Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
magdziarz

Wielki Problem Ludzie pomóżta :-P

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
magdziarz    9

Witam !w tamtym sezonie zakupiłem kombajn (silnik perkins z turbo)

mam z nim wielki problem, chłodnica jest czysta pompa wody pracuje ,filtry powietrza nowe.a Silnik strasznie łapie mi temperaturę mimo tego że nie bierze oleju. czasami też delikatnie rzuci dymkiem ale to przy dużym obciążeniu. co to może być Prosze o wypowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Weź zmień tytuł tematu bo żal czytać. To że dymka puści przy obciążeniu to norma. Termostat sprawny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

magdziarz    9

nie miał już jak go kupiłem, uważasz że to pomoże? przecież nie zbije temperatury w silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

A to sory bo myslalem ze ty go zdemontowales....

Aa to jest stary czy nowy bo jesli to jest nowy kombajn to ty sie tam nic nie grzeb tylko telefon i serwis niech przyjezdza i robia... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
magdziarz    9

pompa też chodzi

 

A to sory bo myslalem ze ty go zdemontowales....

Aa to jest stary czy nowy bo jesli to jest nowy kombajn to ty sie tam nic nie grzeb tylko telefon i serwis niech przyjezdza i robia... :)

 

kombajn już ma swoje lata 89/90 rok więc serwis niewiele pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No nie zbije ale nic dobrego nie wyniknie z jazdy bez termostatu bo silnik bedzie niedogrzany. Nie ma cudów albo pompa albo chłodnica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
magdziarz    9

wg mnie z cłodnićą i pompą jest ok moim zdaniem wina paliwowej, silnik nie dostaje tyle co powinien albo turbina ale słychać ze chodzi więc się nie zatarła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

a moze wykrec chlodnice przeplucz dobrze i sprawdz droznosc czy nie jest zapchana gdzies

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Załóż termostat ,może tak być że bez termostatu ostatni cylinder ma za słaby obieg wody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
loligator    0
No nie zbije ale nic dobrego nie wyniknie z jazdy bez termostatu bo silnik bedzie niedogrzany. Nie ma cudów albo pompa albo chłodnica.

przedmuchaj dobrze chłodnice albo masz zakamieniony układ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
magdziarz    9

była dmuchana codziennie czasem nawet dwa razy, w układzie był płyn to o kamienu też raczej nie ma mowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

a myles chlodnice myjka??

moze duzo nie da ale ten caly kurz dobrze jest czasem wyplukac...

ale radze zalozyc termostat...ja mialem w zetorze zepsuty i slabo przepuszczam i tez co pol godz stawalem i chodzil z 5 min na wolnych obrotach i dalej jazda... i tydzien jezdzilem bez termostatu a potem nowy jak zalozylem to juz wszystko jest ok i temp w normie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Bez termostatu woda krąży tam gdzie ma łatwiej ,a nie tam gdzie powinna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
magdziarz    9
a myles chlodnice myjka??

moze duzo nie da ale ten caly kurz dobrze jest czasem wyplukac...

ale radze zalozyc termostat...ja mialem w zetorze zepsuty i slabo przepuszczam i tez co pol godz stawalem i chodzil z 5 min na wolnych obrotach i dalej jazda... i tydzien jezdzilem bez termostatu a potem nowy jak zalozylem to juz wszystko jest ok i temp w normie

 

myjką też próbowałem delikatnie zeby jej nie uszkodzić może i masz racje zt to ten termostat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompa paliwowa nie powinna mieć nic z tym wspólnego . Nawet jeśli byłay dawka nieodpowiednia to układ chłodzenia jest projektowany z zapasem wydajności w odprowadzaniu ciapła. Od tego jest termostat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Sprawdz pompe wody, bo krecic sie ona moze ale wirnik moze byc oberwany i obiegu nie bedziesz mial. Wyciag chłodnice i myjka wysokocisnieniowa umyj ja raz z jeden raz z drugiej strony aż cały syf wypłuczesz. Termostat załoz bo to bardzo niezdrowo dla diesla jak go nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolega mowił że widać ruch wody więc pompa ok.

 

Bez termostatu woda krąży tam gdzie ma łatwiej ,a nie tam gdzie powinna.

 

To że nie dociera do ostatniego cylindra nie powinno mieć coś wspólnego z tym że chłodnica nie da rady odprowadzić nadmiaru ciepła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez PrzemoO
      Przymierzam się do zakupu przystawki do kukurydzy 6 rzędowej. Ma pracować z Claasem Dominatorem 98 Maxi. Jaki system cięcia polecacie śmigłowy czy rotorowy? Jaką markę polecacie? Przystawka ma być w przedziale cenowym do ok 50-60 tyś.
    • Przez bel920
      przymierzam się do malowania i moje pytanie jakiej marki polecacie farbe aby dała efekt na lata i dobrze się trzymała i kryła jak pomalować to żeby zaraz nie wyblakło ale i malowanie szło do pomalowania deutz  far
    • Przez huard
      witam panowie mam takie pytanie moze ktoś pomoże otóż dostałem premie na młodego rolnika w 2015 składałem wniosek na wszystki działki na umowe dzierżawy w gminie i teraz moje pytanie czy po 3 latach od premii moge zamienić jedną działke tzn 1h za 1h?
       
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam chciałbym ostrzec wszystkich przed sprzedającym z okolic Wandowa woj. wielkopolskie, który specjalizuje się w sprzedaży kombajnów marki claas dominator, maszyny są wyszykowane tylko powierzchownie często gęsto ściągane w beznadziejnym stanie, niestety ja złapałem się na jego haczyk. Zakupiłem u szanownego pana kombajn marki claas, który był w stanie wręcz idealnym, z racji szybkiego ukończenia żniw zdecydowałem się na szybki zakup i to był mój błąd, według zapewnień sprzedającego maszyna gotowa do pracy, w rzeczywistości po zakupie rozleciała się w drobny mak sieczkarnia, po przeanalizowaniu przez autoryzowany serwis Claasa okazało się, że wał był złożony z dwóch elementów, w obudowach były łożyska zużyte, po głębszej analizie okazało się, że brakuje w znacznej części czujników a dużo elementów dorobione były na wzór. Przestrzegam wszystkich forumowiczów przed szybkim i pochopnym kupowaniem maszyn rolniczych, naprawdę warto wydać te 200-500zł na serwisanta, która przejrzy sprzęt prze zakupem. Próbowałem sprawę załatwić osobiście ale sprzedający śmiał się ironicznie i powtarzał cytuje NIE JEST PAN PIERWSZYM I OSTATNIM.... skorzystałem z pomocy adwokata i dzięki jego pismom i groźbą skierowania sprawy do sądu udało mi się wymienić wadliwy element jakim była sieczkarnia, cały proces trwał od lipca 2013 do stycznia 2014. Także szanowni forumowicze uważajcie i sprawdzajcie bo dużo jest nieuczciwych handlarzy, którzy tylko czekają.Sprawa zakończyła się mam nadzieję pozytywnie chociaż ostateczna próba maszyny odbędzie się w te żniwa i to zadecyduje czy zostanie w moim gospodarstwie.
    • Przez wiskitek
      Witam wszystkich posiadam new hollanda tc 5070 o mocy 220km mam już przezbrojenie do kombajnu i nie wiem jaką przystawkę do kukurydzy wybrać jakiej firmy bo nie mam zielonego pojęcia o tym czy 5 czy 6 składana proszę o pomoc. z góry dziękuje i pozdrawiam.
×