Skocz do zawartości

Ogrzewanie Renault 145,14 tx


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Zauwazyłem ze w moim ciagniku nie dziala ogrzewanie kabiny tz. sprawa wyglada tak orałem ostatnio sasiadowi ogród i było dosc zimno +1 C , ustawiłem pokretło ciepla na max( mam 3 pokretła pierwsze od dołu to regulacja ciepla, 2 to regulacja  obrotow dmuchawy a 3 to chlodzenie klimy.) ustawilem dmuchawe na 2 stopien bo w traktorze bylo strasznie zimno ale mimo to przez godzine orki ciagnik wogole nie zaczał grzac w kabinie , caly czas lecialo z kratek zimne powietrze, co ciekawe wskazówka temperatury ciagnika mało co sie podniosla tak jakby silnik wogole nie był obciazony. sprawdziłem weze ktore ida do kabiny i one wogole nie były cieple tylko zimne tj. ten ktory wychodzi z termostatu ( 1 na zdjeciu) i ten ktory wychodzi z dolu z chlodnicy do kabiny. Co moze byc tego przyczyna ? czyzby termostat byl walniety i obieg wariuje? a moze przyczyny szukac we wlaczniku ciepla? doradzcie cos

pozdro


dodam ze szukalem na forum i  znalazlem tem o podobnym zagadnieniu ale nie znalazlem tam odpowiedzi

post-14468-0-11573200-1480709149_thumb.jpg

Edytowane przez SZMEKK
Opublikowano

Witam.

Mam ten sam problem z ogrzewaniem. Po dłuższej pracy węże od nagrzewnicy są zimne, a wskazówka czujnika temperatury się nie podnosi. W moim przypadku winą jest termostat, który pokazałeś na zdjęciu. U mnie jest on dziurawy, w sensie takim, że w środku skorodował, bądź coś go przeżarło, i nie ma zamkniętego małego obiegu, tylko cały płyn idzie od razu na chłodnice. Termostat jest raczej nierozbieralny, więc pozostaje wymiana na nowy. Jak ktoś ma namiary na tani zamiennik to prosiłbym o informację :)

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Panowie przerabiałem temat ogrzewania w Reni w tamtą zimę bo miałem podobne objawy do waszych.
Ale po kolei. Jeśli węże od termostatu są zimne to jak sami się domyślacie termostat do wymiany. Co do ceny to ja znalazłem za coś ok. 300pln. Musiałbym sprawdzić bo poprostu nie pamiętam.
Z zamiennikami jest ciężko odrazu mówię.
Następna sprawa sprawdźcie nagrzewnicę tą w dachu bo jeśli filtr kabinowy ten zewnętrzy jak i wewnętrzny jest uszkodzony lub po prostu dziurawy to nagrzewnica na bank jest zabita pyłem i kurzem. Ja pozakładałem filtry wyczyściłem nagrzewnicę wymieniłem termostat i po 15 minutach już robi się ciepło a po 30 trzeba się rozbierać.

Opublikowano

tylko w większości jest jeszcze z pierwszego montażu, co z tego że do U jest tani jak wytrzymuje sezon  :lol:

 

zobacz czy na zimnym masz obieg po chłodnicy czy dopiero po zagrzaniu

 

same węże od nagrzewnicy mogły spuchnąć i nie puszczają obiegu, no i jak już kolega wyżej wspomniał czyszczenie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v