Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Mam prośbę do użytkowników ładowaczy mailleux.Zakupiłem adaptacje  do mojego 310lsa 89 rok wszystko pasuje z wyjątkiem mocowania od spodu do korpusu turbomatu gdyż adaptacja jest z 308lsa a tam są inaczej otwory od spodu.Czy ktoś może podpowiedzieć jak wygląda mocowanie w 309/310lsa,(najlepiej fotka).Druga sprawa jak się wpiąć bezpośrednio w hydraulikę,rozdzielacz joystick na 4 sekcje bez LS na 3 węże.Będę bardzo wdzięczny za podpowiedz,najlepiej fotki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez HondaMtx
      Witam!
       
      Szukałem podobnego tematu i nie znalazłem.
       
      Panowie kupiłem nową spawarkę transformatorową 230/400V.
      Ze spawarki wychodzą trzy kable (niebieski, brązowy i żółty(uziemienie)) i tu moje pytanie jak ją podłączyć do sieci 230V, a jak do siły 380V?
      W załączniku podaje zdjęcie mojej wtyki do siły. Bardzo bym prosił o napisanie który kabel do którego oznaczenia pod wtykę do siły trzeba podpiąć.
       
      Panowie bardzo proszę o pomoc jak to podłączyć, żeby nie było problemów i Proszę, żeby wypowiadali się ludzie co mają pewność, że tak ma być podłączone, a nie tacy co wydaje im się, że będzie dobrze.
       
       
      Pozdrawiam HondaMtx

    • Przez Grzesiek44
      Witam Zamierzam w najbliższym czasie zamontować nagrzewnicę od żuka do mojego ursusa
      I mam małe pytanie do którego przewodu podłączyć zasilanie nagrzewnicy bo powrót montuję do dolnego przewodu na dole chłodnicy ? Na obrazku przewody nr 1 , 2 , 3 . Czy ktoś posiada nagrzewnicę jak spisuje się w jesienne chłodne dni czy warto ją zakładać i czy trochę choć nagrzeje ? Czy na przewodzie od zasilania nagrzewnicy zamontować zawór do przymykania ciepłej wody ? 
       
       

       
       
      Czekam na odpowiedzi a postępy prac będę umieszczał w formie zdjęć tak by każdy mógł coś takiego wymodzić w swoim 3P i ursusie tej serii
    • Przez jacekkowalski1994
      Witam przybieram się do podłączenia ładowacza z zetorze 10145 (ursus 1014) i moje pytanie brzmi. Jak podłączyć hydraulikę tak aby nie trzeba było zajmować z tyłu wyjść hydraulicznych? i dodatkowo oczywiście jak by była taka możliwość to jak podłączyć się pod pompę tak aby nie trzeba było manewrować wajchą od wywrotu?? z góry dzięki i pozdrawiam  
    • Przez noid
      Witam.
      Założyłem nowe radio i powstał problem z nagrzewnicą reflektorami roboczymi i wycieraczkami. Po włożeniu kluczyka do stacyjki wentylatory dmuchawy nie działają. Wycieraczki również nie działają jak i reflektory robocze.
      Ciągnik to Zetor 7245. Znalazłem jakiś schemat elektryki na necie lecz nie mogę go zrozumieć jeden po czechosłowacku( kolorowy) a inne czarnobiałe których i tak nie rozumiem.
      Zaczynając od pierwszego przekaźnika(o ile tak to się zwie) patrząc od góry z lewej, kable idą w następujący sposób.
      *Czerwony->czerwony, szary, 2x żółty
      *Czarny->2x szary, 2x czerwony+1 czerwony, 1 żółty
      *Czerwony-> 2x czerwony, 2x szary, żółty
      *Biały-> 2x szary, czerwony i niebieski.
      Bezpieczniki te brakujące to w tym miejscu coś jest nie tak ponieważ zaczyna palić albo bezpiecznik albo kable instalacji.
      Co oznaczają poszczególne kable i gdzie je powpinać? 
      Kolory kabli które tam są to
      Różowo-czerwony
      Czerwony
      Żółty
      Szary
      Biały
      Czarny
      Niebieski
      Co dalej to nie wiem. 









    • Przez Robson76
      Witam, taki problem mam, jak poprawnie powinny być podłączone rurki od sprzęgła i hamulca wom, czyli jeśli na tylnym moście jest przykręcona na górze to gdzie powinna być podłączona na pokrywie biegów? do otworu tego bardziej z przodu czy z tyłu?? ponieważ ciągnik kupiłem od tzw. "mechaników" i chcę ogarnąć co i jak bo WOM działa dosyć nietypowo, a że nie znalazłem rozwiązania to od razu zapytam co jest nie tak jeśli: wałek kręci się po włączeniu mechanicznym ale nie wyłącza się hydrauliką nawet przy obciążeniu?, poza tym przy zgaszonym ciągniku można wałkiem obracać zarówno po mechanicznym załączeniu wałka  jak również wiadomo przy  rozłączonym? jakieś sugestie ? w chwili obecnej nie mam możliwości wymontowania całego wałka z mostu bo być może problem tkwi w braku uszczelniaczy na całym tym ustrojstwie zwanym WOM?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v