Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

T5.105 EC na fajnym wyposażeniu 160 netto ale bez tuza i womu :/

jaki dealer proponuje takie ceny? ja obdzwoniłem kilku w wlkp i łódzkim i ten sam model ale dual comand z szerokim ogumieniem ceny od 170 netto wzwyż  i ceny raczej już ostateczne  

Opublikowano

Zetor Forterra 100 HSX 220tyś brutto , z rabatem 20tyś brutto. Z jakimiś opcjami dodatkowymi ale nie pamiętam jakimi . Drogo się wydaje , co sądzicie ? :D

u koga ta oferta

Gość Damian1994rolnik
Opublikowano

może znacie ceny New Holland T6.125 oraz T6.145

 

Od 214 netto T6.145 5 tys netto wiecej

Opublikowano

Witam. Interesuje mnie cena MF 5609 z jakimś dobrym turem. Bądź czy polecacie jakiś ciągnik do tura około 100km żeby ważył ponad 4tony, rewers elektro hydrauliczny, klima, w miarę szerokie koła, zwrotny, pneumatyka, no i żeby nie był jakimś wielkim smokiem na paliwo. :D ciągnik pracował by głównie przy ładowaczu i na łąkach oraz transporcie. Pozdrawiam i z góry dzięki.
I odrazu zapytam też cena mf 3630 nowego?

Opublikowano

@matchomi

A wyposażenie typu: klimatyzacja, fotel pneumatyczny, radio mp3, okno dachowe, sterowanie tuz, wom na błotnikach, 3 prędkości wom - takie wyposażenie jest już w standardzie oferowanym przez dilerów? Dla T5-ek z tier 4a często tak było. Nawet i hamulce pneumatyczne 2 obw przyczep. Mimo że w katalogu to wyposażenie figurowało jako opcje.

 

Opublikowano

ale w tej cenie już uwzględniony jest rabat? Jak już gdzieś wcześniej wspominałem, zetory już do najtańszych nie należą.

 

Tak , jest już uwzględniony . Bez rabatu 240 tyś .

u koga ta oferta

 

Zamość Agromarket

Opublikowano

@matchomi

A wyposażenie typu: klimatyzacja, fotel pneumatyczny, radio mp3, okno dachowe, sterowanie tuz, wom na błotnikach, 3 prędkości wom - takie wyposażenie jest już w standardzie oferowanym przez dilerów? Dla T5-ek z tier 4a często tak było. Nawet i hamulce pneumatyczne 2 obw przyczep. Mimo że w katalogu to wyposażenie figurowało jako opcje.

Wszystko sie zgadza

Ale te opcji dodatkowo diler zaznaczał i jeszcze obciążniki 10x40kg, dwa wyjścia hydrauliki standard

myślę nad oponami 540R38 chyba dopłata 1tyś

 

Cena odpowiednia? Porównuje do nowego 6095MC ale na dzisiaj do końca stycznia taki model aż 232tyś z TLS (pierwotnie o takim mysłałem)

Opublikowano

Wszystko sie zgadza

Ale te opcji dodatkowo diler zaznaczał i jeszcze obciążniki 10x40kg, dwa wyjścia hydrauliki standard

myślę nad oponami 540R38 chyba dopłata 1tyś

 

Cena odpowiednia? Porównuje do nowego 6095MC ale na dzisiaj do końca stycznia taki model aż 232tyś z TLS (pierwotnie o takim mysłałem)

czy standardowo t5 100 nie jest na r 34  z tyłu?

Opublikowano (edytowane)

Wszystko sie zgadza

Ale te opcji dodatkowo diler zaznaczał i jeszcze obciążniki 10x40kg, dwa wyjścia hydrauliki standard

myślę nad oponami 540R38 chyba dopłata 1tyś

 

Cena odpowiednia? Porównuje do nowego 6095MC ale na dzisiaj do końca stycznia taki model aż 232tyś z TLS (pierwotnie o takim mysłałem)

 

Za 1 tys. zł to ja bym dopłacił. A z przodu są felgi R24 czy R28? Bo na relacjach z pokazów widziałem R28 z oponami 440/65.

 

Odnośnie ceny - T5 95 w takim samym wyposażeniu, jak napisałem na poprzedniej stronie, i chyba z 3 wyjściami hydraulicznymi, dodatkowo na kołach z tyłu 540/65 R38, przód R24 o szerokości 440 albo 480mm i profilu 65, ale bez obciążników kosztował około 165 tys zł netto (cennik ze strony dilera). Ale skrzynia to była DualCommand, tu jest ElectroCommand + 40 km/h eco.

Tu mamy wliczoną też amortyzację przedniej osi - koszt około 12-14 tys zł netto i przednie obciążniki 3-4 tys zł netto. I mamy wycenę na 196,5 tys. zł netto (doliczam 1 tys zł do większych kół, 1,5 tys do dodatkowego złącza hydraulicznego), czyli 31.5 tys zł netto więcej, po odjęciu dodatkowego wyposażenia wychodzi około 178.5-181.5 tys. zł netto. I jest już skrzynia EC, kiedyś chyba do niej trzeba było dopłacić około 15, max. 20 tys zł netto względem skrzyni DC.

Cena - jak za nowy model - raczej nie jest jeszcze zła.

 

edit: wzmocniona główna pompa hydrauliczna o wydajności 84l/min, to jeszcze pozycja z modelu T5 95 za 165 tys zł netto, tego nie wziąłem wyżej pod uwagę w obliczeniach.

 

Ale na rynku z popytem na nowe traktory nie jest dobrze, więc można spróbować zapytać czy np. 188 tys. zł netto będzie zadowalające. ;)

 

W sprawie JD można ewentualnie spróbować podzwonić do dilerów z całej Polski, bo u nich chyba nie ma regionalizacji? Ale 232 tys. zł netto, to imo dużo za dużo. Mimo że traktor jest większy, cięższy. A podnośnik w standardzie, to słabo wygląda max. 2150 kg w odległości 610 mm od końca cięgien. I oprócz SCR z AdBle jest jeszcze DPF. Może się z czasem okazać, że za 180-190 tys. zł, to będzie można nabyć serię 5R, to by tłumaczyło trochę ceny za nowe MC.

 

 

@kewin123

Według strony NH, to tak - T5 100 ma w standardzie na tyle felgę 34 cale.

 

Edytowane przez Kos_pl
Opublikowano

Podana cena była na 480R38 i R28 z przodu

Niestety ale T5.95 nie jest juz dostępny.

Mam pytanie jak sie sprawuje miękka os w NH w porównaniu do TLS JD?

Wszystko zależy jak będzie z nowym portalem aby ciągnik zakupić na MGR czy uda sie kupic wybrana marke w gre wchodzi jeszcze MF5710SL ( z kolami R34tylnymi bez TLS za jakieś 201tys)

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

machtomi, MF 5710 SL za 201 tys zł netto? 3 cylindrowy MF 5610 potrafi niewiele mniej kosztować w standardzie. A 4 cylindrowy 5611, to coś około 210 tys zł netto. Seria 5700 to jeszcze poziom wyżej. Znalazłem kiedyś cenę katalogową to napisano: "od 79 tys. euro", niech będzie teraz 65 tys euro, ale to i tak wychodzi powyżej 250 tys zł netto. Chyba, że w ostatnim czasie coś się mocno pozmieniało, nie wiem.

Hm...

Edytowane przez Kos_pl
Opublikowano

Oferta na dziś bez żadnej negocjacji:

Ciagnik rolniczy Massey Ferguson 5612 :
 
Wyposażenie standardowe:
- moc max. 120 KM przy 2000 obr/min, 
- moc znamionowa 115 KM wg ISO,
- moc homologowana  kW/KM - 86/117 przy 2200 obr/min.,
- silnik AGCO POWER, 4 - cyl.,poj. 4,4 l, Common Rail, 4 zaw/cyl.,
- układ SCR II generacji + DOC,
- ŚCIĘTA MASKA,
- AMORTYZOWANA OŚ,
- skrzynia Dyna-4, 16/16 (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna,
- system SPEEDMATCHING,
- wyświetlacz kontrolno-sterujący DOT MATRIX,
- FUNKCJA SPRZĘGŁA W HAMULCU,
- AUTOMATYCZNY WYŁĄCZNIK PRĄDU,
- AUTOMATYCZNA RED. OBR. SILNIKA ZINTEG. Z HAMULCEM POSTOJOWYM,
- klimatyzacja + ogrzewanie kabiny,
- KLIMATYZOWANY SCHOWEK,
- regulowana kolumna kierownicy,
- fotel pneumatyczny,
- siodełko dla pasażera,
- analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza, 
- duże teleskopowe lusterka zewnętrzne, 
- wycieraczka tylnej i przedniej szyby ze spryskiwaczem ( niezależnym),
- zaczep górny automatyczny, przestawiany wysokościowo,
- zaczep dolny do przyczep jednoosiowych ( dolna belka ),
- zaczep dolny PITON do przyczep jednoosiowych ( bolec ),
- ogumienie przód  380/70 R28,
- ogumienie tył       480/70 R38,
- FELGI SKRĘCANE,
- błotniki tylne 2 m z przedłużeniami,
- przednie błotniki,
- tylny TUZ - udźwig 5 200 kg, kat.III,
- EHR - sterowanie TUZ-em,
- system AKTYWNEJ AMORTYZACJI W TRANSPORCIE,
- tylny WOM -  540/540E/1000 obr./min,
- ELEKTRONICZNA ZMIANA PRĘDKOŚCI W.O.M,
- sterowanie W.O.M. + TUZ z błotników tylnych,
- AUTOMATYKA WAŁKA W.O.M,
- 3 pary wyjść hydraulicznych,
- oświetlenie robocze przednie (2 pary) i tylne (2 pary), montowane w dachu,
- oświetlenie na słupkach kabiny (1 para),
- oświetlenie robocze na tylnych błotnikach (1 para),
- światło ostrzegawcze - "kogut" x 2 szt.,
- radio MP3,
- obciążniki przednie demontowane 610 kg ( 10 x 55 kg, 1 x 60 kg z zaczepem ),
- instalacja pneumatyczna jedno i dwu-obwodowa.
 
 
Cena 63 600 euro netto= 279840 ZŁ


CENA MASSEY FERGUSON 6612 OK. 30 TYS ZŁOTYCH DROŻEJ
Opublikowano

machtomi, MF 5710 SL za 201 tys zł netto? 3 cylindrowy MF 5610 potrafi niewiele mniej kosztować w standardzie. A 4 cylindrowy 5611, to coś około 210 tys zł netto. Seria 5700 to jeszcze poziom wyżej. Znalazłem kiedyś cenę katalogową to napisano: "od 79 tys. euro", niech będzie teraz 65 tys euro, ale to i tak wychodzi powyżej 250 tys zł netto. Chyba, że w ostatnim czasie coś się mocno pozmieniało, nie wiem.

Hm...

Ta nowa seria jest  tańsza maja tylko 95KM
 
MF 5710 SL
Wyposażenie standardowe:

- moc max. 100 KM przy 2000 obr/min, 

- moc znamionowa 95 KM wg ISO,

- moc homologowana  kW/KM - 74/100 przy 2200 obr/min.,

- silnik AGCO POWER,4 - cyl., poj. 4,4 l, Common Rail, 4 zaw. na cylinder, Tier 4 F,

- układ SCR III generacji + DOC,

- ŚCIĘTA MASKA,

- skrzynia Dyna-4, 16/16 (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna,

- system SPEEDMATCHING,

- KOLOROWY wyświetlacz kontrolno-sterujący SIS ( licznik ha + zużycie paliwa ),

- elektroniczny wyłącznik prądu,

- FUNKCJA SPRZĘGŁA W HAMULCU,

- hamulec postojowy z funkcją REDUKOWANIA OBROTÓW SILNIKA,

- klimatyzacja + ogrzewanie kabiny,

- regulowana kolumna kierownicy, fotel pneumatyczny, siodełko dla pasażera,

- duże teleskopowe lusterka zewnętrzne, 

- wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,

- zaczep górny automatyczny, przestawiany wysokościowo,

- zaczep dolny do przyczep jednoosiowych ( dolna belka ),

- zaczep dolny PITON do przyczep jednoosiowych ( bolec ),

- ogumienie przód  380/85 R24,

- ogumienie tył       460/85 R34,

- błotniki tylne 2 m z przedłużeniami,

- przednie błotniki,

- tylny TUZ - udźwig 5 200 kg, kat.III,

- EHR - sterowanie TUZ-em,

- system AKTYWNEJ AMORTYZACJI W TRANSPORCIE,

- AUTOMATYCZNA blokada mechanizmu różnicowego - " HYDRALOCK "

- tylny WOM -  540/540E/1000 obr./min,

- ELEKTRONICZNA ZMIANA PRĘDKOŚCI W.O.M.,

- sterowanie W.O.M. + TUZ z błotników tylnych,

- AUTOMATYKA WAŁKA W.O.M.,

- 3 pary wyjść hydraulicznych,

- max. wydatek pompy hyd. 90 l/min., ( 58 + 32),

- oświetlenie robocze przednie (2 pary) i tylne (2 pary), montowane w dachu,

- oświetlenie na słupkach kabiny (1 para),

- oświetlenie robocze na tylnych błotnikach (1 para),

- światło ostrzegawcze - "kogut",

- radio MP3,

- obciążniki przednie demontowane 610 kg ( 10 x 55 kg, 1 x 60 kg z zaczepem ),

- instalacja pneumatyczna jedno i dwu-obwodowa.

 
Cena : 46 200,00 euro netto
Opublikowano (edytowane)

Nie spodziewałem się tego. Myślałem że cena będzie dużo wyższa nawet za najsłabszy model w tej serii. A ciągnik całkiem przyzwoity - silnik już 4,4l pojemności, 420 Nm przy 1600 rpm nie zachwyca, jednak też da to 96 KM przy 1600 rpm, potencjał do chipowania jest na pewno spory, bo najmocniejszy model ma około 130 KM. 255 cm rozstawu osi - osie więc są rozstawione znacznie szerzej niż u New Hollanda T5 - 238 cm czy JD 6 MC/RC - 240 cm. Masa podobna do NH T5, ale trochę mniejsza 4300 vs 4550 kg. Większe modele są cięższe, ważą około 4800 kg bez obciążników.
Plus że jest sam SCR z AdBlue bez DPF.

Udźwig tylnego podnośnika znacznie lepszy niż u większości ciągników JD serii 6MC/RC - przynajmniej ze std. podnośnikiem, podobny do NH T5, ale od najsłabszego modelu wygląda, że tylny tuz jest kategorii 3. Ciekawe czy jest to pełna kategoria 3, bo wtedy jest też szerszy rozstaw ramion, co wtedy z maszynami pod tuz kategorii 2? Da ich się jakoś bezpiecznie podczepić? Dla 3N jest większa tylko średnica wewnętrznych kul do haków, a to już da się obejść przejściówkami.

Edit: w broszurach jest mowa o końcówkach haków, wygląda to mi więc na kategorię 3N.
Nie ma też ścisłości odnośnie masy bez obciążników dla modelu 5710 SL raz jest 4300 kg, w innej 4800 kg. Ale tak czy inaczej, to fajny jest ten MF.

Edytowane przez Kos_pl
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Planujecie zakup nowego ciągnika rolniczego w tym roku? Macie jakieś wyceny nowych ciągników? Odwiedziliście jakiegoś dilera?
      jeżeli znacie ceny nowych ciągników lub zamówiliście nowy ciągnik podzielcie się informacją z innymi użytkownikami, na pewno pomożecie podjąć decyzję.
      Kontynuacja tematu: 
       
    • Przez paweł199413
      Stoję przed wyborem przyczepy jednoosiowej coś w okolicy 4t. Co polecacie. Moze ktoś z was ma coś w miarę na sprzedaż 
    • Przez maniek05
      Witam mam do wymiany opony 420/70/r24 czy Turecka firma OZKA zda egzamin moze jakaś opinia ,dużo jeżdżę po asfalcie  jake opony polecicie
       
    • Przez ursus914mirokk
      Witam chce kupić rozrzutnik obornika SIPMA RO 800 Zefir lub PRONAR NV161/2  czy ktoś posiada taki rozrzutnik jaki podałem lub ma tej firmy?? jake sa wady i zalety ? na co zwrucic uwage 
    • Przez yacenty
      Witam!
      prosze w miare mozliwosci o rozne cenniki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v