Skocz do zawartości

Wyciek oleju z dolnego walka podnośnika renault 8514


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie wyciekał mi olej z dolnego walka podnośnika przez uszczelniacze wiec je wymieniłem i znowu to samo tylko troszkę mniej wycieka oleju co może być nie tak?. Wszystko zostało dobrze oczyszczone na walku nie było żadnych śladów wyrobienia. Proszę o jakieś porady co mam teraz robić.

Opublikowano

Olej wycieka pomiędzy walkiem a uszczelniaczem. Ale ze co mam zdjąć uszczelniacz i sprawdzić gdzie dokładnie cieknie bo uszczelniacza nie da się wyjąc bez uszkodzenia.

Opublikowano

Nie nic nie zostało uszkodzone. A czy to original to nie wiem bo original jest w opakowaniu a to nie było trudno powiedzieć jak się pytałem to niby tak. A rozmiary mierzyłem to się zgadzają. Może to własnie te tuleje jak wyżej piszą forumowicze tylko ciężko jest to znaleźć. A znalazłem to tylko to ale do innych modeli zdajsie  http://agroszyszka.com.pl/pl/searchquery/Tulej+wa%C5%82ka+podno%C5%9Bnika+renault+8514/1/full/5?url=Tulej,wa%C5%82ka,podno%C5%9Bnika,renault,8514

Opublikowano

Nikt za Ciebie nie rozwiąże tak błahych problemów. W życiu trzeba sobie radzić, zaczynając od małych rzeczy. Pokonywanie własnych ograniczeń daje niesamowitą radość i szczęście - do dzieła kolego.

Opublikowano

Mnie również czeka wymiana uszczelniacza dolnego wałka podnośnika tyle że w modelu 103.54 i chciałbym uzyskać jakieś wskazówki co po kolei aby go wymienić, czy spuszczać olej że skrzyni, jak najlepiej wydłubać stary uszczelniacz, na co należy uważać itp. czy warto kupić oryginalny  uszczelniacz. Proszę o porady.

Opublikowano

Tak olej trzeba spuścić potem zdejmujesz ramiona odkręcasz osłonę uszczelniacza no i wyciągasz uszczelniacz  ja go wyciągałem dobrym śrubokrętem no i wylazł trochę ciężko szlo ale dałem rady. Śrubokręt wbijałem miedzy obudowę a uszczelniacz tylko uważaj żeby w obudowę nie wbijać. A co do oryginalnego to się nie będę wypowiadać ja chyba brałem zamiennik ale sam już nie pamiętam.  

Opublikowano

Ja też biorę się za wymianę tych uszczelniacze w 106.54 mam pyt czy bez ruszenia tego wałka da się wbic tę uszczelniacze czy trzeba go wybijac raz w jedną raz w drugą stronę niektórzy mówią tu nawet o ściąganiu plecaka jakiś praktyk niech się wypowie

Opublikowano

Ja wyimowalem je bez sciagania plecaka troszke ciezko idzie ale musi wyisc wbij dobry srubokret i bierz przez przewage i pujdzie tylko pierw przed tym olej spusc 

Opublikowano

nie trzeba spuszczać oleju ,można spokojnie wymienić uszczelniacze tyle ile  się wyleje to są niewielkie ilości no chyba  że tulejki i wałek rozbity do niemożliwości także uszczelniacz WOM można wymienić bez spuszczania oleju

Opublikowano (edytowane)

Spuszczałeś olej  ze skrzyni ? Jak z wyjęciem starych i założeniem nowych możesz dać jakieś wskazówki. Gdzie kupiłeś nowe uszczelniacze i jakie czy zamienniki czy oryginały

Edytowane przez reflex52

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v