Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

ja nie wiedzialem tez z poczatku co moglo by byc przyczyna ale zaryzykowalem pare stow i kupilem narazie 1 pompke zeby niepotrzebnie nie narazac sie na wieksze koszta jak to by nie byly pompki ale zalozylem 1 podzialalo i od razu kupilem 2 teraz smiga jak z fabryki :D a co do plynow olejow itd niekiedy nie warto oszczedzac bo pozniej sie ma 2x wieksze wydatki

Opublikowano

Do @elku87: pompa kosztuje znacznie mniej: http://www.portumnaagri.ie/products/hydraulic-pump - to jest sklep w Irlandii. Wystarczy 5min szukania w google i jest znacznie taniej. Nawet uwzględniając lot ryanair w 2 strony: http://www.skyscanner.pl/trasy/gdn/dub/gdansk-do-dublin.html (można wybrać inne miejsce lądowania niż Dublin, jak i Port lotniczy, z którego się wylatuje). To dobra opcja dla tych, którzy w razie awarii nie chcą długo czekać na część (praktycznie 1,5 doby i człowiek jest w domu) lub boi się, że przesyłka (bardzo droga) zaginie. Względnie można też po tę część pojechać samochodem lub po prostu zamówić z neta i czekać.

Opublikowano

New Holland TM to następca serii M, której protoplastą był Fiat Winner.  Z Forda serii 40 zostały wzięte 7,5 litrowy silnik, kabina oraz miejsce produkcji - była fabryka Forda w Basildon, gdzie dziś produkuje się serie T6 i T7,  Z kolei przedni most, tylny most i przekładnia z Fiata Winnera.

 

Czy może ktoś się orientuje czym się różnią te przednie mosty w serii TM, bo występują egzemplarze z małą zwolnicą i dużą.

maszyny-rolnicze-traktor-kolowyNEW-HOLLA

64340.jpeg

 

Opublikowano (edytowane)

Witam. Zastanawiam się nad kupnem New Hollanda TM 140 z 2007 r i przebiegiem trochę ponad 3 tys. , czy znajdzie się użytkownik tego modelu, który coś o nim opowie?? Jego wady i zalety i jak z awaryjnością. Z góry dzięki za odpowiedzi ;)

Edytowane przez kundza150
Opublikowano

Tak jak piszesz. Później była 130 i 140 zamiast 135. Co do tej 140 to jest ładna i śmiało 2 tyle zrobić powinna bez grubszych napraw tyle ze tania nie jest bo to kwota netto ale na zachodzie też trzeba sporo dać za takiego z małym przebiegiem. Chłop wystawia go już z miesiąc może półtora...

Opublikowano (edytowane)

Panowie a co powiecie o jego awaryjności przechodzi jeszcze tyle co ma nastukane? Bo właśnie chodzi o tego z linku.Koleś się zarzeka że przebieg jest oryginalny.

Edytowane przez kundza150
Opublikowano

Posiadam TM140 z 2005r. od nowości z przebiegiem 5500 mth.

Wymieniałem:

-czujnik ciśnienia oleju silnika

-potencjometr od podnośnika

oraz uszczelniałem pompę wtryskową(ciekła).

Niestety klimatyzacja również zawiodła.

Minusem jest spalenie.

 

Pomimo to, jeśli egzemplarz jest zadbany, to ogólnie polecam.

 

Opublikowano

Panowie odświeżam, nie mogę znaleźć info. Dlaczego niektóre TM (przeważnie patrzę na 165) maja 4 dźwignie od chydrauliki po prawej stronie fotele, a niektóre maja dwie dźwignie, plus lewarek przed Joyem od biegów dołożone? Nie ma to związku z parami wyjść bo np są takie co maja cztery pary z tylu i tuz z przodu, a w środku 2 dwie dźwignie przy fotelu i lewarek do tuza przed Joystickiem od biegów. Dzięki za info

Opublikowano (edytowane)

Niby jeżeli hamulce są pneumatyczne to zegar ciśnienia jest przy desce, jeżeli hamulce hydrauliczne są i dodatkowe wyjścia pneumatyczne na przyczepy to zegar jest na słupku... 

potwierdzi to ktoś? 

Swoją drogą nie rozumiem tego, jaki sens jest montowania hamulców hydraulicznych dla traktora i osobnej innej instalacji dla przyczep? 

Czy to ma związek z tym ze niektóre tm mają dwa zbiorniki na powietrze z tylu przy kołach, a niektóre nie?

edit:

1) zegar ciśnienia jest, ale na lewym słupku 

2) zbiornik powietrza pod spodem;)

 

TM165 stoi już na podwórku;)

Edytowane przez Radosllaw
Opublikowano
Dnia 15.02.2018 o 18:10, alvaroalvaro78 napisał:

Opcja. Przeważnie wszystkie 165 maja joystick mechaniczny plus 2 sekcje na wajchy

no ok, a jak sie steruje pozostałymi dwiema sekcjami?

mam niebieską, zieloną, czarną, brązową, a tylko dwie wajhy...

Opublikowano

znalazlem na ogloszeniu ładnego new hollanda tm 140 z 2003 roku i teraz tak mam takie pytania , bo nigdy nie jezdzilem w automacie on ma skrzynie range comand czyli zakresy abc i po 6 polbiegow na kazdym zakresie , to jak tu wygada jak sprzeglo wcisne w takim ciagniku to on sie zatrzymuje czy jak np dojade do konca pola i by zakrecic czy go zatrzymac to wystarczy sprzeglo wcisnac i stanie czy jak to wyglada ? i ogolnie na co patrzec by sprawdzic taki ciagnik , szczerze troche ta elektronika mnie przeraza że biegi nie wajchuje sie tylko automat w przycisku , ogladałem kilka case mx 135 ale złomy totalne , wiec pewnie bede musiał skusic sie na new hollanda 

Opublikowano
Dnia 20.02.2007 o 21:12, młody17 napisał:

Mój kumpel ma od tego roku TM 190 na 200 ha gospodarstwie i sobie bardzo chwalą i plecają jak najbardziej!!!

Pozdrawiam i życze dobrego wyboru!!!

Taki ciagnik spokojnie obrobi nawet 400 hektarów. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez John6600
      Witam wszystkich ,  posiadam new hollanda tm 165 , ostatnie czasy  na rozgrzanym ginęło wspomaganie i zapalała się lampka ,  Robiłem serwis olejowy i firma odrazu wymieniła pompe ta mała oczywiście ,  Jest poprawa napewno lecz gdy przekroczę 2000obrotow  zacina się kierownica . (kontrolka sie nie zapala )  Co to może być ?  zawór puszcza jakiś ?  Odrazu dodam ze lekko sie nie kieruje . 
    • Przez MarcinMaliszewski
      Witam 
      Mam małą zagwostke mianowicie, w T5 110 EC podczas wjezdzania na podwórko przy zbijaniu biegów z 15 czy 13 na 9 wjeżdżam wolno na 9 i jest takie jakby szarpniecie w skrzyni czy jest to normalne czy coś się dzieje??
    • Przez Cassius
      Witam serdecznie. Mam taki problem w NH 8360 ze nie wbija mi biegow powyzej C1. Skrzynia pracuje ladnie bez mocnych szarpniec i zgrzytow, zmienia biegi od A1 az do C1 i tu sie zatrzymuje tak jak by juz byl bieg 18. Nie ma zadnego błedu czujniki predkosci sprawne. Mial ktos cos takiego? 
    • Przez Janko245
      Witam chciałbym zmienić mile na km/h new holand tm 175 2007 rok


    • Przez jan6303
      Witam, mam problem z moim NH TM. Podnośnik podnosi normalnie, ale bardzo wolno opuszcza i nie reaguje na nastawy potencjometru. Dopiero gdy pozycja ramion spadnie poniżej 60%, potencjometr zaczyna wpływać na prędkość opuszczania. Ręczne wciskanie zaworu również nie jest możliwe – jest tak twardy, że nie da się go wcisnąć. Dopiero po zejściu poniżej 60% zaczyna działać. Proszę o pomoc

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v