Skocz do zawartości
mmarcinn001

MF 255 olej w płynie chłodniczym

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej
mmarcinn001    13

Cześć, przy wymianie płynu w chłodnicy zauważyłem olej. Jak on mógł dostać się do chłodnicy? Miał ktoś podobny problem?


U-R-S-U-S C-355
MF 255
 

Od myszy po cesarza, wszyscy żyją z gospodarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Witam, przy odwrotnym przypadku tj. płynie chłodniczym w oleju to mogła być dziurawa pokrywa rozrządu pod pompą wody. Jezeli jest olej w płynie chłodniczym to może uszczelka pod głowicą? Jak masz możliwość to zbadaj ciśnienie sprężania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jonek98    1147

Dziura w pokrywie rozrządu to częsta przypadłość 3p,nie wiem jak w MF choć silnik podobny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    111

Kolego głowica do góry i wtmiana uszczelki.ony mają taka przypadłość uszczelek.brat ma 235 i 255 i w obydwóch miał taką samą przypadłść tylko w 235 uszczelka puściła olej na tłoki a w 255 olej poszedł do wody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marco82    34

Mam MF 255  nigdy do płynu nie dostał się olej. Uszczelki mają przeważnie przypadłość przedmuchania z 1 cylindra do 2 ale oczywiście zdarzają się pęknięcia na kanale wodny. Wina to złe dokręcanie głowicy nie na 'krzyż" ino  jak leci a potem siię uszczelka marszczy i pęka. Oczywiście może tak być że prawidłowo dokręcona a pęknie a to dlatego że krzywa jest już głowica , mikrony grają dużą rolę a ludzkie oko tego nie zobaczy. W C-330 lub c -360 takie objawy to zjechane uszczelniacze albo pęknięta tuleja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mmarcinn001    13

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Problem został napotkany po rozebrany ciągnika do pierwszego remontu. 27 lat pracował bez większych problemów. Około 8 tys mth i ani razu nie była wymieniana uszczelka pod głowicą.

Jak sprawdzić czy jest pękniety blok?


U-R-S-U-S C-355
MF 255
 

Od myszy po cesarza, wszyscy żyją z gospodarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    48

Po zmieszaniu różnych płynów chłodniczych również może powstać osad przypominający olej.W przeszłości np przy wymianie uszczelki głowicy olej mógł dostać się do kanału wodnego i uwidocznił się dopiero po spuszczeniu płynu.

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi710    0

U mnie w 3p bylo tak samo jak zmieszalem dwa rozne plyny, w drugim perkinsie jak powstaka dziurka pod ponpa wody w pokrywie rozrzadu to poszla woda do oleju ja znierzyl bym kompresje a nie od razu sciagal glowice bo szkoda roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bargesth
      Witam, chciałbym się Was poradzić odnośnie zakupu ciągnika. Na oku mam Ursusa 4514 ale cena w granicach 40 tys zł to jednak trochę za dużo i pojawia się pytanie czy może rozejrzeć się za MF 275 4x4. Wiem że to właściwie ten sam traktor ale Ursus jest policencyjny i produkowany raczej w Polsce (słyszałem o silnikach z Argentyny?). Czy w Ursusie pojawiają się części calowe tzn. jakieś gwinty, szpilki i tego typu sprawy? Czy koszty utrzymania tych traktorów znacznie się różnią? Bo jeśli to w sumie to samo to czy jest sens kupować Ursusa droższego o +-10tys? Z góry dziękuje za odpowiedzi.
    • Przez Wajcha17
      Witam czy w MF 255 jest możliwość aby do oleju dostałą się woda przez pompę wodną ?? Tak mi powiedziano jak rozmawiałem przez telefon z pewnym fachowcem i chciał bym się upewnić na forum czy jest to możliwe.
    • Przez Matikrzew24
      Witam wszystkich bardzo serdecznie.
      Posiadam w swoim gospodarstwie ciągnik IMT 577 z mocno uszkodzonym układem napędowym. Posiada on za to sprawny silnik Perkins s 44a po remoncie. Przez co zastanawia mnie kwestia przełożenia tego silnika do jakiegoś Massey Ferguson-a z nieopłacalnym do naprawy silnikiem Perkins A4.248. Konstrukcje są bardzo podobne, ale czy takie same ? Gdzie napotkam problemy ?
    • Przez pawel6200
      Czy wiecie ile oleju wchodzi do MF 590 w  skrzyni , silniku, zwojnicach??
      Nie moge nigdzie znalezc tej informacji.
      Jezeli ktos ma jakas instrukcje llub katalog pdf do tego ciagnika to prosze o pomoc.
      Pozdrawiam
    • Przez marioc14
      Witam
       
         Mam taki problem w swoim MF 255 mianowicie chodzi o to ze jakby za mało "wbija" bendiks na koło wiencowe w wyniku czego mozna zauwazyc ze juz niektóre zeby na kole są uszkodzone. Co moze byc przyczyną takeigo stanu rzeczy. Elektromagnes wymieniłem na nowy
       
      Pozdrawiam
      Mariusz
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.