Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przy odwrotnym przypadku tj. płynie chłodniczym w oleju to mogła być dziurawa pokrywa rozrządu pod pompą wody. Jezeli jest olej w płynie chłodniczym to może uszczelka pod głowicą? Jak masz możliwość to zbadaj ciśnienie sprężania.

Opublikowano

Kolego głowica do góry i wtmiana uszczelki.ony mają taka przypadłość uszczelek.brat ma 235 i 255 i w obydwóch miał taką samą przypadłść tylko w 235 uszczelka puściła olej na tłoki a w 255 olej poszedł do wody

Opublikowano

Mam MF 255  nigdy do płynu nie dostał się olej. Uszczelki mają przeważnie przypadłość przedmuchania z 1 cylindra do 2 ale oczywiście zdarzają się pęknięcia na kanale wodny. Wina to złe dokręcanie głowicy nie na 'krzyż" ino  jak leci a potem siię uszczelka marszczy i pęka. Oczywiście może tak być że prawidłowo dokręcona a pęknie a to dlatego że krzywa jest już głowica , mikrony grają dużą rolę a ludzkie oko tego nie zobaczy. W C-330 lub c -360 takie objawy to zjechane uszczelniacze albo pęknięta tuleja

Opublikowano

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Problem został napotkany po rozebrany ciągnika do pierwszego remontu. 27 lat pracował bez większych problemów. Około 8 tys mth i ani razu nie była wymieniana uszczelka pod głowicą.

Jak sprawdzić czy jest pękniety blok?

Opublikowano (edytowane)

Po zmieszaniu różnych płynów chłodniczych również może powstać osad przypominający olej.W przeszłości np przy wymianie uszczelki głowicy olej mógł dostać się do kanału wodnego i uwidocznił się dopiero po spuszczeniu płynu.

Edytowane przez andrzej78
Opublikowano

U mnie w 3p bylo tak samo jak zmieszalem dwa rozne plyny, w drugim perkinsie jak powstaka dziurka pod ponpa wody w pokrywie rozrzadu to poszla woda do oleju ja znierzyl bym kompresje a nie od razu sciagal glowice bo szkoda roboty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v