Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

od niedawna pojawił mi sie wyciek oleju z przedniej piasty, czy ktos wymienial juz uszczelniacz, na co zwrocic przy wymianie i zakladaniu nowego jak nalezy go wcisnac, i jaki olej zalac, jaki jest koszt takiej wymiany uszczelniacz + robocizna?

Opublikowano

Dupny uszczelniacz jak diabli wtedy kosztował 250 zeta.

A od razu wszystko bo skoro tego szlag trafił to reszta już bogata nie będzie. A musisz to rozkopać tak czy inaczej. Ten w pochwie też jest specyficzny jeśli mnie pamięć nie myli.

Opublikowano

Ktoś swojego czasu pisał że miał problemy ze szczelnością  (nie wiem już gdzie to czytałem i w czym to było) i dodał tego smaru. 

Jak się to sprawdza nie wiem, nie polecam ani nie odradzam po prostu informuje o takim fakcie.

Opublikowano

Pojęcia nie mam zielonego. Ale przypomniało mi się do czego ten ktoś go walił. Do przedniego mostu w mtz-cie. Tam stosując ryskie uszczelniacze nie nacieszysz się szczelnością. Ponoć pomogło. Kurcze link miałem wstawić sorrki zapomniałem. Już go daję.

http://silesia-oil.com.pl/content/smar-epx-000

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=Smar+EPX+000&bmatch=s0-uni-1-4-1025

Opublikowano (edytowane)

Nie umiem ci odpowiedzieć na to pytanie bo nie używałem. Może odezwie się ktoś kto ma z tym doświadczenie. 

Ogólnie w zwolnicy jakiś filozofii nie ma jeśli producent stworzył go do przekładni zębatych to osobiście myślę że można by go wrąbać a przynajmniej część oleju nim zastąpić. 

Przynajmniej do czasu aż uszczelnisz. 

Musze go kupić z ciekawości i wrąbie go gdzieś na próbę.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

W 11441 dwa lata temu serwis mi zmienial w prawym kole cos ok. 300zl Mozna samemu to zrobic nie ma duzo roboty ale ciezko jest ruszyc sworzen .300 zl za robote +uszczelniacz +duzy oring+olej+gwarancja to chyba znosne koszty .

Opublikowano

Do 5340 sam uszczelniacz piasty kosztował koło 250 zł plus dwa pozostałe to w 300 z robotą się nie wyrobi. Chyba że znajdzie tańsze części. 

Z tego co pamiętam sworzni zwrotnicy nie było większego problemu wyjąc. Może akurat nic im nie dolegało......

Opublikowano

Jeśli leci ci po półosi to uszczelniacz kosztuje trzydzieści parę złotych i raczej trzeba wymienić jeszcze tuleje bo sam uszczelniacz nieraz nie wystarczy a jeśli z tego dużego uszczelniacza to koszt ponad 200

Opublikowano

Ta zwolnica nie jest jakoś specjalne delikatna żeby miała być zalewana rzadkim olejem. Szwagier od 96 roku ma zalaną hipolem.


W instrukcji piszą aral fluid 80W który posiada specyfikacje API GL-4. Czy to to samo co hipol GL-4 80W-90 ?

Opublikowano

Odradzam takie druciarstwo. W tych zwolnicach ma być olej klasy GL-5, czyli do bardzo dużych obciążeń; http://www.orlenoil.pl/PL/NaszaOferta/Produkty/Strony/HIPOL__GL-5_80W-90.aspx. Stosowanie dziwnych mieszanek może się skończyć zdarciem zębów. I tak że jazda na Agrolu U nie skończyła się sieczką to masz szczęście bo jest w GL-4.

Jak rozbierzesz zwolnicę i zobaczysz te trybiki (jak w zegarku) które muszą przenieść duże obciążenie to zrozumiesz o czym napisałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v