Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam mam problem z hologenami w moim hollandzie 1f610.png mam 4 hologeny z tyłu i 4 z przodu i 3 włączniki (jeden przełącznik to są hologeny przednie na dachu,drugim zapala się przednie dolne i 3 przełącznik to jest od zapalenia z tyłu 4 hologenow. Jak zapale przednie na dole lub dachu i też te z tyłu to wypala bezpiecznik po jakieś 10 min. Bezpiecznik jest 15 amper. 20 amper trzyma dłużej ale się stopu A później spali. Dodam tylko ze chyba przednie na dachu i tylne na dachu sa pod ten sam bezpiecznik,a przednie dolne i tylne dolne znów są pod drugi bezpiecznik. Trochę głupio zrobione po mojemu jest.

Wiecie może w czym problem? Pozdrawiam 263a.png

Opublikowano

nic. mogą się i  całą noc świecić :D tylne dolne i przenie dolne są pod jeden bezpiecznik jak zapalę tylne cztery (górne i dolne bo sie tak przełącznikem) to za jakies 10 min bezpiecznik spali i dolne sie nie palą a tylne górne się palą bo sa pod drugi bezpiecznik . 

Opublikowano (edytowane)

Wszystkie lampy masz oryginalne? Jakiej mocy są, h3 55w?? Nie ma tam jakiegoś opisu bezpieczników jakie powinny być? 

Jak dobrze rozumiem to jest 6 lamp pod jeden bezpiecznik?

Edytowane przez romek6340
Opublikowano

lampy orginalne. żarówki h3 55w. są 4 lampy pod jeden bezpieczik. dwie przednie dolne i dwie tylne dolne. a przednie dwie góne i tylne górne są pod drugim bezpiecznikem. przednie górne dwie zapala się jednym guzikem, przednie dolne drugim a tylne trzecim. i jak zapalę przednie dolne i tylne to spali bezpiecznik

Opublikowano

Ogólnie przejrzeć instalację idącą od do lamp czy nic nie jest przetarte itp. Po za tym na 4x55w, bezpiecznik 15 A to i tak było za mało. Najlepiej dojść jaki był tam oryginał i nie zwiększać bez potrzeby i wcześniejszego spr instalacji. 

Opublikowano

Przedewszystkim sprawdź instalacje i czystość wszelkich połączeń oraz biegun minus czyli masa. Może masz kostki pośniedziałe i przez to się grzeje instalacja albo masy dobrej brak. Miałem ten problem i założenie wszystkich nowych złączy które choć w najmniejszym stopniu były zaśniedziałe rozwiązało problem.

Opublikowano

Bezpiecznik 25A. Prad pobierany to okolo 18,5A
Niewiem jak to dokładnie jest zrobione,ale bez przeróbki instalcji radzę nie uzywać czterech lamp pod jeden bezpiecznik.
Mogą się grzać kable, potem przepali ci się przepali przełącznik, a na koncu ciągnik... I to powinien zrobic nie elektryk mirek, tylko z prawdziwego zdarzenia. Aby ci wzmocnil instacje i zabezpieczył

Uzywaj dwóch lamp . i wtedy bezpiecznik 15 A

Opublikowano

Tylko nie powinno byc ze raz masz 10 amper, a raz 20 amper. Byc moze producent tego nie przewidzial i nie wykonal mocniejszej instalacji, i mogą zaczac sie grzac kable, przelaczniki, wiec nalezy to sprawdzic.
Jesli w instrukcji pisze ze ma byc 15A to nie powinno byc mocniejszego, i uzywac tylko dwoch halogenow, bo w przyszlosci mogą być problemy

Opublikowano

Dziś zobaczyłem ze tam na naklejce jest napisane ze 20 amper bezpiecznik. Działa on dłużej ale i tak się stopi i spali. Mam przeglądać te wtyczki co żarówki się tam podłącza? Jak dac oddzielny bezpiecznik? To trzeba w tej puszcze z bezpiecznikami dac drugi? Bo nawet nie wiem jak to elektrykowi powiedzieć / wytłumaczyć xD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kadman
      Rano tata chciałgo odpalić słabo kręcił to podłączył prostownik. Potem go odłączył od prostownika i przekręcił kluczyk i zrobiło się zwarcie bo tak długo rozrusznik kręcił aż rozładował się akumlator cofnięcie kluczyka nic nic nie pomogo.:angry: Teraz żadna kontrolka się nie świeci nie reaguje na nic, mimo podłączenia innego akumlatora, bezpieczniki sprawdzałem są dobre co zrobić
    • Przez celeron59
      Witam ostatnio w moim 3095 wyjełem jeden akulumator zeby go podładowac. po paru dniach odpaliłem ciagnik ale nie działa dynashift oraz nie palą sie kontrolki od przedniego napedu i wom .Prosze o pomoc
    • Przez damianXXL
      Witam Jestem tu nowy i prosze o wyrozumiałość. Właśnie zakupiłem MF 3060 i potrzebuje opis bezpieczników- ktory do czego jest. Czy to prawda ze sterowanie ehr-em w zimie jest prawie nie mozliwe? Przy kupnie mf facet powiedzial ze bedzie wszystko dzialac jak olej sie rozgrzeje. Czy to prawda? Wczoraj po zjeździe z lawety sprawdzalem to i nic nie dzialalo, zadne kontrolki tez sie nie swiecily w panelu. Czy facet mowil prawde ze wszysto bedzie dzialac po rozgrzaniu oleju?
    • Przez marquez
      Mam problem z bezpiecznikami od oświetlenia roboczego. Było tak, że grzały mi się bezpieczniki od lamp roboczych do tego stopnia, że się trochę podtopił plastik w ich miejscu. Wstawiłem więc nowe oprawki bezpieczników, sprawdziłem instalacje, masę, wszystko niby ok, a bezpieczniki w dalszym ciągu grzeją się tak samo jak wcześniej, bezpieczniki założone takie jak powinny być - 25A, nie przepala ich. Dodam jedynie, że grzeją się w pobliżu oprawki bezpiecznika, przewody bliżej i dalej mają normalną temp. Moje wnioski, sprowadzają się do tego, że jest za duża rezystancja na stykach bezpiecznika i oprawki bezpiecznika dla takiego poboru mocy ( pod jeden bezpiecznik są podłączone 4 żarówki halogenowe 55W ). Wyjście: albo gabarytowo założyć większe oprawki, albo założyć np. 4 bezpieczniki. Czy ktoś miał podobny problem ?
    • Przez arista2
      OD czego są bezpieczniki które znajdują się nad światłami ? są dwa jeden i spalony 7.5 amper i taki sam który jest w kabinie w bezpiecznikach  7,5 A (Pierwszy od prawej strony) tez spalony po wymianie tego w kabinie po właczeniu świateł pstryk i spalony. Nie ma tylnego lewego i tej postojówki z prawej. Czy wina jest w kablu który idzie od aku ado tego pierwszego bepiecznika 7.5 nad światlami  ??  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v