Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

TX 65 Torpedo jest to 4 cylindry FL 912 rok budowy 90 dopiero kupiony i jest problem z hydrauliką ma kto takiego?

D5006 mam go 10 lat jako pomocniczy ale udana maszyna mimo swego wieku silnik jak w tym wyżej lecz 3 cylindry.

Edytowane przez marian7k
Opublikowano

Mam deutza dx90 rok produkcji to 1987 super maszyna sprawuje się świetnie pracuje w agregacie uprawowo siewnym famarol agregacie ścierniskowym rabe werk i pługu zaganowym cztero skibowym czyli w moim gospodarstwie wykonuje główne prace ;)

Opublikowano (edytowane)

No my możemy się "pochwalić" trzema ciągnikami z tego koncernu:

 

Same Roller 70 DT:

Rok:
2004

Przebieg:
ponad 12k mtg

Stan kupna:
Nowy

Awarie:
sprzęgło skrzyni biegów - Wymieniane dwukrotnie w ciągu pierwszych trzech lat; sprzęgło W.O.M - Wymiana po ok 3k mtg i do dziś spokój; Silnik po lekkim przytarciu - jak się oleju nie sprawdza to tak wychodzi....

Wykorzystanie:
przez pierwsze cztery lata jeden z głównych ciągników w gospodarstwie tj, orka, agregat, kosiarka, przyczepa samozbierająca, wszystko! plus ładowacz TUR4
:P

Stan zadowolenia
: jak na to ile ciągnik wytrzymał.. OLBRZYMI!

 

Lamborghini Lampo 70 DT:

Rok:
2004 kupiony z powodu już podpisanej faktury..

Przebieg:
ponad 12k mtg

Stan kupna:
Nowy

Awarie:
sprzęgło skrzyni biegów - Wymieniane dwukrotnie w ciągu pierwszych trzech lat; sprzęgło W.O.M - Wymiana po ok 3k mtg i do dziś spokój; dodatkowo przedni most musiał podlec naprawie z powodu przeciążenia w ładowaczu ok 10k mtg. oraz uszczelnienie przedniej części bloku silnika - pewnej zimowej nocy kotek postanowił się ogrzać pod maską silnika, rano pracownik chciał odpalić ciągnik a kotek leżał na kołach pasowych, z biednego kotka nic nie zostało
:(
a ciągnik uziemiony na tydzień..

Wykorzystanie:
przez pierwsze cztery lata jeden z głównych ciągników w gospodarstwie tj, orka, agregat, kosiarka, przyczepa samozbierająca, wszystko! plus ładowacz TUR4
:P

Stan zadowolenia:
jak na to ile ciągnik wytrzymał.. OLBRZYMI!

 

Same Antares 110 z pełną elektroniką:

Rok:
1997

Przebieg:
ponad 7k mtg

Stan kupna:
Używany kupiony w 2006\7

Awarie:
Oj Dużo i drogich.. Na " dzień dobry" po pierwszych dwóch miesiącach do wymiany centralka sterowania elektroniką, po roku doszło do zablokowania elektrozaworów półbiegów do wymiany sprzęgło, synchronizator i traczki inwersora... w między czasie okazało się, że blok skrzyni był pęknięty. Po następnym roku z powodu nie wymienionych elektrozaworów doszło do ponownego ich zablokowania, serwisanci stwierdzili, że poprzednio nie była wina samych zaworów tylko (przez nich zbudowanej od nowa przy wymianie centralki) instalacji elektrycznej... Nie dawno musieliśmy wymienić uszczelnienie tylnego mostu i tarcze hamulcowe, doszło do "skończenia się" okładzin na tylnych zaciskach hamulców a nie zostało to wymienione na czas. Bądź z powodu nie odpowiedniego złożenia elementów (nie było wszystkich podkładek) w poprzednim serwisie, nie dochodziliśmy powodu awarii z przyczyn oczywistych..

Wykorzystanie:
orka, gruber, agregat uprawowy, wóz asenizacyjny sporadycznie ładowacz czołowy.

Stan zadowolenia:
Mierne..

Edytowane przez Yogurt
Opublikowano

Witam posiadam deutz fahr dx 3.90. Może ktoś wie do czego służy wajcha znajdująca się z tyłu za kabiną. Ta wajcha jest na pokrywie podnośnika. Jak to działa?

A ta wajcha nie służy czasem do awaryjnego wyłączenia W.O.M.?

Opublikowano (edytowane)

Jaki awaryjny WOM? To jest blokada podnośnika do transportu po to żeby pompa odpoczywała w transporcie,jak pociągniesz do góry i przekręcisz to zablokuje mechanicznie podnośnik i nie opada tak że pompa nie musi uzupełniać oleju w cylindrze podnośnika jak trochę puści.Wiele modeli starszych (może nawet wszystkie)mają takie cosik.

Edytowane przez marian7k
Opublikowano

No nie wiem dokładnie od czego to może być. I dlatego dałem znak zapytania. Na żywo nie widziałem a na fotkach z netu nic nie widać. Mam same i lambo i w obu i jedyna wolna wajcha jaka w nich jest to od wyłączania awaryjnego WOM. stad moja odpowiedź.

Opublikowano

Agrofarm 420 gs Profi line

rok :2011 (nowy)

przebieg obecny: 270 mth

zakupiony 2011.08

skrzynia:60x60

wyposarzenie :szyberdach,klima w dachu,szerokie opony tył i przód,wzmocniony podnośnik,fotel pneumatyk,przycisk ,,stop & go,,fotel pasażera,

pracuje jako ciągnik główny z :Pług 4x35 , uprawowy 3,6m , ścierniskowy 2,1m , ładowacz czołówy Sigma(widły do obornika,szufla,paleciak)

Opublikowano

Model - Agrotron L 720

Jak sie sprawuje - Dobrze

Czy byly jakies awarie - nie

Czy to jest ciagnik glowny czy pomocniczy - glowny

z czym pracuje - prasa john deere 864, plug 5-skibowy zagonowy Kverneland, siewnik Kverneland aacord 6-metrowy, glebosz ,kret' Unia Grudziadz 5-ramienny

Ilosc mtg- 914

Czy kupiliscie nowego czy uzywanego - nowy

Rok produkcji-2011

Opcja - standard

Opublikowano

DEUTZ-FAHR Agrotron M640

Sprawuje sie bardzo dobrze

bezawaryjny

ciągnik pomocniczy

pracuje z pługiem 5 skibowym VIS XXL, agregat uprawowo siewny cztero metrowy TUME, prasa do dużej kostki CLASS Quadrant 2200, zestaw kosiarek i inne

2264 mtg

zakupiony nowy

25.06.2009

opcja: przednia oś amortyzowana, przedni TUZ i WOM

 

P.S. @Iva jak sprawuje się przekładnia w L720? Zastanawiam się nad kupnem L710

Opublikowano (edytowane)

witam!! co myślicie o DF agrostar 6.81 bo chce takiego kupic i niewiem czy to są dobre ciągniki? z góry dzieki

 

 

AgroStara 6.81 SPOKOJNIE moge polecic,jest to dobry i wydajny ciagnik do prac polowych ;) Co moglabym o nim powiedziec..ze, ma dobra skrzynie biegow,posiada tez POWERSHIFT,klimatyzacje,wygodne siedzisko,duza kabina, ASM,blokada mechanizmow roznicowych ,obroty silnika maxymalnie siegaaja 2350/min .

Jesli chodzi o awaryjnosc AgroStara to jedynie male problemy moga wystepowac ze skrzynia biegow tzn.moga biegi nie zalaczac(ale to jest utrapienie dla kazdego AgroStara mysle) glownie 7 8 i 9 ,ciezko wchodza' ale z czasem wraca wszystko do normy. Czasami tez klimatyzacja lubi sobie poplatac figla,niekiedy tez moga wystapic problemy z pompa od podnosnika . O,alternator tez lubi sobie od czau do czasu zastrajkowac,ale to naprawde rzadkosc :D

 

Ale generalnie rzecz biorac,AgroStar 6.81 na polu zachowuje sie dobrze,nie ma z nim problemow ;)

Edytowane przez Iva
Opublikowano

Model

Deutz Fahr 6.71 Agrostar rok 1995 , silnik MAN , skrzynia Automat na tzw Yoystik

ciagnik główny

moc 160 KM (121 kW)

troche cieknie ale idzie sie przyzwyczaic no i elektronika delikatna

pracuej z płóg 4 skib obracany z zabezpieczeniami non stop RABEWERG

agrgat uprawowo siewny GRANO SYSTEM +siewnik

agregat wraz siewnikiem pneumatycznym RAU

kosiarka płozowa

jezeli bedzie potrzebna pomoc innego uzytkownika oczywiscie wymienie sie informacjami

Opublikowano

Deutz Fahr Agrotron 6.00s, 100kM, rok 1996, skrzynia 6( zakresy H, L i M) + biegi pełzające, EHR , elektrohydrauliczne załączanie WOM, blokad i napędu. Miałem na początku mały problem z EHR ale po przesterowaniu komputera wszystko wróciło do normy.

Opublikowano

spokojnie poradzi sb z czwórka obrotową np akpil KM80

 

Ta czwórka to 4x45 np...?? przy takiej mocy tylko taką szerokością byś orał? Tyle to ja robie MTZ82 tylko czwórką zagonową.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

a co bys chciał 5 obrotówke do takiego wziąśc, a tak apropo to jakis zapas mocy by sie przydał a po drugie mozna kupic KM180 nie wiele co cieższy a mozesz go na wiecej ustawic : ) zagonówka a obrotówka to tez rożnica , ja własnie takim pługiem czyli KM80 orze lamborghini R3EVO 100 a to to samo co ten DF : )

Edytowane przez lamborghiniR3
Opublikowano (edytowane)

model: Agrotron K410

-jak się sprawuje: do tej pory jedna awaria- ręczny hamulec był wyłączony a mimo tego komputer twierdził inaczej

-cena jaką za niego daliście-251 tys brutto

-czy były jakieś awarie-ręczny hamulec był wyłączony a mimo tego komputer twierdził inaczej

-czy to ciągnik główny czy pomocniczy- głowny

-z czym pracuje- pług Tur 4 uni, dwie przyczepy, agregat uprawowo/siewny Unia+siewnik Amazone, kosiarka, oraz zgrabiarka DF

-ilość mtg- 50mth

-czy kupiliście go nowego czy używanego- nowy

-rok produkcji- 2012

-opcja. - w zasadzie to po za przednim Wom'em mam fulla czyli przedni TUZ, amortyzowana przednia oś, amortyzowana kabina, fotel grammer delux, dodatkowe złącza hydrauliki, poszerzeone ogumienie a z przodu zamiast 24' -28', AMS

Edytowane przez radzikus
Opublikowano

No my możemy się "pochwalić" trzema ciągnikami z tego koncernu:

 

Same Roller 70 DT:

Rok:
2004

Przebieg:
ponad 12k mtg

Stan kupna:
Nowy

Awarie:
sprzęgło skrzyni biegów - Wymieniane dwukrotnie w ciągu pierwszych trzech lat; sprzęgło W.O.M - Wymiana po ok 3k mtg i do dziś spokój; Silnik po lekkim przytarciu - jak się oleju nie sprawdza to tak wychodzi....

Wykorzystanie:
przez pierwsze cztery lata jeden z głównych ciągników w gospodarstwie tj, orka, agregat, kosiarka, przyczepa samozbierająca, wszystko! plus ładowacz TUR4
tongue.gif

Stan zadowolenia
: jak na to ile ciągnik wytrzymał.. OLBRZYMI!

 

Lamborghini Lampo 70 DT:

Rok:
2004 kupiony z powodu już podpisanej faktury..

Przebieg:
ponad 12k mtg

Stan kupna:
Nowy

Awarie:
sprzęgło skrzyni biegów - Wymieniane dwukrotnie w ciągu pierwszych trzech lat; sprzęgło W.O.M - Wymiana po ok 3k mtg i do dziś spokój; dodatkowo przedni most musiał podlec naprawie z powodu przeciążenia w ładowaczu ok 10k mtg. oraz uszczelnienie przedniej części bloku silnika - pewnej zimowej nocy kotek postanowił się ogrzać pod maską silnika, rano pracownik chciał odpalić ciągnik a kotek leżał na kołach pasowych, z biednego kotka nic nie zostało
sad.gif
a ciągnik uziemiony na tydzień..

Wykorzystanie:
przez pierwsze cztery lata jeden z głównych ciągników w gospodarstwie tj, orka, agregat, kosiarka, przyczepa samozbierająca, wszystko! plus ładowacz TUR4
tongue.gif

Stan zadowolenia:
jak na to ile ciągnik wytrzymał.. OLBRZYMI!

 

Same Antares 110 z pełną elektroniką:

Rok:
1997

Przebieg:
ponad 7k mtg

Stan kupna:
Używany kupiony w 2006\7

Awarie:
Oj Dużo i drogich.. Na " dzień dobry" po pierwszych dwóch miesiącach do wymiany centralka sterowania elektroniką, po roku doszło do zablokowania elektrozaworów półbiegów do wymiany sprzęgło, synchronizator i traczki inwersora... w między czasie okazało się, że blok skrzyni był pęknięty. Po następnym roku z powodu nie wymienionych elektrozaworów doszło do ponownego ich zablokowania, serwisanci stwierdzili, że poprzednio nie była wina samych zaworów tylko (przez nich zbudowanej od nowa przy wymianie centralki) instalacji elektrycznej... Nie dawno musieliśmy wymienić uszczelnienie tylnego mostu i tarcze hamulcowe, doszło do "skończenia się" okładzin na tylnych zaciskach hamulców a nie zostało to wymienione na czas. Bądź z powodu nie odpowiedniego złożenia elementów (nie było wszystkich podkładek) w poprzednim serwisie, nie dochodziliśmy powodu awarii z przyczyn oczywistych..

Wykorzystanie:
orka, gruber, agregat uprawowy, wóz asenizacyjny sporadycznie ładowacz czołowy.

Stan zadowolenia:
Mierne..

 

Witam chciałbym zapytać jakie były objawy gdy uległy zablokowaniu te elektrozawory pułbiegów w Same Antares 110 czy nie było zadnego biegu bo u mnie własnie nie ma rzadnego biegu w deutz fahr agroplus 95 i tez podejzewam jakis zawór, byłbym wdzieczny za odpowiedz mar21149@wp.pl?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v