Zaloguj się, aby obserwować  
Fredri

Blokada w Zetorze 6340

Polecane posty

Fredri    0

Witam.

Mam do Was pytanie, dużo roboty jest naprawić blokade w 6340 ( zepsułem ją w taki sposób: było dość ślisko i przód nie pomagał, więc wbiłem blokade na trójce, usłyszałem jakiś stukot i po blokadzie ;/), jaki to jest koszt, co mniej więcej trzeba będzie rozebrać. Pytam dlatego, że nie wiem czy mówić ojcu, że ktoś zepsuł blokade. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    263

Zeby zrobić blokade w tego typu zetorze trzeba zdjąć prawe koło, zwolnice i tą obudowę. Koszt nie powinien być wysoki ale roboty sporo. Nie robiłem blokady ponieważ u mnie nie jest "zerwana" ale ten cały mechanizm i cięgło jest całkowicie do kitu, zresztą cięglo się odkręciło i wyleciało. Ta blokada powinna byc inaczej rozwiązana w kwesti mechanizmu jej włączania ale niestety ;)

 

Na twoim miejscu powiedziałbym ojcu prawdę w koncu nie zrobiles tego specjalnie, chciales dobrze. Ale jaki to był stukot? Z tylnego mostu czy ze skrzyni? W najlepszym wypadku zerwałes blokade w najgorszym ukręciło półoskę ale wątpie w to drugie.

Oczywiscie blokada załączałeś jak kola się ślizgały? Na drugi raz jak włączasz blokade to koła niech stoją w miejscu, albo niech nie będzie ich poślizgu. Ta blokada jest delikatna nie to co w ciapku, jakbyś nie włączył to i tak wejdzie i się nie zepsuje.

 

Teraz moje pytanie-ile kosztuje cięgło i ten "mechanizm" załączający blokade? Ktos to robił? Bo u mnie jest ten problem ze cięzko go wyregulowac bo raz nie chodzi a raz się włączy i nie wyłączy, zauważyłem ze ta dzwignia wcale jej nie wyuwa B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    69

mogły pójść zęby na sprzęgiełku przesuwnym albo na obudowie mechanizmu różnicowego , bo chyba tam się zazębia .Musisz rozebrać i będzie wiadomo , wyciągniesz zwolnicę (prawą) i będziesz widział co i jak . Staremu się nie przyznawaj tym bardziej ,że nie zrobiłeś tego celowo -masz w końcu czyste sumienie :)


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetor45    0

Witam

 

Mam problem z blokadą prawej strony w zetorze 5320.

Jak sie załączy to coś w niej hałasuje.

Co może być przyczyną tego??????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez aldanio
      Witam! muszę wymienić opony w swoim zetorze i sie zastanawiam jaki rozmiar założyć standardowe 16.9-30 czy 18.4-30??i sie zastanawiam czy oponki 18.4-30 będą pasowały na felgę. proszę o jak najszybsze odpowiedzi. z góry dziękuje i pozdro
    • Przez rosek11
      Dzień dobry.
      Panowie, na Zatorze 7745 założone z przodu są opony 11.2 24 z tyłu 18.4 30. Czy taki dobór wielkości opon jest odpowiedni? 
      Dziękuję za odpowiedź
    • Przez KlimekPL
      Witam wszystkich, 
      Mam dziwny problem z Zetorem 5211, mianowicie z okolic tylnego mostu lub zwolnic dobiega głośne trzeszczenie. Dodam, że nie jest to zjawisko stałe ale zaczyna się po jakichś 20 minutach cięższej pracy w polu. Jest to właśnie o tyle dziwne, że jak na podwórku próbowaliśmy kręcić kołami na lewarku albo jeździć po placu zeby dokładniej zlokalizować problem to wtedy jest cisza i niby wszystko gra. A jak talerzowalem w polu albo woziłem wapno Piastem to trzeszczało. Dodam, że dźwięk ten występuje tylko podczas jazdy do przodu. Raz jak zatrzeszczało to szarpnęło traktorem podczas jazdy i znowu cisza. Nie wiemy po prostu gdzie szukać przyczyny problemu i co naprawić. Nagrałem tylko ten dźwięk, może pomoże w diagnozie. Ale nie udało mi sie dokładnie namierzyć skąd dobiega. 
      https://youtu.be/53-Z6vYs658
    • Przez Zetorek95
      Witam! Mam problem ze sprzęgłem "pięcio minutowym". A mianowicie kiedy je zaciągnę wałek nadal się obraca. Jak można naprawić tą usterkę? Słyszałem, że można podciągnąć linkę od niego lecz może to grozić nie puszczaniem hamulca ręcznego. Podobno w najgorszym wypadku będzie trzeba rozpoławiać ciągnik. Czy to wszystko prawda czy tylko mity? Proszę o pomoc. Z góry dzięki.
    • Przez Davidmix
      Witam mam wyciek z wałka wom w zetor 7245.
      Czy po odkręceniu tej obudowy mam wyciągnąć cały wałek wom aby dostać się do uszczelniacza??
       

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj