Skocz do zawartości

Ogień z tłumika pod obciążeniem co to moze być??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie śmiejcie się z chłopaka

ma problem

trzeba mu pomóc

za póżny kat i chyba te wtryski jak koledzy piszą

bo nic innego nie powoduje

a sami zakładaliście ze staruszkiem pompe

a ząbki wam się dobrze złożyły na rozrządzie

bo ludzie to różne cuda potrafią

Opublikowano

Miałem taki przypadek - traktor nie chciał zapalać, więc odkręciłem dawkę paliwa (śrubka na śrubokręt, z dziesiątką kontrującą) i wtedy pojawił się ogień z komina. Palił lepiej, ale dużo paliwa chlał. Więc lepiej wyregulować kąt wtrysku i nie zwiększać dawki paliwa na pompie.

Opublikowano

Może masz za duż a dawkę (ile obrotów masz wtedy ?) Ale to niemożliwe, na gorącym bardzo dobrze spala paliwo a łuna ognia to możesz kąt wtrysku mieć przestawiony albo zawory nieszczelne

Opublikowano

Obroty to nie wiem bo mi linka sie urwała ale jak działała to spokojnie pokazywał 2800.. A i jeszcze do tego jak w lecie w nocy jest bardzo zimno to mi rano pali tak jakby chciał a nie mógł jak sie rozgrzeje to idzie jak durny a w zimie to juz całekiem cięzko pali :)

Opublikowano

mój klakier jest rok po remoncie naprawde zapier*** ojciec mówił ze zawsze na takich obrotach po szosie jezdził i w polu robił a silnik nie byl w nim remontowany 15lat więc to raczej nie problem

Opublikowano

2800obr/nim? ha ha ha i w transporcie i w polu na takich pracujesz? powodzenia... ta twoja 60 to Poprostu monster jest jak tyle lat wytrzymała

przy takiej eksploatacji

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Panowie nie śmiejcie się z kolegi. Po prostu obrotomierz mu oszukuje i tyle. Znam przypadki, gdzie obrotomierz w 360 pokazywał właśnie 2800 rpm, a po zmierzeniu tachometrem elektronicznym okazało się, że 2300 nie przekracza. A co do ognia z wydechu to jedynym wytłumaczeniem jest zbyt duża dawka paliwa. Dlatego ma moc i dobrze idzie podczas pracy. A przy zbyt późnym wtrysku rozgrzewałby się kolektor wydechowy do czerwoności. Kiedyś w kółku rolniczym u nas był taki traktorzysta, który podkręcał dawkę paliwa, ale jego 360 nie wytrzymywała więcej niż 1000 mth.

Opublikowano

No jedyne wyjście że obrotomierz oszukuje bo niewyobrażam sobie pracy na obrotach 2.8tyś jeśli udaje sie rozkręcić 60 do 2.4tyś to juz takiej trzęsiawki dostaje że szok a co dopiero pracować w polu na obrotac 2.8

Opublikowano

a skąt wzionsc urządzenie zeby sprawdzic faktyczne obroty wału??a z tym oszukiwaniem to linka mogła byc zła czy slimacznica przy pokrywie rozrządu??bo jak zmieniłem linke to pare razy nic nie pokazywał tylko skakała wskazówka czy to raczej wina zegara???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v