mmarcinn001

MF 255 olej w płynie chłodniczym

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej
mmarcinn001    13

Cześć, przy wymianie płynu w chłodnicy zauważyłem olej. Jak on mógł dostać się do chłodnicy? Miał ktoś podobny problem?


U-R-S-U-S C-355
MF 255
 

Od myszy po cesarza, wszyscy żyją z gospodarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Witam, przy odwrotnym przypadku tj. płynie chłodniczym w oleju to mogła być dziurawa pokrywa rozrządu pod pompą wody. Jezeli jest olej w płynie chłodniczym to może uszczelka pod głowicą? Jak masz możliwość to zbadaj ciśnienie sprężania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jonek98    1245

Dziura w pokrywie rozrządu to częsta przypadłość 3p,nie wiem jak w MF choć silnik podobny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    154

Kolego głowica do góry i wtmiana uszczelki.ony mają taka przypadłość uszczelek.brat ma 235 i 255 i w obydwóch miał taką samą przypadłść tylko w 235 uszczelka puściła olej na tłoki a w 255 olej poszedł do wody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marco82    34

Mam MF 255  nigdy do płynu nie dostał się olej. Uszczelki mają przeważnie przypadłość przedmuchania z 1 cylindra do 2 ale oczywiście zdarzają się pęknięcia na kanale wodny. Wina to złe dokręcanie głowicy nie na 'krzyż" ino  jak leci a potem siię uszczelka marszczy i pęka. Oczywiście może tak być że prawidłowo dokręcona a pęknie a to dlatego że krzywa jest już głowica , mikrony grają dużą rolę a ludzkie oko tego nie zobaczy. W C-330 lub c -360 takie objawy to zjechane uszczelniacze albo pęknięta tuleja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mmarcinn001    13

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Problem został napotkany po rozebrany ciągnika do pierwszego remontu. 27 lat pracował bez większych problemów. Około 8 tys mth i ani razu nie była wymieniana uszczelka pod głowicą.

Jak sprawdzić czy jest pękniety blok?


U-R-S-U-S C-355
MF 255
 

Od myszy po cesarza, wszyscy żyją z gospodarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    57

Po zmieszaniu różnych płynów chłodniczych również może powstać osad przypominający olej.W przeszłości np przy wymianie uszczelki głowicy olej mógł dostać się do kanału wodnego i uwidocznił się dopiero po spuszczeniu płynu.

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi710    0

U mnie w 3p bylo tak samo jak zmieszalem dwa rozne plyny, w drugim perkinsie jak powstaka dziurka pod ponpa wody w pokrywie rozrzadu to poszla woda do oleju ja znierzyl bym kompresje a nie od razu sciagal glowice bo szkoda roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Emil1254
      Panowie mam wodę w oleju uszczelka dobra  głowica też sprawdzana a z tego co wiem to tam są tuleje suche i nie mam pojęcia jak olej się tam dostaje czyżby blok pekniety?  Jest jakaś firma warsztat godny polecenia w okolicach Elbląga? 
    • Przez ursus-moc
      Witam mam problem gdyz z tłumnika wydobywa się olej co może być przyczynq
    • Przez ursus-moc
      Witam jakiej firmy polecacie zestaw naprawczy silnika mf 255
    • Przez mf25
      Jak wymienić żarówki na desce rozdzielczej w zegarach temperatury wody,paliwa obrotomierz  MF 255 ?
    • Przez borsuk1891
      Witam wszystkich.
      Mam problem z podnośnikiem ,a właściwie z pompą . Na zimnym silniku podnośnik słabo podnosi i po dodaniu gazu zaczyna wyć pompa. Tak jakby było coś przytkane. Nie ważne czy z maszyną czy bez.  Zapala się kontrolka od filtra oleju hydrauliki.  Po wykręceniu filtr jest czysty. Następnie robię płukankę z ropy całej skrzyni i wraca wszystko do normy. Pompa nie wyje, kontrolka gaśnie podnosi bez najmniejszego problemu. Dzieje się tak średnio 3 razy w roku. Czyżby coś przytykało się bo filtr na pewno nie? Olej jaki zalewam to Agrol U . Prosze o pomoc i dziękuje.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.