Skocz do zawartości

Który najlepszy  

539 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oto kandydaci:

    • df agrofarm
      262
    • same eksploler3
      98
    • lamborghini r3evo
      94


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ale sranie w banie................. ktoś coś słyszał o chinach i teraz powtarza jakieś pierdoły. a to że JD też ma fabryke w chinach to już nikt nie mówi, poza tym silniki produkowane są tylko w niemczech, sprzedają je jeszcze do prawie wszystkich modeli Fend-ów, wiec nie sądze żeby były z CHIN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano

Tak tylko napisałem o tych chinach, bo deutz ma fabryke w chinach, a już mnie denerwuje to gadanie (nie tylko na af) każdego mądrego że a to że z jednej fabryki, a to że z innych bo df z niemieckich a reszta z włoch, a to że włoch to gówno a niemiec taki dobry itd itd tak samo z case jx i new hollandem td, lub że seria jd 5020 jest z brazylii, a czytalem w gazecie że w niemczech są robione, każdy dieler ścieme wali i tyle najlepszym przykładem jest pewien dieler który kiedyśprowadził lamborghini a teraz ma fotny i farmtracki na pytanie o lambo (kiedyśznajomy u nich kupił odpowiedział):

"Panie lamborghini to może i samochody są dobre, ale nie traktory, mamy świetne ciągniczki, fotony ludzie kupują i bardzo chwalą sobie szczerze poelcam" :) , na pyatnie o awaryjność - nie ma żadnych problemów z 5 sprzedanych w 3 rozruszniki się rozleciały po kilku tyg. ;) , na pytanie o cene - to będzie najśmieszniejsze - 92 tyś :):):)

Opublikowano
ale sranie w banie................. ktoś coś słyszał o chinach i teraz powtarza jakieś pierdoły. a to że JD też ma fabryke w chinach to już nikt nie mówi, poza tym silniki produkowane są tylko w niemczech, sprzedają je jeszcze do prawie wszystkich modeli Fend-ów, wiec nie sądze żeby były z CHIN!!!!!!!!!!!!!!!!!

obawiam sie ze kompletnie nie zrozumiales przeslania ferdka ;) , chodzilo mu mniej wiecej o to samo co tobie :)

Opublikowano

Jak już pisałem w innym temacie napisze też i w tym, że:

W jakimś wydaniu rpt były opisane te trzy modele,bo nie brali pod uwagę hurlimanna który też należy do tej grópy i są to tzw. czworaczki,że agrofarm,r3 evo i explorer różnią się kolorem,maską, kolorem wnętrza i obiciem foteli, kolor wnętrza jest (oczywiście tylko niektóre elementy) są w agrofarmie zielone,a te same w explorerze czerwone a w lambo te same są srebrne. I to tylko taka różnica.

 

A co do tych cen to nie wiem ale słyszałem,że seria 100 kosztuje 170000 zł a seria 85 150000zł ale jak naprawdę są tańsze to nawet lepiej.

A dla waszej wiadomości to seria 100 nie ma 98 KM tylko 96 KM a seria 85 ma 82 KM. Może dla was to nie ma różnicy ale lepiej podawać prawdziwe parametry.

Opublikowano

Nieprawda, że DF jest najdroższy. Ceny też są takie same zależą od tego u jakiego deelera kupisz ciągnik. Ja kupiłem DF-a z Rolsadu a za takie samo Lamborghini inny deeler chciał więcej kasy.

Opublikowano
Nieprawda, że DF jest najdroższy. Ceny też są takie same zależą od tego u jakiego deelera kupisz ciągnik. Ja kupiłem DF-a z Rolsadu a za takie samo Lamborghini inny deeler chciał więcej kasy.

Otrzymałeś taką cenne ponieważ kupiłeś u bardzo dobrego deelera który oferuje konkretne cenny ale prawidłowo według cennika DF jest droższy o parę tysięcy ( widziałem cennik )

Reszta to kwestia upustu jaki nam oferuje sprzedawca i wtedy faktycznie DF może być tańszy od lambo

Opublikowano

Trudno mi powiedzieć ile Rolsad chciałby za takie samo Lambo. Mówili mi, że mniej więcej tyle samo co za DF-a. Ja po prostu chciałem DF-a, powiedziałem konkretnie co w nim chce a oni przyjechali do mnie z ofertą finansową i potem sprawdziłem czy czasami ktoś nie sprzeda mi taniej takiego DF-a albo identycznego Lambo taniej i okazało się, że Rolsad jest bekonkurencyjny, nie tylko finansowo, ale też i w innych kwestiach, więc wziąłem tego Agrofarma od nich.

Opublikowano

zmieniał ktoś na gwarancji korek od płynu hamulcowego, czy ten korek ma prawo lekko się pocić? podobno to taka jakby wada fabryczna w tych modelach miał ktoś z tym problem, czy nie zwracacie uwagi na takie drobnostki?

Opublikowano

Mam pytanie do uzytkowników agrofarmów.

Czy to jest normalne że przy redukcji z 5 na 4 przy prędkości powyżej 16 km/h słychać zgrzyt?? dopiero jak prędkość spadnie powiedzmy tych 14 km/h redukcja jest możliwa.

Jescze jedno pytanie mam odnosnie reduktora. Czy we wszystkich ciągnikach tej serii jest tak trudno przerzucic reduktor z zajaca na zółwia?? w agrofarmie którym jeździłem wchodził bardzo ciężko a czasami żeby włączyć zółwia trzeba było wrzucic najpierw na ślimaka a dopiero później na żółwia.

Agrofarm którym jeździłem tył to włąsnie ten: http://allegro.pl/it...rofarm_100.html

-skrzynia 40/40 z 1 biegiem pod obciązeniem

-rewers elektrohydrauliczny

-przedni napęd,WOM blokada włączane elektorhydraulicznie

-klimatyzacja

-przeszklony dach

-przycisk sprzęgła w dzwigni zmiany biegów

Jestem własnei w trakcie poszukiwania ciagnika z ładowaczem dlatego zainteresowałem sie tym egzemplarzem. jego wyposażenie jak i stan są bardzo dobre jednak ta skrzynia mnie zniechęca.

 

PS. czy dzwignia zmiany biegów powinna tak luźno latac na boki?? czy przy ruszaniu ta dzwignią na boki nie powinny byc wyczuwalne jakies progi??

Opublikowano

Hej mam pytanko pekła mi dzisaj w r3 sprezynka co podtrzymuje pedał sprzęgła do gory sprezynke kupilem koszt 12 zł tylko dostęp taki sobie myślę ze narazie moge jezdzic bez sprezynki a jak robota sie skonczy to sie zalozy a jak wy myslicie

Opublikowano

orginalna sprężynka do niego 12 zł czy dobierałeś coś? jak orginalna za 12zł to chyba najtańsza część do tego ciągnika

he, nie radze tak jeździć, ciągnik ciągnie ale nawet minimalne "dotykanie" pedału może powodować trącanie łożyska wyciskowego i delikatnie uślizg powodować w ciężkich pracach jak gibnie na nierówności, nie wiem może ten pedał trzyma się wyżej ale ja bym nie ryzykował spalenia sprzęgła, ps. czy w Twoim też prowadnica piszczy, nasmarowałem to wd 40 dokładnie i trochę się rozchodziło a już ciężko pedał się wciskał.

 

Odnośnie ciśgników w wersji DT i ecoline, to jak często powinno zmieniać się filtry hydrauliki i olej w hudraulice, tam są 3 filtry, któryś z tych filtrów serwis chciał mi zmienić na 200mtg przeglądzie ale ostatecznie sam przegląd zrobiłem i nie zmieniałem, który to z tych 3 filtrów należało zmienić i jaki olej dolać, akros uniwersal, czy mogę dolać orlen utto? mam już ponad 800 mtg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v