Skocz do zawartości

Który najlepszy  

539 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oto kandydaci:

    • df agrofarm
      262
    • same eksploler3
      98
    • lamborghini r3evo
      94


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

metaltechnik to co innego jak hydrometal  to takie coś by było

 

sami oceńcie jak to wygląda czy nie za duży nie pokraczny jakiś jak to leży na tym ciągniku, 2ga sprawa wykonanie i masywność za przemawia cena, czy intertech będzie lepszy, czy metalfach dieler chwalił że metalfach to popierdółka delikatna przy tym ładowaczu sam już nie wiem czy brać?

Opublikowano

Czy zmienialiście opony w tych ciągnikach? wyjściowy rozmiar to 420/70/24 i 480/70/34, po zmianie tylnych opon na petlas w tym samym rozmiarze ciągnik stał się szybszy, ale przód już nie zgrywa się przy skręcie, przy jeździe na wprost jest ok, ale przy skręcie jest uczucie hamowania, przód jest już lekko zjechany, czy przy tych skrętach z turem nie uszkodzę napędu, no i na jakie opony postawić z przodu, petlas na przód też zakładać, wolał bym coś innego, czy te wielkości opon w tym samym rozmiarze mogą się tak różnić? fabrycznie jest semperit a petlas ma sztywny gruby klocek i to może zwiększać średnicę koła, dość baloniaste są kleber fitker, czy continental, jeździć tak czy zmieniać przód?

Opublikowano

Oczywiście ze się różnią. Mam dwa ciągnik na tych samych oponach i stawiając je obok siebie w jednym tył jest wyższy a przed niższy niż w drugim ciągniku. Wydaje mi się że trzeba by było na kompie ustawic średnicę kół 

Opublikowano

jakich marek te opony jakie marki mają wyższe opony w tym samym rozmiarze? cała budżetówka ośka, taurus itp. są jakby pomniejszone a co z innymi markami? treleborg wiem że też jest węższy od swojego rozmiaru ale dość wysoki, continental były dość baloniaste

Opublikowano

Mam Continentale na obydwóch, tylko 2 lata różnicy produkcji i podejrzewam że jakieś inne oznaczenia. Nie zagłębiałem się w to bo nie był potrzeby. Ale jak stały na posadzce obok siebie to tył w jednym był jakieś 3-4 cm wyższy a przód 3-4 niższy. Powietrza tyle samo , wagowo też bardzo zbliżone 

Opublikowano (edytowane)

Co polecacie na przód pod tura obecnie semperit 420/70/24 tył 480/70/34 petlas po zmianie tyłu na nowe petlasy przód przy skręcie nie nadąrza, być może dlatego że semperit ma mniej klocków ma 15 gdzie inne firmy przy 420/70/24 stosują 19 klocków na obwodzie, no i poczytałem dane techniczne wymiary podawane przez producentów, to petlas i BKT niby te same rozmiary 218 szerokość 1248 wysokość, obecna seperit po zmierzeniu około 1200, no ale przysiadnięta na klockach i zjechana z 50%, także niby ten petlas z przodu z tyłem powinien się zgrywać czy pod tura wiąść coś lepszego np. kleber fitker  w tym samym rozmiarze jest niby większa bo szerokość 437 i wysokość 1255, cena też istotna, petlas ma sztywny gruby klocek nie przysiada tak ta opona co polecacie pod tura? bo na obecnych semperitach z przodu przód niżej stoi petlas z tyłu wyższy od fabrycznych semperitów, jest efekt hamowania przy skręcie czy to bardzo obciąża napęd?

https://allegro.pl/oferta/420-70r24-136a8-136b-fitker-kleber-10514323430

https://allegro.pl/oferta/420-70r24-bkt-agrimax-rt-765-130a8-tl-480-65r24-10545599058

http://www.baza.com.pl/agro/lista_ofert/420-70r24-petlas-ta-110/

Edytowane przez Wojtek026
Opublikowano

Koledzy mam taki problem  z moim agrofarmem 410 iż leci mi olej  z tylnego wałka WOM, tzn nie żeby sie lało jak nie nie wiem co tylko poci sie po prostu  coraz mocniej. Wymieniałem  już chba 3 razy uszczeliniacz ale to nic nie daje bo ( sprężynke w uszczelniaczu  tez juz skracałem) po godzinie pracy po wymianie na nowy leci od nowa. Jaka jest przyczyna , miał ktoś z Was taki problem?

Opublikowano

u mnie leci przy wejściu wałka od dzwigni od biegów, spróbuj sprawdzić czy zobaczyć ten odpowietrznik skrzyni ten taki mały filterek wysoko może robi się ciśnienie w skrzyni taki mam pomysł

Opublikowano

Jak macie podłączone zasilanie tura pod pompę to pod ten wąż co z tyłu wychodzi czy ktoś ma pod samą pompę bo odstęp do pompy to nieistnieje chyba bak by trzeba odkręcić, a jak pod ten wąż z tyłu to czy zastosowanie kolanek 90st. to dławiło by przepływ oleju? bo dałem 2 kolanka i przy wyższych obr jakiś rezonans jest coś brzęczy, bez tych kolanek tego nie było ale nie ma jak tego połączyć żeby nie przeszkadzało gdzieś czy w powietrzu nie latało, czy takie złączki 90st. to mają duży wpływ na przepływ bezpośrednio podłączeniu pompy, bo tam za rozdzielaczem na siłownikach to chyba bez znaczenia

Opublikowano
Dnia 22.02.2015 o 08:30, wojtaso napisał:

Witam,
Chciałbym się dowiedzieć ile mniej więcej godzin wytrzymują sprzęgła w tych ciagnikach z rewersem mechanicznym? Czy ktoś zwiększał moc w nich? Ile godzin w nich macie? Dziękuję za odpowiedzi

U mnie 4 tys mtg i sprzęgło ok. Nie pracuje z ładowaczem czołowym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v