KarolGo

Ursus 1224 problem z uciągiem pługa obrotowego.

Polecane posty

pawel885    2279

Części częściami ale ile on Ci spali na hektar? Skoro kupiłeś trupa to i miałeś JD trupa więc się nie dziw że się sypał. Widzę że lubisz "okazje" i tak to się kończy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KarolGo    37

Części częściami ale ile on Ci spali na hektar? Skoro kupiłeś trupa to i miałeś JD trupa więc się nie dziw że się sypał. Widzę że lubisz "okazje" i tak to się kończy

wiesz mógłbym się zarżnąć na kolejny kredyt żeby kupić nowszego TRUPA albo całkiem kupić nówkę i zastanawiać się jak ja go spłacę jak większość rolników z mojego rejonu. Każdy orze jak może jak będzie mnie stać to kupię coś nowego ale póki co to muszę jeden kredy za ziemię spłacić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24

wiesz mógłbym się zarżnąć na kolejny kredyt żeby kupić nowszego TRUPA albo całkiem kupić nówkę i zastanawiać się jak ja go spłacę jak większość rolników z mojego rejonu. Każdy orze jak może jak będzie mnie stać to kupię coś nowego ale póki co to muszę jeden kredy za ziemię spłacić

 

Witam!Ja podobne problemy miałem z zetorem 8145,-wyrzuciłem wzmacniacz momentu,i śmiga z huardem 4 obrotowym 37cm na skibę.Trochę ma ciężko bo 1 szosowa,lub 4 terenowa,ale co porównywać 80km,a 120km jak kolega ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KarolGo    37

Witam!Ja podobne problemy miałem z zetorem 8145,-wyrzuciłem wzmacniacz momentu,i śmiga z huardem 4 obrotowym 37cm na skibę.Trochę ma ciężko bo 1 szosowa,lub 4 terenowa,ale co porównywać 80km,a 120km jak kolega ma.

te moje 120 km się rozbiegło po polach i może zostało kilka   :D a wzmacniacz momentu to potocznie półbiegi żółw/zając? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KarolGo    37

ja już kupiłem z niedziałającym. mówią że to się zaspawuje.. chociaż planuje to zrobić bo jak gadam z ludźmi którzy mają zetory i ursusy to nie wyobrażają sobie nie mieć półbiegu. 

Edytowano przez KarolGo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

KarolGo czytając twój problem z 1224 sprawa prosta .jeśli chodzi o napęd to masz walniete tarczki zamień je na sprzęgło klowe. Jeśli dobrze działa Wom to mikropompka powinna być dobra. Jeśli po wymianie tarczek lub sprzęgła klowego dalej będzie szarpać lub rozlanczac to wymień mikropompke. Co do słabego silnika to odpowiedziałeś sam sobie na pytanie mówiąc że mniejszy daje radę a 1224 nie.więc masz padnięty silnik i sprawdź wtryski. Bo są tacy co szukaja oszczędności na paliwie i zakładają końcówki wtryskow od 4 garowego
A odnośnie pół biegów to jest niebo a ziemia. Niewywalaj pół biegów tylko zrub porządnie i będziesz jeździł zadowolony.zrobisz dobrze będziesz miał spokój na dłuższy czas.nic niespawaj. Ja mam 2 takie ciągniki i w każdym działają pół biegi .i nikt nie namowi mnie na zaspawanie. Pozdrawiam

Edytowano przez domino5654321

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24

ja już kupiłem z niedziałającym. mówią że to się zaspawuje.. chociaż planuje to zrobić bo jak gadam z ludźmi którzy mają zetory i ursusy to nie wyobrażają sobie nie mieć półbiegu. 

 

No tak każdy ma swoją opinie-jeden mówi tak,drugi inaczej.Ja natomiast mam problem z napędem po zmianie opon z ,16,9/34 na 18,4/34,po włączeniu napędu hamuje mi przód,i teraz nie wiem jakie koła zębate dobrać do przystawki.W katalogach są przekłamania-jeden podaje takie koła ,drugi inne.w trzecim niema takiego układu kół.Morze ktoś fizycznie przerabiał ten temat?Proszę o poradę i sugestie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KarolGo    37

domino5654321 Dzięki za rady. jak już pisałem to mikro pompkę mam dobrą bo ma 12 atm mechanik stwierdził że to jest właściwe ciśnienie. mam trochę problemów z tym ciągnikiem miało być pięknie wyszło jak zawsze. zrobienie półbiegów kosztuje coś koło 1000PLN słyszałem ale raczej to zrobię mniej będzie ciągnik po tyłku dostawać. czy używa ktoś 1224 do siania kukurydzy? chodzi głównie o szerokość ja mam koła 420/70 a tył 18.4 i tak jak patrze to po styku w rzędach idzie. Tył można obrócić i go zwężyć ale co z przodem zrobić?  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    51

Dla opon 16.9/34 12.4/24 są przełożenia: 24z koło na wałku atakującym, 46z koło pośrednie, 29z koło w przystawce. Dla opon 18.4/34 12.4/24: 27z, 45z, 32z. Jeśli miałeś ten pierwszy układ opon a teraz masz ten drugi to żeby się wszystko zgrywało bez konieczności rozpoławiania ciągnika i wymiany kompletu kół zębatych to musisz na przód założyć opony 14.9-24 a w przystawce mieć koło 31z. (18.4/34 14.9/24: 24z, 46z, 31z)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj