Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Model - Agrotron K420

Rok - 2012

Przebieg - 3,3 mtg

Opcje - przedni TUZ i WOM, wyższe i szersze opony, kabina amortyzowana i reszta to wyposażenie wersji B

Ciągnik jako główny w gospodarstwwie

Opublikowano

Jestem z okolicy Ladka Zdroju (powiat Klodzko), niedawno zamienilem zetora 16145 na DF DX6.30 (1986 r.) i DX 110 (1980 r.) oba bez intrukcji obslugi. Czy ktos moze mi pwiedziec jakie oleje i filtry zastosowac? Moze ma do odstapienia instrukcje?

Opublikowano

Jestem "zachwycony" serwisem SDF. Bylem u 3 dilerow i nikt nigdzie nie byl w stanie mi powiedziec jakie oleje stosowac w DX 110 i DX 6.30!!!! Instrukcja obslugi? To samo!!! Zastanawiam sie (a raczej watpie) czy slowo "serwis" jest tu na miejscu. Dla wszystkich posiadaczy starszych (i nie tylko) mam tez dobra wiadomosc: strona www.deutzforum.de. Sporo ciekawych rzeczy. Niestety po niemiecku(co zrozumiale).

Opublikowano

Model-AGROTRON K610

Rok-2012

Przebieg -8mtg

Opcje-miekka os ,amortyzacja kabiny ,tur STOLL FZ30 i reszta wyposazenie wersji B

Ciagnik jako glowny w gospodarstwie

Opublikowano

DEUTZ - FAHR M610

rok - 2011 kupiony w lutym 2012

przebieg - 75 mtg

opcje - wyposazenie wersji B, miekka os, amortyzowana kabina,

ciągnik jako glowny w gospodarstwie (50ha) po zniwach moze o 4 ha wiecej;)

usterki - po 45 mtg byl wyciek z przedniej osi (servis stwierdzil, ze pracownik na lini montazowej zle poskladal os)

Opublikowano

model:Deutz Fahr agroplus 100 i agroplus 95

-b.dobrze jedna mała awaria tylko w 100 a w 95 bez awari!

-za agroplusa 100=78 tyś zł|za agroplusa 95=140tyś zł.

-w agroplusie 100 wymiana tarczy sprzęgła a w 95 bez awari!

-główne ciągniki

-z przyczepami 20 tonowymi

-agroplus 100=6500mtg| agroplus 95=2600mtg

-agroplus 100=używany|agroplus 95=nowy

-agroplus 100=1999r.|agroplus 95=2007r.

Opublikowano

Mam dwa df pierwszy to agrotron k 100 mieliśmy 2006 r mieliśmy jedną awarie w nim stopił się zbiornik od cieczy jest głównym traktorem spalanie ma nawet dobre jak na 100 konny ciągnik drugi to agrofarm 410 2011 r jest głównie w turze lub w opryskiwaczu sprawuje się dobrze jak na razie nie pali zbytnio dużo niedługo morze kupimy coś większego z rodziny df lecz jeszcze zastanawiamy się

Opublikowano

Ja posiadam DF agrolux 80 ( bardzo niespotykany ) dałem za niego w 2010 r 69 tyś nówka ( z rurami- bardziej sadowniczy) założona kabina od c360 i lata jak głupi. Jest sporo mocniejszy od mtz 82 chociaż waży zaledwie 3900 kg. Podnośniki są takie mocne że go podnoszą ( serio - podnoszenie pługu 4 skibowego obrotowego (waży 1560 kg). Podniósł się DF a nie pług :) ) jest bardzo oszczędny i na razie nie miałem żadnej awarii. Służy pięknie i oby tak dalej :)

Opublikowano

Nie wiedziałem gdzie zadać to pytanie.

Poszukuje ciągnika 4x4 na 20h i zastanawiałem się nad jakimś z rodziny MTZ ale ktoś mi odradził tą decyzję. Zaproponował bym kupił SAME za te same pieniądze do 50 tyś. Co myślicie na ten temat, bo nie chciał bym kupić skarbonki, a ma ten ciągnik pełnić role głównego.

Opublikowano

Znajomy kupił rok temu DF Agrotrona 120 full wypas i jak na razie wszystko pieknie gra współpracuje z siewnikiem Gaspardo (bardzo cieżki i solidny) i spala jesli dobrze pamietam chyba około 10 l na mth

Opublikowano

Ja mam 3 Df i Lamborghini:

1.DF Agrotron 235 2004r kupiony używany - obecnie 11tys.mth, pracuje z pługiem 6 skib obrot, Rabe, agregat 6m Opal agri, Brona talerzowa BDT 8 metrów. Frez do redlin pod marchew, czasem siewnik do nawozu 3 tony zawieszany, przy zbiorach ciąga naczepę 25ton kuku. Odwala najcięższą robotę

2.DF Agrotrac 620 2012r. kupiony nowy 350mth - pracuje z 4 obrot kverneland, agregat 4m, brona wirowa 3m lemken, talerzówka 4m, gruber na trzedni tuz, czasem rozsiewacz 2 tony zawiesz.

3.DF Agrotron K 100 2007 r. kupiony nowy - teraz 3000mth praca przy sadzeniu ziemniaka,siewach zbóż siewnik 4m, nawożenie pogłówne, opryskiwacz 2000l czasem jak nie nadążają pozoatałe to orka 3 obrot.

4 Lamborghini R4 105 2003r. kupiony nowy - obecnie 7600mth - od niego się wszystko zaczęło! Kiedyś główny ciągnik w gospodarstwie przy pługu 4 skib, obrot., agregat uprawowy 3m itp. Teraz ma tą sama funkcję co K100 tylko opryskiwacz 3000l.

Opublikowano

Agrofarm TTV 420 praktycznie z całym dostępnym wyposażeniem.

Mam go od 3 miesięcy i jak na razie jestem zachwycony skrzynią biegów TTV. Skrzynia bezstopniowa to inna jakość i wygoda pracy ciągnikiem.

Opublikowano (edytowane)

model:Agroplus 85

chodzi bez zarzutu

cena:60 000

awarie:pękł przewód paliwowy

ciągnik pomocniczy

prasa rolująca, pługi 4 skibowe, kultywator

motogodziny:4800

kupiony używany

rok produkcji 1999

 

O innej marce nie ma mowy! tylko -DEUTZ FAHR-

Edytowane przez DFAgroplus85

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v