Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. A ja mam takie pytanie, jakie ciśnienie powinno być w układzie pneumatyki w MF 255, lub inaczej przy jakim ciśnieniu powinien zadziałać zawór który "spuszcza" powietrze?

Opublikowano

Panowie odswiezam temat. Mam taka myśl żeby zastosować zwykły zawór kulowy zamykany poprzez linke podłączoną do pedału hamulca. Byłoby prosciej założyć taki zawór niż np od C330. Zdołoby to egzamin?

Opublikowano

Panowie odswiezam temat. Mam taka myśl żeby zastosować zwykły zawór kulowy zamykany poprzez linke podłączoną do pedału hamulca. Byłoby prosciej założyć taki zawór niż np od C330. Zdołoby to egzamin?

Dlatego że za duży jest przepływ powietrza i nie było by regulacji siły hamowania,hamowała by na full albo wcale.

Otwory wewnątrz oryginalnego zaworu mają średnicę nawet 1mm.

Opublikowano

Witam mógł by ktoś wrzucić mocowanie sprężarki do mf i jaki zawór najlepiej wybrać jakiś typu c 360 czy lepiej hydrauliczno-powietrzny i gdzie go podłączyć ? gdzieś przy pompkach hamulcowych ? ktoś pisał że są jakieś nietypowe rurki miedziane gdzie takie coś kupić ?

Opublikowano

Ja sam zrobiłem podstawę pod sprężarkę w 3060 w miejscu gdzie jest sprężarka od klimy. Tak jak kolega wyżej pisze łatwiej zrobić na hydrauliczne niż pneumatykę szczególnie na zaworach od c-360 moja próba zakończyła się brakiem pomysłów na montaż tego zaworu i se odpuściłem a kupno zaworu hydrauliczno-pneumatycznego nie opłaca się przy tak niewielkim stopniu użytkowania przyczepy na publicznych drogach

Opublikowano

Ja sam zrobiłem podstawę pod sprężarkę w 3060 w miejscu gdzie jest sprężarka od klimy.

Jeśli możesz to zrób zdjęcie i wrzuć na af bo będę robił w takim instalacje pneumatyczną i chciał bym zobaczyć jak tam z miejscem wygląda

Opublikowano

Zależy od liczby osi,ładowności,typu zawieszenia pneumatyczne czy resory,czy korektor ma być ręczny czy automatyczny,czy mają być media na drugą przyczepę.

Ceny jak kolega napisał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v