Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

weźcie nawet nie wklejajcie linków od pulloneza, proszę...

przyznam się bez bicia, dałem się nabrać....

 

co do turbo w C-330 to fajnie że tak się da zrobić ale to nie jest potrzebne w tym ciągniku, tak samo 4X4

najmniejsze modele ciągników gdzie już warto było by turbo i przedni napęd wstawiać to C-360

 

teraz czekamy na turbo do..... komarka lub motorynki a prędzej do wsk-i

napewno znajdzie się ktoś kto coś takiego wymyśli

Opublikowano

ha ha ha założyłem nowe buty do mego ciapera i się boje że ją zahebluje może z turbem rwała by darń ale i bez turba boje sie żeby wału nie urwać, kompetnie poroniony pomysł to turbo bo ciapek nie lubi obrotów a jak mu doładować to te 2 gary i tak jakoś tak nierówno pracują i się chyba nie lubią więc po co te turbo

 

ps. co może być z moim ciapkiem jak na postoju wypych a rozrzutnik gnoju na pryzme na polu obr 2 tyś to czasami puszcza czarną chmurę co jest?

Opublikowano

Kolego @Davidastra, masz racje, bo inni już piszą posty bez sensu o jakimś "pullonezie" , ale dodam , że jeżeli autor chce mieć więcej mocy w swoim ciągniku, to niech sprzeda 30stke i kupi 60tke, c330 jest droższe od c360 , więc po tranzakcjach powinno mu zostać troche kasy na drobne naprawy, chyba ,że chce przyszpanowac przed innymi posiadaczami 30stki, że jego ma turbo.

Opublikowano

A co niby mają cylindry do turbiny? tutaj raczej ważna jest pojemność silnika, zrobić można wszsytko, ale pomysł raczej nie ma przyszłości bo ciągnik zaraz zacznie się sypac, słyszałem o c 330 z silnikiem perkinsa i to tym mniejszym 38km i szybko poleciała skrzynia zwolnice itd. oraz słyszałem o przekładce silnika 4p do mf 255 i ciągnik chodzi jak strzała, także c 330 to konstrukcja wykonana na 30km i nie ma technicznej możliwości na zwiększanie mocy tego ciągnika, ale do mf 255 to ja bym był chętny na taką przeróbkę jak najbardziej :P

Opublikowano
Jak mozna do c330 wstawic turbo od golfa 1,9tdi ja c 330 ma 2 cylindry a golf 4 ??

 

opłaci ci sie dawać turbo od G IV które kosztuje prawie 1000zł? taniej jest dać od G II

Opublikowano

Koledzy od ponad dwóch lat mam zamontowaną turbinę w c 330 pochodzi z forda sierry 1.8 turbo ciśnienie które wytwarza to 1.5 atmosfery.nie wymieniałem ani korbowodów ani tłoków tylko wylot z komory spalania w tłoku został roztoczony o 2 mm,ciśnienie wtrysku 165 oraz zwiększona dawka paliwa

układ chłodzenia dostał nową chłodnice, na starej się grzał co jest normalne przy takiej przeróbce, wentylator ma 4 łopatki i o 30% mniejsze kółko pasowe.Jest wyraźny wzrost mocy, silnik jest żywszy .Jedyna zaleta starych konstrukcji silników to duży naddatek wytrzymałościowy układu tłokowo korbowego i wału .miałem dostęp do tanich gratów całkowity koszt przeróbki to 300 zł nie liczę chłodnicy i tak miała być wymieniana przeróbka ją przyspieszyła.Pozdrawiam wszystkich [pesymistów]przeróbek ,niestety ursus nie wszystko zdążył zrobić,jak tłoki wylecą na asfalt dam znać.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

kolego @Piorun12 mógłbyś dać fotki tego turba, i gdzie dałeś przewody ze smarowaniem?

Opublikowano

Witam,smarowanie doprowadzasz w miejscu czujnika oleju,robisz tam trójnik powrót żeby nie dziurawić miski olejowej w miejsce korka spustowego oleju.kolektor wydechowy robiłem ze stalowych kształtek hydraulicznych ,a podstawy flansze z grubego płaskownika +trochę roboty.dolot do cylindrów też z rur i kolanek ,filtr powietrza z lewej strony przy kabinie, na doloty z filtra do turbo gumowe przewody ze sierry.w tej chwili montuje inne turbo firmy k.k niestety nie wiem z jakiego samochodu postaram się przesłać foty,będą już tej drugiej turbiny, jednak zasada montażu jest ta sama.Miłej zabawy. jak chcesz te zdjęcia przyślij swój e-mile.

Opublikowano

Dla mnie bez sensu jaet zakładanie TURBINY lub 4x4 w ciapku bo turbina może dodać mu trochę mocy, ale nic mu to nie da bo jak silnik wytrzymie większe obciążenie to skrzynia się rozleci, pozatym ciapor ma za małą mase i chociaż byście założyli mu silnik 60km to i tak bez odpowiedniej masy i szerszuch kół nie uciągnie większych maszyn bo się zakopie i zamiast kombinować taniej wyjdzie kupić większy ciągnik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykDawid
      Kupiłem nowy obrotomierz do C-330M ponieważ stary nie nabijał już motogodzin a traktor przechodzi przegląd i było to potrzebne. 


      Niestety dość znacznie przekłamuje on obroty, o około 400 względem oryginalnego, pokazuje 2400 przy normalnej jeździe zamiast 2000. Efektem jest też to, że szybciej nabija też motogodziny, i w niecałą godzinę nabił 1,2. Czy coś źle zamontowałem, czy jest to wada tego licznika? Jeśli jest to wada licznika, to czy ktoś mógłby polecić jakiś inny licznik?

    • Przez bart3k1998
      Cześć,
      MAm zamiar zrobić w swoim c328 zaczep dolny. W internecie ceny dolnego zaczepu dedykowanego do tego ciągnika wychodzą około 1200 zł. 
      Przeglądałem foty i znalazłem, że można tam zaadoptować wspornik od c355 i dorobić listwę.
       
      Czy ktoś posiada taką modyfikację i mógłby się wypowiedzieć na temat opłacalności wykonania?
    • Przez GrFicner
      Witam zainspirowany pomysłem od pewnego członka grupy o nicku jendrix jeżeli przekręciłem przepraszam i serdecznie pozdrawiam ,  borykaliśmy się z problemami a mianowicie w isarii 6050 3m bolączką była oryginalna skrzynia przekładniowa która była na plastikowych trybach niestety ulegały one uszkodzeniu,  wyłamywały się zęby zmienialiśmy tryby ale nic to nie dawało więc postanowiliśmy zmienić ją na bezstopniowa przekładnie z amazonki d7 zębatka zmieniona na 20 zębów z amazone przy piaście łancuch i super pracuje dalsze testy w polu pozdrowionka dla grupy trzymajcie się 😃


    • Przez torq1906
      Witam, 
      Jako że obecnie jestem na etapie generalnego remontu Ursusa C330 to zastanawiam się czy nie wprowadzić do niego odrobinę "luksusu" w postaci takiego zestawu wspomagania tylko zastanawiam się jak to wygląda od strony prawnej, czy mogą być jakieś problemy podczas badania technicznego? bo jednak jest to dość istotna ingerencja w układ kierowniczy.
      Czy takie zestawy mają jakąś homologację czy coś w tym rodzaju i nie ma się czym przejmować? 
    • Przez Mateusz2006
      Witam, mam pytanie mianowicie posiadam rozsiewacz amazone ZA-V 2200 z 2018 r. Do tego pory rozsiewacz chodził z nowej generacji ciągnikiem z systemem isobus, a teraz mam potrzebę zapięcia go do zetora 12245, ale z rozsiewacza wychodzi tylko kabel z wtyką do isobusa i nie wiem jak to zespolić z zetorem, dodam że oprócz komputera do isobusa, posiadam też komputer do rozsiewacza amatron 3. Proszę o jakieś wskazówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v