Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Lucuti81

Claas 88sl problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Claas
Lucuti81    0

Sytuacja jest taka

W dość dużym upale temperaturę chłodziwa mam w okolicy czerwonego pola a czasem i zacznie piszczeć tj gotować

Po zatrzymaniu kombajnu zmniejszam obroty i temperatura w 5min wraca do połowy wskaźnika

W chłodniejsze dni temp tak w 3/4 na wskazniku

Termostat poszedł precz - brak zmian, chłodnica nowa (myszy nawaliły przez zimę tam syfu)

Fakt, że nie sprawdziłem pompy wodnej.

Silnik perkins 150km oznaczenie 6xxxPR (nie pamiętam dokładnie) doładowany

Moc OK, olej OK (dwa litry na żniwa tj. 400ha) odpala OK, troszkę kopci (czarno) ale

bez przesady, widać jak słońce mam z tyłu tj linia widoczności słońce - dym - lusterko

Może miał ktoś podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jezynek5211    1

w moim fortshrittcie też tak było to na każdym kursie trzeba było wyjść i szczotką zmieść te brudy które tam przy chłodnicy sie zbierały u ciebie może też tak być ale nie jestem pewien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

W Claasie jest bęben obrotowy przy chłodnicy z zamontowanymi szczotkami więc powinien być zawsze czysty.

Zadzwoń do firmy www.storex.pl .To są przedstawiciele na Polske firmy Perkins więc może Ci doradzą .

Ja mam problem z kopceniem i mi kazali naprawić pompe (nawet namiary dali na firme ).Twierdzili że to wina

pompy , tego typu silniki z taką pompą powinny być raz na 3 tygodnie odpalane ponieważ w wypadku

dłuższego nieodpalania silnika minimalna ilość wody w paliwie uszkadza micromechanike tych pomp.

 

Sorry za off-topa bo to o układzie chłodzenia miało być a nie paliwowym :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

farmer7745    11

Co prawda mam zupełnie inny i dużo starszy kombajn, ale objawy w nim były podobne.Wywaliłem termostat, chłodnicę wykompałem w sodzie wymieniłem uszczelkę pod głowicą i wszystko to za wiele nie pomogło.

Dopiero po wymianie bebechów w filtrze powietrza wszystko wróciło do normy.

Wiem że u ciebie jest suchy filtr, ale jak będzie miał za mało powietrza a do tego extremalne warunki pracy morze się grzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lucuti81    0

Głupia sprawa ale walnięta była śruba (nadpęknięta) od napinacza paska na alternatorze, ręką sprawdzałem to grało ale ostatnio cięgnem przy pompie warknąłem silnikiem a tu paski widać że latają eh naprawdę głupia sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×