Skocz do zawartości

Ursus 1224 problem z uciągiem pługa obrotowego.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Części częściami ale ile on Ci spali na hektar? Skoro kupiłeś trupa to i miałeś JD trupa więc się nie dziw że się sypał. Widzę że lubisz "okazje" i tak to się kończy

wiesz mógłbym się zarżnąć na kolejny kredyt żeby kupić nowszego TRUPA albo całkiem kupić nówkę i zastanawiać się jak ja go spłacę jak większość rolników z mojego rejonu. Każdy orze jak może jak będzie mnie stać to kupię coś nowego ale póki co to muszę jeden kredy za ziemię spłacić

Opublikowano

wiesz mógłbym się zarżnąć na kolejny kredyt żeby kupić nowszego TRUPA albo całkiem kupić nówkę i zastanawiać się jak ja go spłacę jak większość rolników z mojego rejonu. Każdy orze jak może jak będzie mnie stać to kupię coś nowego ale póki co to muszę jeden kredy za ziemię spłacić

 

Witam!Ja podobne problemy miałem z zetorem 8145,-wyrzuciłem wzmacniacz momentu,i śmiga z huardem 4 obrotowym 37cm na skibę.Trochę ma ciężko bo 1 szosowa,lub 4 terenowa,ale co porównywać 80km,a 120km jak kolega ma.

Opublikowano

Witam!Ja podobne problemy miałem z zetorem 8145,-wyrzuciłem wzmacniacz momentu,i śmiga z huardem 4 obrotowym 37cm na skibę.Trochę ma ciężko bo 1 szosowa,lub 4 terenowa,ale co porównywać 80km,a 120km jak kolega ma.

te moje 120 km się rozbiegło po polach i może zostało kilka   :D a wzmacniacz momentu to potocznie półbiegi żółw/zając? 

Opublikowano (edytowane)

ja już kupiłem z niedziałającym. mówią że to się zaspawuje.. chociaż planuje to zrobić bo jak gadam z ludźmi którzy mają zetory i ursusy to nie wyobrażają sobie nie mieć półbiegu. 

Edytowane przez KarolGo
Opublikowano (edytowane)

KarolGo czytając twój problem z 1224 sprawa prosta .jeśli chodzi o napęd to masz walniete tarczki zamień je na sprzęgło klowe. Jeśli dobrze działa Wom to mikropompka powinna być dobra. Jeśli po wymianie tarczek lub sprzęgła klowego dalej będzie szarpać lub rozlanczac to wymień mikropompke. Co do słabego silnika to odpowiedziałeś sam sobie na pytanie mówiąc że mniejszy daje radę a 1224 nie.więc masz padnięty silnik i sprawdź wtryski. Bo są tacy co szukaja oszczędności na paliwie i zakładają końcówki wtryskow od 4 garowego
A odnośnie pół biegów to jest niebo a ziemia. Niewywalaj pół biegów tylko zrub porządnie i będziesz jeździł zadowolony.zrobisz dobrze będziesz miał spokój na dłuższy czas.nic niespawaj. Ja mam 2 takie ciągniki i w każdym działają pół biegi .i nikt nie namowi mnie na zaspawanie. Pozdrawiam

Edytowane przez domino5654321
Opublikowano

ja już kupiłem z niedziałającym. mówią że to się zaspawuje.. chociaż planuje to zrobić bo jak gadam z ludźmi którzy mają zetory i ursusy to nie wyobrażają sobie nie mieć półbiegu. 

 

No tak każdy ma swoją opinie-jeden mówi tak,drugi inaczej.Ja natomiast mam problem z napędem po zmianie opon z ,16,9/34 na 18,4/34,po włączeniu napędu hamuje mi przód,i teraz nie wiem jakie koła zębate dobrać do przystawki.W katalogach są przekłamania-jeden podaje takie koła ,drugi inne.w trzecim niema takiego układu kół.Morze ktoś fizycznie przerabiał ten temat?Proszę o poradę i sugestie!

Opublikowano

domino5654321 Dzięki za rady. jak już pisałem to mikro pompkę mam dobrą bo ma 12 atm mechanik stwierdził że to jest właściwe ciśnienie. mam trochę problemów z tym ciągnikiem miało być pięknie wyszło jak zawsze. zrobienie półbiegów kosztuje coś koło 1000PLN słyszałem ale raczej to zrobię mniej będzie ciągnik po tyłku dostawać. czy używa ktoś 1224 do siania kukurydzy? chodzi głównie o szerokość ja mam koła 420/70 a tył 18.4 i tak jak patrze to po styku w rzędach idzie. Tył można obrócić i go zwężyć ale co z przodem zrobić?  

Opublikowano

Dla opon 16.9/34 12.4/24 są przełożenia: 24z koło na wałku atakującym, 46z koło pośrednie, 29z koło w przystawce. Dla opon 18.4/34 12.4/24: 27z, 45z, 32z. Jeśli miałeś ten pierwszy układ opon a teraz masz ten drugi to żeby się wszystko zgrywało bez konieczności rozpoławiania ciągnika i wymiany kompletu kół zębatych to musisz na przód założyć opony 14.9-24 a w przystawce mieć koło 31z. (18.4/34 14.9/24: 24z, 46z, 31z)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomaszmab
      Witam wszystkich, kupiłem ciągnik rok temu . Poprzedni właściciel oszukał mnie i nie powiedział że ciągnik ma pęknięty tylny most przy okienku na napęd . Pęknięcie na dole , most pospawany , zaszpachlowany , sączy się olej bardzo powoli. Zbiłem szpachle jak szukałem wycieku to trafiłem na to. Wcześniej myślałem że to na łączeniu między skrzynia a mostem że  gdzieś uszczelka się podwinęła przy zakładaniu itp. A tu takie kwiatki wyszły . Ciągnik z turem. Tak ukrył wadę że wogle tego nie było widać , zaszpachlowane luks . W chłodne dni jak teraz to praktycznie nic nie leci . Co można z tym zrobić ? Wymianiac most ? Czy zakleić , zasmarować dwuskładnikiem i liczyć że nie będzie pękało dalej? Pęknięcie na 15 cm .. 





    • Przez rolnikgospodarny95
      Mam stara deskę rozdzielcza i chcę założyć gnizdo zapalniczki w jakim miejscu usytuować żeby nie zawadzała?
    • Przez Adam20000
      Dzień dobry 
      Planuję pomalować swojego ursusa 1201.Jaką polecacie farbę na blachy kolor żółty. Chciałbym aby malowanie pasowało jak najbardziej do oryginału. Ursus  jest z roku 1981.
    • Przez derxyyy
      1.Dzień dorby mam pytanie zna ktoś na internecie lub wie jakie siedzenie polecić do 1000zł do ursusa 914 mogą być linki? 2. Oraz mam pytanie podesłał by ktoś na je zamocować jak zrobić całe mocowanie lub gdzie można także kupić z góry za odpowiedzi będę wdzięczny. 3. Wie ktoś gdzie można kupić Płyte/Podstawę siedzenia do ursusa 914 z pasującym siedzeniem ?
    • Przez Godzio
      Witam mam Jechałem sobie na pole i wracając zaczął slizgac mi na żółwiu przy startowaniu więc podciaglem tasme i tak robiłem aż skończyła mi sie tasma bo akurat były żniwa i po żniwach zmieniłem mikropompke i tasme nowa i znów ten sam problem tylko dzis zauważyłem że dodatkowo przy żółwiu nie chodzi mi przedni napęd za zajacu zalacz mi przedni napęd i nie slizga sie zajac Wiem przeważnie jest na odwrót że slizga na zajacu i nie pracuje przedni napęd a tu jest na odwrót na żółwiu slizga i przedni naped nie chodzi co może byc nie tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v