Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam mały dylemat. W niedalekiej przyszłości chciałbym kupic zetora forterre.Na co trzeba zwrócić szczególną uwagę przy zakupie używanego egzemplarza?Co najczęściej się psuje? Jakie są ceny najczęściej psujących się elementów?

Opublikowano

mam 11441 od 2005r i rzadko ktoś oprucz mnie nią jeździ jestem z miej zadowolony jest to dobrze dodracowany ciągnik wszystkie elementy sprawiają wrarzenie jakby zostały zrobione "na zapas" z wytrzymałością nie miałem odpukać żadnej awarii a półbiegi które przez pierwsze1500mth raz działały raz nie wyrobiły sie i działają ok polecam

Opublikowano

to sie zgadza dymienie jest i dopuki sie nie nagrzeje to jest troche mułowaty ale potem to śmiga do tego przywykłem i wcale to njie przeszkadza odwrotnie jest w proximie tam dymka nie puści a moc dostępna od zaraz ale wykonanie proxy gorsze

Opublikowano

zwróć uwage na olej w skrzyni i tylnym moscie ,ja wyjmiesz miarke i zamiast oleju będzie czarna smoła to sobie odpuść kupno ,to są oznaki dbania o ciągnik pózniej możesz mieć kłopoty zużyte pompy, rozdzielacz ,wzmacniacz ,synchronizatory w skrzyni ,z czech i słowacji nie polecam u mnie w okolicy kilku kupiło sobie zetory miało być ładnie i pięknie a co się okazało to trzeba było gruntowne remonty w nich przeprwadzać

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za obszerne info w tym temacie! A tak na marginesie, ile pali forterra w typowych pracach, bo chciałbym, aby był to u mnie 3 ciągnik (pierwszym i drugim będą-Lambo r2 86 i John Deere 6530 lub 6630).

Edytowane przez MarcinPykuS
Cytowanie poprzedniego postu.
Opublikowano

Pali w granicach 10 litrow... I zimny silnik ma prawo kopcić ale na siwo, biało natomiast po zagrzaniu nie powinien kopcic na siwo bo jest to oznaka że bierze olej. Zdrowy silnik przy gwałtownym dodawaniu gazu kopci na czarno, intensywny czarny, bardzo ciemny!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v