Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam, mam problem z moim t5050. W największe mrozy do -25 odpalał bez zarzutu, teraz jest -7 i nic. silnik kręci i jakby słychać stukanie, cykanie w pompie i jakby paliwa nie dostawał. Luzowałem wtrysk i jednak pompa podaje pakiwo. Proszę o pomoc bo nawet nie mam jak bel krowom przywieźć.

Opublikowano

Gdzieś coś przymarzlo. Najlepiej postawić w ciepłe. Ja postawiłem naprzeciwko pompy, wtryskow, farelki podgrzałem trochę i pomogło. Nie wiem jaki masz filtr paliwa. Można wykręcić, wylać co jest i wlać ciepłej ropy.

Opublikowano

Na 100l zimówki dodałem 150ml tego ulepszacza. 6 lat nie było z niczym kłopotu żadnej zimy i się smerf zbuntował. Wezmę go jeszcze pod rozruch i się zobaczy czy to tylko mróz.

Opublikowano

dodaj trochę paliwa 95 do ropy tylko w miarę rozsądku oczywiście np na 80 litrów Max do 4 litrów to pomoże w rozruchu ale i nie zaszkodzi silnikowi ja tak robię w butach i ciągniku i mam spokój
A busach
przepraszam za pomyłkę chodzi o busy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v