Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Ryan

Czujnik strat

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Ryan    0

Witam mam pytanie co do zasady działania czujnika strat zboża? jakiego typu czujniki sa tam wykorzystane ile ich jest.... może ma ktoś jakiś schemat nie koniecznie musi być ideowy... (albo ktoś z posiadaczy nowych kombajnów mógł by wrzucić jakąś instrukcje obsługi...rysunek, zdjęcie dotyczące działania ich czujników)

 

Tak mnie kusi cos zrobic teraz gdy jest troche wiecej wolnego czasu :lol:

 

 

Pozdro :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mtracz    71

Nie wiem jak jest w nowszych ale z tymi co sie spotkałem to czujników jest 3. Pod wytrzasaczami, na przeciw wylatujacych plew, i pod sitami.

W czujnik udeżaja ziarka powodujac impulsy które są odbierane przez wskaźnik który to pokazuje np, na mierniku wartość(moga byc diody badz kontrolki)

Kombajnista decyduje ustawiając czułość czujników jakie parametry go interesuja. A więc za komabjnem wylatuja ziarka ale liche więc zmniejsza czułośc i wskazuje mu norme, ale gdy tylko cos pójdzie nie taknp, bedzie jechał szybciej to kombajn zacznie wypuszcac z siebie zboże to na czujniku to zauważy.

Nie wiem czy sam coś zrobisz jedynie kupisz i zamontujesz. Bo czujniki sa czułe(dokładne) a wskaźniki to jednak troche elektroniki która to interpretuje impulsy czujników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ryan    0

O dzieki :lol: Myśle ze jak dostane moze jakies foto(szczegolnie wlasnie dotyczace miejsca i rodzaju czujnika) to dam rade cos zrobic jestem z zawodu teleinformatykem i mam jako takie pojecie o tym... wiec bede wdzieczny za dalsze podpowiedzi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mkkk
      Moja ladowarka w czasie jazdy gaśnie. Przejrzałem cały układ paliwa, nowa pompka,filtr, czujnik na pompie wtryskowej,elektryk sprawdził instalację. Pozostała mi chyba pompa wtryskowa do sprawdzenia.Czy ktoś może mi poradzić?
    • Przez radek5314
      Czy ktos moze polecic dobra chemie do mycia ciagnikow i maszyn  przed zima, cos mniej zracego niz Dimer, chodzi tu o zaschniete błoto?
    • Przez wesolyzetor
      Problem dotyczy chłodni do mleka Wsk Krosno , dzieje się to od pewnego czasu chodzi o to że agregat w chłodni raz się sam włącza prawidłowo a nieraz nie (trzeba uruchomić samemu) co to może być ?
    • Przez patryk159
      Witam bardzo serdecznie wszystkich!
      Tak jak w temacie prosze wszystkich którzy mieli lub widzieli gdzies na stronie www wszelkiego rodzaju pomoce naukowe pomocne w nauce elektroniki ciągnikowej. prosze podawac linki/pliki pdf. Z góry dziekuje:D
       
    • Przez Krol295
      Witam od okolo tygodnia w new hollandzie 8560 ford wentylator nie chcial sie zalączać po zapaleniu ciagnika gdy sie uderzylo piescia gdzies pod wentylator zaczal chodzic . Jednak wczoraj podczas pracy ciagnika wentylator stanał, najpierw chodzil jak by nie mial sily i od tamtej pory nie da sie go uruchomic a jak da to zaraz znowu przestanie. Czy da rade to naprawic czy pozostaje kupno nowego ?
×