News
Waldi2707

Problem z Case 5140 nie może odpalić

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
Waldi2707    0

Witam, może ktoś z was miał taki problem , wyjechałem z garażu, zgasiłem dolałem paliwa i już nie mogę ponownie odpalić, do tej pory ładnie odpalał nie miałem żadnego problemu. Wszystko kręci widać że paliwo podaje   i nic. Proszę was o jakąś radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldi2707    0

Bezpieczniki sprawdzałem, paliwo też widać że wszędzie dochodzi a nawet dymku nie puści przy próbie odpalania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariuszd93    489

skoro  dymku nie pusci  - to  znaczy ze paliwo nie  dochodzi .

Przy pompie  wtryskowej jest elektrozawór, włącz zapłon i zdejm  wsuwkę , posłuchaj czy pyka 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickboss    1

Poprostu zapowietrzyl sie. Popusc przewody wtryskowe przy wtryskach, zakrec rozrusznikiem jak ze wszystkich pojdzie paliwo przestajesz krecic rozrusznikiem ( nie krec za dlugo jesli pompa jest ok to po kilku sekundach paliwo sie pojawi). Dokrecasz przewody i powinien odpalic. Chyba ze cos z pompa jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    74

doradca się znalazł!!! popme zatrzeć można w taki sposób odkęć filtry. w pierwszym paliwo pewnie będzie ale drugi pewnie do połowy pusty?! jeśli tak to dolej i zakręć .pompka zasilająca działa? jeśli tak to calą procedurę odpowietrzania napisałem w temacie- case 5140 nie dopala w mrozy czy jakoś tak . jeśli po tym nie zagada to cewka mówisz jest ok? ale obstawiam że się się zapowietrzył tym pompom wystarczy że na chwile zassą powietrza i d*pa blada odpowietrzanie jest uciążliwe. zle odpowietrzony ciągnik jeździ i da się pracować w lekkich pracach dopiero w ciężkich się przydusza i zapowietrza bardziej więc przyłóż się,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickboss    1

Pompa to sie zatrze jak bedziesz dlugo krecil rozrusznikiem. Po kilku sekundach nic sie nie stanie. Czytaj ze zrozumieniem (pokrec kilka sekund) jesli nie ma paliwa szukasz innej przyczyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    74

jak w filtrach powietrze jest to możesz kręcic do usra..... śmierci   nawet jak zapali to nie będzie odpowietrzony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldi2707    0

Okazało się że nawaliła pompa wtryskowa,wykręciłem,zawiozłem do specjalisty i jest ok.Podobno się zawiesiła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez qwerty123
      Witam.
      Mam problem w swoim jx, walnęło coś na sprzęgle.Nie mogę odpalić bo pedał cały wpada, próbowałem linkę naciągnąć ale skończyła się regulacja, pedał dalej zapadnięty.Nie odbija w ogóle ta dzwigienka do której przymocowana jest linka.Czy to może być docisk?Da się jakoś odpalić i ew. zmieniać biegi na zgaszonym by dojechać pod dach? 
      Dodam tylko że wcześniej już wiedziałem że sprzęgło do wymiany bo miałem zgrzyt podczas manewrowania rewersem do przodu(ciągnik musiał stać w miejscu bo zgrzytało) do tyłu działało w miarę normalnie.
    • Przez Mat222
      witam mam zamiar kupić case IH mxu 110 jest z silnikiem cumminus-a
      i właśnie jakby się mógł ktoś wypowiedzieć czy te silniki są wytrzymałe i jak się sprawują te silniki montowane w case
      ile motogodzin wytrzymują??
    • Przez Damianek94
      Witam. W moim Case Puma 160 wyświetla się komunikat o konieczności przeprowadzenia „light service” i „heavy service”. 
      Przytrzymywanie przycisku „książka&klucz” nic nie pomaga.
      Ma ktoś jakiś sposób na to?
      Pozdrawiam 
       
    • Przez mjurgonski
      Witam . Mam problem z case mx 100c , gdy go odpale i chce ruszyć włączając rewers  do porzodu zapala sie pomarańczowa kontrolka N i wtedy juz nawet do tylu nie chce jechać, jednak gdy go ponownie odpale i włączenie rewers  na tył to do tylu jedzie . Jaka może być przyczyna?  
    • Przez sunday
      Witam mam takie pytanie czy w CASE MX 135 jest to normalnie, że WOM na wolnych obrotach włącza się i po chwili sam się wyłącza, po dodaniu nawet minimalnie gazu wszystko działa jak należy. Pytam z czystej ciekawości bo w pracy to  nie przeszkadza
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.