Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Deutz D6806A

 

-Zwinny

-napęd na cztery koła

-prosty w obsłudze

- sporo czesci zamiennych (silniki z tego modelu wykorzystywano do wielu urządzen stacjonarnych)

- osobna zbiornik na olej hydrauliczny

- wydajne wspomaganie

- umiarkowany apetyt na paliwo

 

 

Mam go od niedawna. Zobaczymy jak sie bedzie sprawował.

 

Zapomniałem dodac ze posiada tur-a dedykowanego do tego modelu, niestety jednosekcyjny ale w niedługim czasie dołożę 1 sekcje.

 

Po pierwszych pracach w polu moge śmiało powiedzieć ze jest to ciągnik bardzo oszczedny- w cyklu mieszanym (brona, tur, kultywator. pług, dojazdy) spalanie mieści sie w 5 litrach na mth

Opublikowano

Mam od niedawna df agrotron 6.45 145 KM z 1996 roku 6300 mtg do niego jak na razie agregat lemken smaragd 9 , 3m szeroki i agregat uprawowo siewny brona wahadłowa amazone wał paker i siewnik tej samej firmy .Teraz czekam na wiosnę żeby sprawdzić sprzęt co pokaże ;)

 

ps.może ktoś wie jaki udźwig na przedni tuzie ma ten ciągnik ?

Opublikowano

Ja mam DF K100 PL rok 2006 grudzień 1100mgh ciągniczek za***iście wygodny w pracy i w transporcie niemam zastrzerzeni do niego prawie wcale prucz jednej poraz trzeci miałem wymieniane sprzegło główne i poszukuje wszystkich urzytkowników którzy mieli ten sam problem pozdrawiam i na odzew czeka

Opublikowano

Tak jak napisałem wyżej,beze amortyzacji-standard+kółka+obciążniki(wielki plus to oddzielny olej instalacji hydraulicznej)Polecał bym jednak amortyzację przodka-więcej wymagań nie mam.

Opublikowano

sam widze róznice K100 z pneumatycznym zaiweszeniem kabiny i MK3 z taka sama kabina + mieka oś róznica widoczna. tez troszke załuje ze nie wziełem miękiej przedniej osi. fajnei ze masz oddzielny zbiornik oleju instalacji hydraulicznej ja jeszcze sie na to nie załapałem no i masz mocniejsza pompe o 15l/min :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ja mam Df agrotron 150+tur ;D

Opublikowano (edytowane)

xxxxxxxxxxxxxxx

Edytowane przez klocek
Opublikowano

df agrotron 128

rok prod.2004

mtg 1500

jak narazie bezawaryjny :P

pracuje na 110ha

 

df 5485ht

rok prod.2007

dwie powazne awarie padła skrzynia biegów i wadliwa inst. elektryczna ( usuniete w ramach gwarancji)

co do tych usterek to sewisanci muwili ze to były wady fabryczne pierwszy przypadki takiego typu awari

 

w trakcie załatwiania

agrofarm430dt jako ciągnik pomocniczy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v