Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego link "burty 2" nadstawki robione z profila 50*30*x.

 

Takie (burty 0,5+ nadstawki 0,3) koszt zrobienia (materiał (profil i blacha)+ robocizna, bez malowania zamki i zawiasy wykorzystane ze starych burt) tył burta jednolita 0,8 m, to koszty następujące:

 

profil 50*50*2 blacha #1 ok. 1600 zł.

profil 50*50*2 blacha #1,5 ok. 1700 zł.

profil 50*50*3 blacha #1 ok. 1800 zł.

profil 50*50*3 blacha #1,5 ok. 1900 zł.

 

W tym przypadku nadstawki jak i burty wykonane z takiego samego profilu, możliwość zrobienia nadstawki i burty z różnych rodzai profili.

Opublikowano

Ty kolego robisz takie burty na zamowienie? Ile by kosztowaly takie burty :profil 50*50*3 blacha #1,5 ok. 1900 zł z pomalowaniem podkladem jakims "lepszym" i nawierzchniowa? i jakie koszty transportu?

Opublikowano

Kolego mogę zrobić ale transport nie wchodzi w grę. Robię mając przyczepę na warsztacie, wtedy nie ma problemów odnośnie spasowania zamków, zawias itp. Cena jest aktualna jeżeli ostatnio materiały nie poszły do góry ( ostatnie zmiany kursowe euro 2 tyg temu było takie ceny a dziś nie wiem bo nie miałem potrzeby się interesować cenami).

Opublikowano

mam problem bo dostałem przyczepę d47 do wyremontowania i komplet nowych burt do założenia i wymiary nie zgadzają sie z podłogą, borty są za długie , i będą stały na podłodze tylko wąską częścią a w większości będą stały na powietrzu , jak macie w swoich przyczepach bo mi sie wydaje że tak będzie nie bardzo dobrze i mam zamiar rozcinać bort i skracać je ale widziałem w innej d47 że burty nie stoją na podłodze i jest ok. jak powinno być podłoga ma wymiary 227x407 a burty są 223 i 410 długości, co radzicie bo ja zgłupiałem ;)

Opublikowano (edytowane)

Burty na podłodze powinny stać ok 2 - 3 cm.

Patrząc na wymiary przód i tył oraz boki po 2 cm powinny leżeć na podłodze.

Edytowane przez andrzej2110
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

Worki po paszy.

Na otwartych burtach zakładasz i zapinając burtę dociskasz worek i jak jest dobrze założone to jest szczelnie.

Tyczy się to szpar między burtami i między burtą a podłogą.

Opublikowano

ja uszczelniam pianką montażową bo jest najszybciej a nawet nie jest drogo

a znajomy uszczelnia albo workami albo szlauch przykręca ( on już tak wczesnej robił a ostatnio w top agrar było w podobnie ) i jeszcze uszczelniaczami do drzwi futryn itp. ale podobno do końca nie zdaje to egzaminu

Opublikowano

Ja mam z jednej strony zrobione silikonem. W tamtym roku zrobiłem. Otworzyłem burtę, podłogę w miejscu styku pomalowałem starym olejem, zamknąłem burtę i potem przejechałem silikonem. Po paru godzinach otworzyłem burtę. Jest do dziś <_<

W tym roku na drugiej stronie przyspawałem drut 5 mm (zmieścił się bo balach na podłodze nie jest do końca....

Opublikowano

znaczy ... mi chodzi o takie uszczelnienie na dłużej bo robie kapitalny remont w d47 i na nowych bortach pod spodem wchodzi dłoń taka jest dziura i tak myślałem żeby na zamkniętym borcie przyspawać do niego takie paski blachy np 2mm żeby dobrze dotykały do podłogi tylko nie wiem czy one sie z czasem nie powyginają i czy to wiecej nie bedzie w niczym przeszkadzać??

Opublikowano

ja zakładam kątownik zimno gięty 2.5X2.5 albo 3x3cm później smaruje silikonem i woda nie ucieknie ( kątownik spawany przy zamkniętych burtach, wskazane 2 osoby do tej roboty).

Opublikowano

zgadza sie wszystko <_< podłoga jest wygięta do dołu , tył udało mi sie zminimalizować do około 0,8mm szczeliny na środku na bocznych jest podobnie, zawiasów nie przesunę bo to nic nie da, a z tym kątownikiem będzie troche ciężko chyba odwzorować kzywiznę podłogi, a tak jak myślałem z grubszej blachy byłoby źle spawać krótkimi kawałkami i potem wszystkie razem zespawać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez Arturo1610
      Witam. szukam przyczepy wywrotki, taka do wozenia obornika zboża cos zeby bylo stabilne głównie przy wożeniu obornika jak jest mokro. Głównie ogladam na olx hl bss i brandys szukam czegos co bedzie mialo minimum 5m dlugosci i 2,3-2,4 szerokosci zeby w zniwa wozić też baloty. I teraz moje pytanie. Czy ktoś by mi mogł podać jakie wymiary ma hl 8011? i jak to jest z tymi czeszkami, ilu sa tonwe? i od jakiego to modelu zależy ? moze ktoś sie orientuje jakie sa rodzaje tych przyczep. bo widze 7,8 i 9 i 10 a nawet 12 ? modeli tez jest mnóstwo bo i p93s i agro i jeszcze inne i sam juz nie wiem czego szukac zeby spełniała moje warunki ;/ podpowie ktoś jak to jest z tymi czeszkami głownie ? danych technicznych tez nie mozna nigdzie znależć. prosze o pomoc.
       
      ps. jakby ktos mial w rozsadnej cenie to kupie tez dokumenty do hl 6011 sztywnej
    • Przez Radan
      Witam.
       
      Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.
      Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.
      Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
    • Przez pawi
      Witam kolegów, orientuje się  ktoś  czy  główna  rama  w tych przyczepach  się  czymś  różni? Czy w D55 była inna lub mocniejsza względem przyczep sztywnych? D46 względem d47 to całkiem inna konstrukcja  a jak to wygląda  w szóstkach? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v