Skocz do zawartości
mmarcinn001

MF 255 olej w płynie chłodniczym

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej
mmarcinn001    12

Cześć, przy wymianie płynu w chłodnicy zauważyłem olej. Jak on mógł dostać się do chłodnicy? Miał ktoś podobny problem?


U-R-S-U-S C-355
MF 255
 

Od myszy po cesarza, wszyscy żyją z gospodarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Witam, przy odwrotnym przypadku tj. płynie chłodniczym w oleju to mogła być dziurawa pokrywa rozrządu pod pompą wody. Jezeli jest olej w płynie chłodniczym to może uszczelka pod głowicą? Jak masz możliwość to zbadaj ciśnienie sprężania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jonek98    1002

Dziura w pokrywie rozrządu to częsta przypadłość 3p,nie wiem jak w MF choć silnik podobny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    93

Kolego głowica do góry i wtmiana uszczelki.ony mają taka przypadłość uszczelek.brat ma 235 i 255 i w obydwóch miał taką samą przypadłść tylko w 235 uszczelka puściła olej na tłoki a w 255 olej poszedł do wody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marco82    34

Mam MF 255  nigdy do płynu nie dostał się olej. Uszczelki mają przeważnie przypadłość przedmuchania z 1 cylindra do 2 ale oczywiście zdarzają się pęknięcia na kanale wodny. Wina to złe dokręcanie głowicy nie na 'krzyż" ino  jak leci a potem siię uszczelka marszczy i pęka. Oczywiście może tak być że prawidłowo dokręcona a pęknie a to dlatego że krzywa jest już głowica , mikrony grają dużą rolę a ludzkie oko tego nie zobaczy. W C-330 lub c -360 takie objawy to zjechane uszczelniacze albo pęknięta tuleja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mmarcinn001    12

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Problem został napotkany po rozebrany ciągnika do pierwszego remontu. 27 lat pracował bez większych problemów. Około 8 tys mth i ani razu nie była wymieniana uszczelka pod głowicą.

Jak sprawdzić czy jest pękniety blok?


U-R-S-U-S C-355
MF 255
 

Od myszy po cesarza, wszyscy żyją z gospodarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    40

Po zmieszaniu różnych płynów chłodniczych również może powstać osad przypominający olej.W przeszłości np przy wymianie uszczelki głowicy olej mógł dostać się do kanału wodnego i uwidocznił się dopiero po spuszczeniu płynu.

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi710    0

U mnie w 3p bylo tak samo jak zmieszalem dwa rozne plyny, w drugim perkinsie jak powstaka dziurka pod ponpa wody w pokrywie rozrzadu to poszla woda do oleju ja znierzyl bym kompresje a nie od razu sciagal glowice bo szkoda roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Cypis320
      Problem z pompką podnośnika słabo podnosi a gdy olej się rozgrzeje to na wolnych obrotach opuszcza pompa czy rozdzielacz?
    • Przez xtomasz1095x
      Hej. Chciałbym was prosić o rade. Kupiłem nie dawno MF 675+tur i chciałbym się wszystko o nim dowiedzieć. Po pierwsz to gdzie sie włącza (wałek) WOM??. Czemu gdy przekręcam stacyjkę to później mi gaśnie kontrolka z takim "niby czajniczkiem"(ona jest druga od prawej)?? ,Czy tu da sie zmienić prędkość WOM ? i jak??. I czy ma ktoś na sprzedaż drzwi do tego mf??(lewe) zginęły w transporcie ;p
    • Przez ursus-moc
      witam jak podciagnac hamulce w mf 135
    • Przez blackfish
      Jak się nazywa ten gumowy wąż fachowo, co go oznaczyłem na załączonym obrazku? żebym wiedział czego szukać,,, to jest wąż od układu chłodzenia tak?

    • Przez ursus-moc
      witam ile ton ucignie mf 255 bo planuję kupic przyczepe dwuosiowa i nie wiem ile ton
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.