzą do odstojnika czy tam pompki. Niby wszystko sprawdzone, przewody i podkładki wymienione, zaworek i pompka również. Zaworek zwrotny też dokładałem i nic. Jako że ten śmiecik się zaklinował, nie wypad i nawet tego pierwszym razem przy czyszczeniu nie zauważyłem to się męczyłem sporo z tym. 

Ogólnie musisz w tym kierunku wszystko sprawdzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez Mateusz_320
      Panowie ostatnio zawiozłem ciagnik do mechanika czyli w piatek bo na innym temacie pisałem ze strasznie ciezko pali i kopci. Zawory sa ustawione wtryski patrzylismy wczoraj maja 170-175 a ciagnik dalej tak samo. Pompiarz mówił zeby pompy nie ruszac bo moze byc okej z nia. Co radzicie na co patrzec jeszcze? Oleju odziwo nie bierze z odmy nic nie wydostaje sie. Jak odpali to dziwne obroty na poczatku ma tak jakby zaraz chciał zgasnac. Pozdrawiam
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez leszczu19901
      Panowie, nie wiem czy to problem, czy nie, ale ostatnio ustawiałem zawory w Zetroze i teraz na jałowych obrotach słychac z obudowy fitra powietrza takie buczenie. Przed ustawieniem zaworów tego buczenia nie było. Dodam, równiez że na 3 cylindrze na zaworze ssącym nie było żadnego luzu.
    • Przez Mateusz_320
      Witam. Mam trudna sparwe ale mianowicie mam zetora 5211 91r 4810mtg i w lecie palił do strzału a teraz przy 5-10 stopniach ma problemy z odpaleniem. Po odpaleniu za 2 3 razem kopci jak szalony ciagle gdy sie przygrzeje to nic ale na zimnym tak ma. Dodam oleju nie bierze zawory były nie dawno ustawione Olej jest równo z maxem. Chce to naprawic przed zima bo w zimie nie ruszy pewnie. Pozdrawiam 
×