Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Fredri

Blokada w Zetorze 6340

Polecane posty

Fredri    0

Witam.

Mam do Was pytanie, dużo roboty jest naprawić blokade w 6340 ( zepsułem ją w taki sposób: było dość ślisko i przód nie pomagał, więc wbiłem blokade na trójce, usłyszałem jakiś stukot i po blokadzie ;/), jaki to jest koszt, co mniej więcej trzeba będzie rozebrać. Pytam dlatego, że nie wiem czy mówić ojcu, że ktoś zepsuł blokade. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    10

Zeby zrobić blokade w tego typu zetorze trzeba zdjąć prawe koło, zwolnice i tą obudowę. Koszt nie powinien być wysoki ale roboty sporo. Nie robiłem blokady ponieważ u mnie nie jest "zerwana" ale ten cały mechanizm i cięgło jest całkowicie do kitu, zresztą cięglo się odkręciło i wyleciało. Ta blokada powinna byc inaczej rozwiązana w kwesti mechanizmu jej włączania ale niestety ;)

 

Na twoim miejscu powiedziałbym ojcu prawdę w koncu nie zrobiles tego specjalnie, chciales dobrze. Ale jaki to był stukot? Z tylnego mostu czy ze skrzyni? W najlepszym wypadku zerwałes blokade w najgorszym ukręciło półoskę ale wątpie w to drugie.

Oczywiscie blokada załączałeś jak kola się ślizgały? Na drugi raz jak włączasz blokade to koła niech stoją w miejscu, albo niech nie będzie ich poślizgu. Ta blokada jest delikatna nie to co w ciapku, jakbyś nie włączył to i tak wejdzie i się nie zepsuje.

 

Teraz moje pytanie-ile kosztuje cięgło i ten "mechanizm" załączający blokade? Ktos to robił? Bo u mnie jest ten problem ze cięzko go wyregulowac bo raz nie chodzi a raz się włączy i nie wyłączy, zauważyłem ze ta dzwignia wcale jej nie wyuwa B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    56

mogły pójść zęby na sprzęgiełku przesuwnym albo na obudowie mechanizmu różnicowego , bo chyba tam się zazębia .Musisz rozebrać i będzie wiadomo , wyciągniesz zwolnicę (prawą) i będziesz widział co i jak . Staremu się nie przyznawaj tym bardziej ,że nie zrobiłeś tego celowo -masz w końcu czyste sumienie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetor45    0

Witam

 

Mam problem z blokadą prawej strony w zetorze 5320.

Jak sie załączy to coś w niej hałasuje.

Co może być przyczyną tego??????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bears
      Cześć,
       
      Potrzebuje informacji na temat rozmiarów lub różnić w rozmiarze konsoli zaczepowej zetora 5211-7211. Z tego co się dowiedziałem od sprzedawcy to występują w dwóch typach, szerszych i węższych ale nic więcej na ten temat nie wiedział. Ktoś ma może informację o różnicach w tych zaczepach?
    • Przez olozag
      Witam, mam pytanie jaką długość ma wskaźnik oleju skrzyni biegów do zetora 7711 bo w moim brak pręcika?
    • Przez petzi
      niestety nie znalazłem takiego samego tematu, więc mam pytanie; rodacy problem jest z włączeniem wom w zetorze 7211 rok. 1989 salon polska sterowany on jest w mojej wersji pneumatycznie;
       
      przy włączonym silniku na wolnych obrotach nie można przejść z pozycji neutral na hydraulike ani na wom, nie można pchnąć dźwigni do przodu jak by była zablokowana, włączyć można jedynie w taki sposób że pcha się dźwignie do przodu i wyłącza sie silnik, wówczas przechodzi na wałek, ale trzeba odpalić maszynę na włączonym wom'ie, wyłączyć można na silniku
       
      drugi sposób zaciągnięcie dźwigni 5min. po lewej stronie i próba włączenia womu czasami się udaje, ale bardzo rzadko; tak jak by jakieś zębatki nie mogły zaskoczyć, przy próbie siłowej słychać gruchotanie
       
       
      czy ktoś miał taki problem i wiem jak to naprawić to będę wdzięczny za pomoc
       
      wymieniony został automat do pneumatycznego włączania, ale nie pomogło, widocznie to nie było to
    • Przez Sylwek2009
      Witam kolejny mały problem. Czy przy naciśnięciu sprzęgła wałek przekaźnika mocy powinien sie rozłączyć ??? Niedawno zrobiłem wyciągarkę podczepiłem do zetora i podczas wciśnięcia sprzęgła wałek dalej ciągnie. Zetora mam od nie dawna i jeszcze nie zdążyłem go poznać.
    • Przez Mechamaniak
      Witam!
      Mam takie szybkie pytanie do użytkowników zetorów UR1. Czy ktoś próbował zwiększyć prześwit z tyłu poprzez przekręcenie zwolnic? Jeśli tak, to czy uda się przestawić zwolnice o jeden otwór przy wielkości kół 16,9/14-30 ? Czy będą tego jakieś negatywne skutki (poza tym, że łatwiej będzie przód do góry stawiać)? Chodzi mi po prostu o to, aby tak łatwo nie czepiać o nic przystawką i dolnym zaczepem, zetorem tym pracuję w lesie.
      Pozdrawiam.
×